Miksi kaveri tekee näin? Alkaa olla todella häiritsevää
Kaveri on usean kerran tehnyt niin , että pyytää kyläänsä ja välillä ollaan ja katotaan telkkaria ja jutellaan ja kaikki ok. Useammin on tehnyt niin että pyytää hei tuu meille, ja kun menen niin kaveri ilmoittaa "sori en ite nyt voi jäädä mut ota kaapista jotain jos haluut ja kato netflixiä, tuun myöhemmin" .
Jättää mut siis asuntoonsa yksin odottamaan j saattaa viipyä monta tuntia ja sitten tulla takaisin. Ainakin 7 kertaa tehnyt näin , pitänyt tehdä jotain yhdessä niin on pukemassa kenkiä jalkaan ja sanoo että anteeks pakko mennä mut voithan sä täällä olla, ota kaapista jotain " . Sitten vaan lähtee.
Monesti myös jos puhutaan niin kävelee pois päin ja sieltä huutaa tai seuraan perässä , aloittaa keskustelun mutta poistuu toiseen huoneeseen. Ei ikinä tee tätä vihaisesti ja on todella hyvät välit mutta mistä tälläinen käytös voi tulla? Ollaan tunnettu lapsuudesta asti ja nyt aikuisena alkanut tekemään tätä.
Kommentit (52)
Miksi sinä olet jäänyt sinne asuntoon moneksi tunniksi? Etkö voi samalla oven avauksella lähteä kotia?
Vierailija kirjoitti:
kunnon draama pystyyn. minä ajoin viime viikolla miesystävän kaverin paria päivää aiemmin kotiinsa. hänellä oli loma, ja koska oli tullut pitkän matkan, vaati saada jäädä koko viikoksi. meidän pitäisi huomioida se. miehellä oli asioita hoidettavana, eikä pystynyt sanomaan ei, mutta oli stressaantunut ja univelkainen. kiitteli jälkeenpäin (ihan oikeasti) tätä justiinatempaustani.
Nousis karvat pystyyn tuollaisista vaatimuksista.
MIksi helvetissä sinä jäät sinne asuntoon pällistelemään? Oletko ihan dorka?
Kannattaisi varmaan kysyä kaverilta.
Siis jäät kaverin asuntoon moneksi tunniksi? Miksi ihmeessä?
Miksi sinä olet jäänyt asuntoon moneksi tunniksi? En ymmärrä laisinkaan tekoasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sä siis oikeasti jäät? Mä en edes riisuis takkia vaan kaartaisin takaisin ovelle sanoen, että turhaa kai mä tääll itsekseni istun, sama istua kotona.
Jään. Kaverilla on kiva asunto ja netflix ja en itse viihdy kotona ja kaveri aina kuitenkin tulee lopulta ja vietetään sen jälkeen aikaa.
Asia on siis sinulle aivan ok. Ainakin viestit näin kaverillesi jäämällä toistuvasti. Olet itse osaltasi luonut tilanteen.
Mitä ihmettä mä luin?!? Todella outoa toimintaa kaveriltasi.
Hommaa joku nainen sinne kaverin kämppään ja pane sitä. Jos se kaveri sattuisi palaamaan kämpilleen kesken kovimman rynkytyksen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä olet jäänyt sinne asuntoon moneksi tunniksi? Etkö voi samalla oven avauksella lähteä kotia?
Tuollahan alussa lukee että kaveri kehottanut jäämään sinne.
kunnon draama pystyyn. minä ajoin viime viikolla miesystävän kaverin paria päivää aiemmin kotiinsa. hänellä oli loma, ja koska oli tullut pitkän matkan, vaati saada jäädä koko viikoksi. meidän pitäisi huomioida se. miehellä oli asioita hoidettavana, eikä pystynyt sanomaan ei, mutta oli stressaantunut ja univelkainen. kiitteli jälkeenpäin (ihan oikeasti) tätä justiinatempaustani.