Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen yöpuku sinulla ensi yönä on?

Vierailija
08.10.2023 |

Mulla on Lontoosta keväällä ostettu Marks & Spencerin tummansininen pyjama ja sen kanssa itse tehdyt seiskaveikka villasukat (joku vanha väri, sinertävä Borealis tms)

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun alasti. Pahin pelkoni on että yöllä pärähtää joku palohälytys päälle ja joudun riipimään jostain satunnaisia vaatekappaleita tai juoksemaan kadulle alasti.

Vierailija
42/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kumipuki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alasti. Nuorena heräsin muutaman kerran yöpuku kaulan ympärille tiukasti kiertyneenä, koska pyörin paljon nukkuessa, joten en todellakaan käytä mitään vaatetta nukkuessa.

Sama täällä. Pikkarit on jalassa, muuta vaatetta ei. Kylässä käytän pyjamaa tai shortsipyjamaa. Yömekot kiertyvät ja kuristavat, sellaista olen käyttänyt viimeksi ehkä 10-vuotiaana.

Vierailija
44/56 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. En ymmärrä miten kukaan pystyy nukkumaan jotain vaatteita päällään? Joskus kylässä yritän pitää jotain toppia ja alushousuja, mutta en todellakaan nuku kunnolla. Eli yleensä viimeistään aamuyöstä riisun ne ja sitten nukun hyvin.

Kyllähän yöpuku nukkujan päällä suojaa vuodevaatteita. Ihmisestä kun erittyy likaa, hikeä, rasvaa, intiimieritteistä puhumattakaan.

Että lakanoiden takia voi olla nukkumatta kunnolla, pääasia ettei lakanat sotkeennu? Meillä on vaihtolakanoitakin.

Eikä mulla kyllä intiimieritteitä öisin valu lakanoille :D Jos jotain valuu niin kuolaa ja siihen ei vaatteet auta.

Vierailija
45/56 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina alasti ja kulli pystyssä.

Vierailija
46/56 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina alasti ja kulli pystyssä.

Ukkovarvas, se se on , mikä sulla on pystyssä.

Vierailija
47/56 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuvillaiset yövaatteet varmaan kiertyvät ja kuristavatkin kun eivät luista yhtään kuten satiinipintaiset. Talviaikaan on kylmä nukkua ilman yövaatteita, itse olen huomannut satiiniset pyjamat tms. mukavimmiksi ja kun luistavat, eivät pyöriessäkään ala kuristamaan vaan pysyvät pyöriessä mukana sopivasti asettuneena, tuntuvatkin miellyttäviltä.

Vierailija
48/56 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talviaikaan on kylmä nukkua ilman yövaatteita

Olen kuvitellut että kaikilla on erikseen kesä- ja talvipeitot, mutta ehkä sitten vaan meillä 100-vuotiaissa mökkeröisissä asuvilla. Itse siirryin edellisyönä talvipeiton käyttöön, enkä todellakaan tarvitse, enkä halua, pukea mitään päälleni nukkumaan mennessä.

Jos pukisinkin niin mitään satiinista tms en päälleni laittaisi.

Vierailija
49/56 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

T-paita ja jos on kylmä niin legginsit ja mahdollisesti sukat.

Vierailija
50/56 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi pukeutunut nukkumaan mennessäni joskus 10 vuotta sitten, kun menin mökille yöksi. Pääsin perille iltamyöhään, mökissä sisällä pakkasta lähes -10 astetta. Laitoin patterin päälle ja tulisijoihin tulet, merinovilla-asun alle ja colleget päälle, kahdet villasukat, kaulahuivin, pipon ja lapaset, kaksi peittoa ja villaviltin. Tarkeni.

Vierailija
51/56 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymäpuku päällä

Nahka-asussa nukun minäkin.

Vierailija
52/56 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukun alasti. Pahin pelkoni on että yöllä pärähtää joku palohälytys päälle ja joudun riipimään jostain satunnaisia vaatekappaleita tai juoksemaan kadulle alasti.

Mulle tämä on tapahtunut. Onneksi alusvaatteet olivat mytyssä sängyn vieressä ja vedin vain toppahousut ja takin päälle. Olin käynyt illalla suihkussakin, niin tukka oli märkä. Siitä kylmään yöhön seisoskelemaan. Onneksi oli vain naapuri nukahtanut ruoka hellalla ja päästiin palokunnan savutuuletusten jälkeen takaisin.

Vierailija
53/56 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ralph Lauren puuvillatrikoinen lyhyt paita, nätti kuin pieni mekko ja mukava. Käytän myös valkoisia, pitkiä kauniita pellavapaitoja, Tallinnasta ostin aikoinaan, vain paranevat käytössä ja kestäneet vuosia.

Yöasun pitää olla kaunis, mutta ennenkaikkea mukava. Ei ikinä mitään keinokuituja eikä rumia printtejä.

Vierailija
54/56 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

reikäiset bokserit.

Vierailija
55/56 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein aina alasti, joskus bokserit jää jalkaan. Ei tule kylmä kun nukutaan aina kämppäkaverin kanssa kippurassa tai lusikassa. - Tomi22

Vierailija
56/56 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja viime yönä mulla oli yöpukuna naisten pinkki tuulitakki ja pinkit tuulihousut. Meniköhän asuvalinta ihan kohdilleen? Hyvin kyllä nukutti :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme