Millainen yöpuku sinulla ensi yönä on?
Mulla on Lontoosta keväällä ostettu Marks & Spencerin tummansininen pyjama ja sen kanssa itse tehdyt seiskaveikka villasukat (joku vanha väri, sinertävä Borealis tms)
Kommentit (56)
Alasti. Nuorena heräsin muutaman kerran yöpuku kaulan ympärille tiukasti kiertyneenä, koska pyörin paljon nukkuessa, joten en todellakaan käytä mitään vaatetta nukkuessa.
Mulla on Tokmannilta miljuuna vuotta sitten ostettu Novitan violetti pyjama. Paidan rintamuksessa on lampaita ja housuissa myös. Kuviot näkyvät huonosti, ovat kuluneet, samoin kuin kangas on kulahtanut ja pieniä reikiäkin on. En ole varma laitanko villasukkia yöksi jalkaan.
Mummon vanha, nilkkoihin asti ulottuva, kukkakuvioinen puuvillainen yöpuku. Pitkähihainen. Pehmeäksi virttynyt.
Nanson yöpuku. Minulla on niitä useita, ne kestävät käyttöä hyvin. Ensi yöksi laitan raidallisen yöpuvun.
Aina sama, eli rintaliivit ja alkit.
Lekasta ostetut verrarit, taattua Mamukan ... eikun Scholtsin armeijaa. Itävallan armeijan kauluspaita :)
Ja sotahulluko? Ei, vaan ne pitää mut yöllä lämpimänä. (tartte herätä siihen, vtt. kun taas paleltaa -tunteeseen).
Muuten, inttikaveri kertoi: puoliso (nainen), pyytänyt ostamaan hänelle sen "peltipaidan". Oli ostanut. Tuumasi, et hittojako se sillä tekee, päältä se lähtee pois kumminkin, lomilla. :)
Vierailija kirjoitti:
Lekasta ostetut verrarit, taattua Mamukan ... eikun Scholtsin armeijaa. Itävallan armeijan kauluspaita :)
Ja sotahulluko? Ei, vaan ne pitää mut yöllä lämpimänä. (tartte herätä siihen, vtt. kun taas paleltaa -tunteeseen).
Muuten, inttikaveri kertoi: puoliso (nainen), pyytänyt ostamaan hänelle sen "peltipaidan". Oli ostanut. Tuumasi, et hittojako se sillä tekee, päältä se lähtee pois kumminkin, lomilla. :)
Niin sitä nakkena nukkumista kokeilin kerran, teininä. Olin yksin kotonani. Ei ollut mun juttu - heräsin yöllä siihen, et pal-lit oli solmussa.
Exien kaa kyllä, - laittoi yöpuvun päälle, nukkumaan käydessämme. Jossain vaiheessa yötä heitti sen pois - onpas kuuma. Ja että sexiäkö teki mieli? - Joskus, ei aina.
- sama
Ei mitään. En ymmärrä miten kukaan pystyy nukkumaan jotain vaatteita päällään? Joskus kylässä yritän pitää jotain toppia ja alushousuja, mutta en todellakaan nuku kunnolla. Eli yleensä viimeistään aamuyöstä riisun ne ja sitten nukun hyvin.
Nanson jo kulunut paituli, ei pikkareita, villasukat vieressä varalla
Raidallinen lyhyt tpaita mekko ja villasukat.
Pitkät yöpaidat on ahdistavia.
Marimekon sini-valkoraidallinen, pitkä ja pitkähihainen yöpaita. Pehmeä ja ihana. Pyysin sen joulupukilta, äiti hoiti asian ja jouluaattona avattuani paketin ja kiittelin lahjasta, ihastelin saatuani toivomani. ISÄNI kehtasi irvailla närkästyneenä, et eikös siinä ole vähän liian avara toi kaula-aukko. Mokoma pukki! Pilasi mukavan joulutunnelman, nolasi sekä lahjan antajan että minut. Pöyristyttää vieläkin, vaikka tapahtuneesta on jo aikaa.
Oon joskus kokeillu ilkosillaan nukkumista, mutta paleli. Haluan, että ihon suojana on muutakin kuin peitto.
Voi kunpa jostain löytyisi kaunis ja ihana yöpaita, sellaiseen vanhaan henkeen tehtynä.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. En ymmärrä miten kukaan pystyy nukkumaan jotain vaatteita päällään? Joskus kylässä yritän pitää jotain toppia ja alushousuja, mutta en todellakaan nuku kunnolla. Eli yleensä viimeistään aamuyöstä riisun ne ja sitten nukun hyvin.
Kyllähän yöpuku nukkujan päällä suojaa vuodevaatteita. Ihmisestä kun erittyy likaa, hikeä, rasvaa, intiimieritteistä puhumattakaan.
Minulla on vain toppi ja alushousut, jos tulee viileä yö niin saatan laittaa lisäksi villasukat jalkaan. Makuupussini on tosin ihanan lämmin joten epäilen villasukkien tarpeellisuutta.
Pikkuhousut ja villasukat.