Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen yöpuku sinulla ensi yönä on?

Vierailija
08.10.2023 |

Mulla on Lontoosta keväällä ostettu Marks & Spencerin tummansininen pyjama ja sen kanssa itse tehdyt seiskaveikka villasukat (joku vanha väri, sinertävä Borealis tms)

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuhousut ja villasukat.

Vierailija
22/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alasti. Nuorena heräsin muutaman kerran yöpuku kaulan ympärille tiukasti kiertyneenä, koska pyörin paljon nukkuessa, joten en todellakaan käytä mitään vaatetta nukkuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Tokmannilta miljuuna vuotta sitten ostettu Novitan violetti pyjama. Paidan rintamuksessa on lampaita ja housuissa myös. Kuviot näkyvät huonosti, ovat kuluneet, samoin kuin kangas on kulahtanut ja pieniä reikiäkin on. En ole varma laitanko villasukkia yöksi jalkaan.

Vierailija
24/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon vanha, nilkkoihin asti ulottuva, kukkakuvioinen puuvillainen yöpuku. Pitkähihainen. Pehmeäksi virttynyt.

Vierailija
25/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanson yöpuku. Minulla on niitä useita, ne kestävät käyttöä hyvin. Ensi yöksi laitan raidallisen yöpuvun.

Vierailija
26/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sama, eli rintaliivit ja alkit.

Vierailija
27/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen t-paita ja sloggit

Vierailija
28/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nahkani.

Vierailija
29/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekasta ostetut verrarit, taattua Mamukan ... eikun Scholtsin armeijaa. Itävallan armeijan kauluspaita :)

Ja sotahulluko? Ei, vaan ne pitää mut yöllä lämpimänä. (tartte herätä siihen, vtt. kun taas paleltaa -tunteeseen).

Muuten, inttikaveri kertoi: puoliso (nainen), pyytänyt ostamaan hänelle sen "peltipaidan". Oli ostanut. Tuumasi, et hittojako se sillä tekee, päältä se lähtee pois kumminkin, lomilla. :)

Vierailija
30/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lekasta ostetut verrarit, taattua Mamukan ... eikun Scholtsin armeijaa. Itävallan armeijan kauluspaita :)

Ja sotahulluko? Ei, vaan ne pitää mut yöllä lämpimänä. (tartte herätä siihen, vtt. kun taas paleltaa -tunteeseen).

Muuten, inttikaveri kertoi: puoliso (nainen), pyytänyt ostamaan hänelle sen "peltipaidan". Oli ostanut. Tuumasi, et hittojako se sillä tekee, päältä se lähtee pois kumminkin, lomilla. :)

Niin sitä nakkena nukkumista kokeilin kerran, teininä. Olin yksin kotonani. Ei ollut mun juttu - heräsin yöllä siihen, et pal-lit oli solmussa.

Exien kaa kyllä, - laittoi yöpuvun päälle, nukkumaan käydessämme. Jossain vaiheessa yötä heitti sen pois - onpas kuuma. Ja että sexiäkö teki mieli? - Joskus, ei aina.

- sama

Vierailija
31/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma turkki.

Vierailija
32/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. En ymmärrä miten kukaan pystyy nukkumaan jotain vaatteita päällään? Joskus kylässä yritän pitää jotain toppia ja alushousuja, mutta en todellakaan nuku kunnolla. Eli yleensä viimeistään aamuyöstä riisun ne ja sitten nukun hyvin.

Vierailija
33/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanson jo kulunut paituli, ei pikkareita, villasukat vieressä varalla

Vierailija
34/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidallinen lyhyt tpaita mekko ja villasukat.

Pitkät yöpaidat on ahdistavia.

Vierailija
35/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marimekon sini-valkoraidallinen, pitkä ja pitkähihainen yöpaita. Pehmeä ja ihana. Pyysin sen joulupukilta, äiti hoiti asian ja jouluaattona avattuani paketin ja kiittelin lahjasta, ihastelin saatuani toivomani. ISÄNI kehtasi irvailla närkästyneenä, et eikös siinä ole vähän liian avara toi kaula-aukko. Mokoma pukki! Pilasi mukavan joulutunnelman, nolasi sekä lahjan antajan että minut. Pöyristyttää vieläkin, vaikka tapahtuneesta on jo aikaa.

Vierailija
36/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus kokeillu ilkosillaan nukkumista, mutta paleli. Haluan, että ihon suojana on muutakin kuin peitto.

Vierailija
37/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa jostain löytyisi kaunis ja ihana yöpaita, sellaiseen vanhaan henkeen tehtynä.

Vierailija
38/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. En ymmärrä miten kukaan pystyy nukkumaan jotain vaatteita päällään? Joskus kylässä yritän pitää jotain toppia ja alushousuja, mutta en todellakaan nuku kunnolla. Eli yleensä viimeistään aamuyöstä riisun ne ja sitten nukun hyvin.

Kyllähän yöpuku nukkujan päällä suojaa vuodevaatteita. Ihmisestä kun erittyy likaa, hikeä, rasvaa, intiimieritteistä puhumattakaan.

Vierailija
39/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vain toppi ja alushousut, jos tulee viileä yö niin saatan laittaa lisäksi villasukat jalkaan. Makuupussini on tosin ihanan lämmin joten epäilen villasukkien tarpeellisuutta.

Vierailija
40/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaista silkkiä tietenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän