Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oulun uimahallissa miessiivooja naisten puolella

Vierailija
08.10.2023 |

Tytär (teini) oli ollut tänään Raksilan uimahallissa kaverinsa kanssa ja kun olivat olleet suihkussa, niin suihkutiloihin oli paukannut miessiivooja, joka vieläpä oli "ei kantasuomalaista" alkuperää. Mutta riippumatta kansallisuudesta, niin onkohan tämmöinen kovinkaan yleistä muualla Suomessa, että miehet siivoavat naisten puolella ja mitä mieltä olette asiasta? Tyttärelle jäi ainakin erittöin huono kokemus asiasta, koska siivooja ei todellakaan kulkenut ns. laput silmillä, vaan ihan päinvastoin.

Kommentit (174)

Vierailija
141/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei samantien yhteisiä suihkutiloja molemmille sukupuolille? Ei herranjumala:D

Saksassa, Hollannissa ja Itävallassa ainakin hyvin yleistä, että erilaiset kylpylät ja uimahallien saunamaailmat on yhteisiä nakutiloja miehille ja naisille. Olen käynyt monissa, kun asuin Etelä-Saksassa.

Kyllä, ja siinäpä oli suomalaisille teinitytöille pieni järkytys kun pahaa-aavistamatta mentiin partioretkellä kylpylään saunomaan. Ja sit siellä lauteilla makasi joku isomahainen saksalaisukko alasti keskellä saunaa. Hyvät naurut on kyllä saatu siitä reissusta myöhemmin moneen kertaan jälkeenpäin. 

Oh, wie schön. Behaarte, dicke alte Kerle mit kleinem Penis.

Vierailija
142/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaranteita ei pitäisi päästää naistenpuolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on niin että jos nainen saa siivota miesten puolella niin mies saa siivota naisten puolella. En sano että olisi hyvä tai huono asia mutta sitä kutsutaan tasa-arvoksi.

Miesten puolella on useinkin kulkenut naissiivooja ainakin siinä uimahallissa, jossa minä olen käynyt. Olen kyllä mielessäni ihmetellyt käytäntöä, mutta en ole ollut järkyttynyt enkä ole tehnyt valitusta.

Täysin eri asia jos nainen siivoaa miesten puolella.

Meinaat että seksuaalinen itsemääräämisoikeus ei koske miehiä?

Vierailija
144/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noita tiloja ei voisi siivota yöllä kun toimintaa ei ole

Koska päivän aikana tilat käydään useasti läpi, kuumaa ja kostea on otollinen paikka bakteerien kasvuun.

Lisäksi siellä on lattioilla paljon uloste/virtsa/oksennus likaa päivän aikana, myös kaikki sieni infektiot ovat sellaisia mitä pyritään välttää leviämistä.

Hyi, oksentaako ja virstaako porukka lattioille uimahallissa. Harkitsin tuuraavani siivoojana mutta ei ehkä minusta ole tuohon

Onhan siellä vauvoja, pikkulapsia ja vaivaisia.

Vierailija
145/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on niin että jos nainen saa siivota miesten puolella niin mies saa siivota naisten puolella. En sano että olisi hyvä tai huono asia mutta sitä kutsutaan tasa-arvoksi.

Miesten puolella on useinkin kulkenut naissiivooja ainakin siinä uimahallissa, jossa minä olen käynyt. Olen kyllä mielessäni ihmetellyt käytäntöä, mutta en ole ollut järkyttynyt enkä ole tehnyt valitusta.

Miehethän ovat vaan innoissaan tuollaisesta tilanteesta missä joku nainen näkee heidät nakuna.

Ei varmaan haittaa sitten, jos vähän manspreadaa pukkarissa kalu pystyssä.

Kyllä se vähän meitä muita kävijöitä haittaa.

Vierailija
146/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. On ap.n omia fantasioita tämä.

No aika hyvin tyttö näyttelee järkytystään, eikä halua enää mennä sinne halliin ollenkaan, niin uskon kyllä häntä. Mutta en toki itse ollut paikalla..

Ap

Ap arvostaa itsensä ja tyttärensä liian korkealle. Ei niissä kehittymättömissä tisunaluissa ole mitään tuijotettavaa kenellekään on lähtömaa mikätahansa.

Tietyissä lähtömaissa oikein himoitaan näitä kehittymättömiä neitsyitä.

Luulen, että tuollainen liittyy ennemmin erään tietyn puolueen juttuihin. Mikäköhän se olisi? Niiden aktiiveilla riittää noita rikostuomioitakin.

Vasemmistoliitto vai? Siellä on kyllä kunnostauduttu mm. tyttöjen pukuhuoneen kuvauksessa. Vai SDP? Sieltä löytyy kyllä asiantuntemusta moneen, parituksesta juutalais-, homo-, ja kissavihaan.

Vierailija
147/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi noita tiloja ei voisi siivota yöllä kun toimintaa ei ole

Koska päivän aikana tilat käydään useasti läpi, kuumaa ja kostea on otollinen paikka bakteerien kasvuun.

Lisäksi siellä on lattioilla paljon uloste/virtsa/oksennus likaa päivän aikana, myös kaikki sieni infektiot ovat sellaisia mitä pyritään välttää leviämistä.

Hyi, oksentaako ja virstaako porukka lattioille uimahallissa. Harkitsin tuuraavani siivoojana mutta ei ehkä minusta ole tuohon

Onhan siellä vauvoja, pikkulapsia ja vaivaisia.

Minä olen ns vaivainen, eli liikun huonosti, en silti oksenna enkä virtsaa lattioille missään. Vauvat on eri asia, mutta aikuisella ei ole hyvää selitystä.

Vierailija
148/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mies vaan modernisti muun sukupuolinen. Eli turhaa valitat tämä on tasa-arvoa ja nykyaikaa. 

Vierailija
149/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivooja saattoi kuitenkin olla nainen vaikka näytti mieheltä.

Ettäkö olisi sisäisesti tuntenut itsensä naiseksi tänä vuonna?

Olisi pitänyt vähintäänkin tiedustella jotenkin kohteliaasti ja kierrellen siivoojaoletetulta itseltään mikä hän tunsi sillä hetkellä olevansa.

Vierailija
150/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa. Aina on ollut miesten puolella naissiivojia. Eipä ollut kivaa nuorena poikana siellä olla, kun aikuiset naiset siivosi.

Vierailija
151/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tilanne. Mielestäni naisten puolelle ei pitäisi laittaa miessiivoojia. Ei tämä ole mikään tasa-arvokysymys vaan kyysmys on siitä, että sukupuolet ovat joissakin asioissa erilaisia. 

Pahempaa on tietenkin jos leikkaamattomat sukupuolen korjaajat pääsevät naisten intiimitiloihin, mitä monet poliitikot ja "ihisoikeus"järjestöt Suomessakin ajavat. 

Nykyäänhän nimen omaan korostetaan, että sukupuolten välillä ei ole eroja ja sillä perusteella kaikessa tasa-arvoista kohtelua.

Vai on tämä sellasta rusinat pullasta ajattelua, että tasa-arvoa vain niistä mukavista asioista.

Moderni feminismi on kyllä aina ollut varsin valikoivaa niiden ajaman tasa-arvon osalta.

Vierailija
152/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

monissa uimahalleissa on noin, että yksi siivooja. uimarit sitten luulee, että siivooja pällistelee siellä päivät pitkän tuntemattomien heppejä. jättäkää nee siivoojat rauhaan ja antakaa niiden vaan tehdä työt siellä.

Mitä ne hepit tekee siellä naisten puolella, vai tarkoitatko että siivooja pällistelisi omaa heppiään?

Väitätkö että vuonna 2024 naisilla ei voi olla heppejä? Aika vanhanaikainen ja tunkkainen ajatusmaailma nyt.

Vierailija
153/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luullut, että tuo naissiivooja miesten puolella on jotain trollausta, mutta ei!

Katsoin YLE Teemalta yhtä leffaa, missä naissiivooja oli miesten puolella, eikä kukaan ollut moksiskaan. Suihkutteli vaan kaakeleita ihan kuin tilanne olisi ollut jotenkin normaali. Eikö siivous tehdä yleensä asiakkaiden poistuttua (paitsi ruokakaupat ym.) ainakin tässä tapauksessa. Ja miksei miehiä näyttänyt yhtään haittaavan? Entäs siivooja, ei jumalauta!

Miehet pistää pokerinaamat päälle.

Vierailija
154/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheeta, kun gynekologi oli mies ja lääkäri joka tutkii rinnat. Kyllähän vaikeeta on elämä =/

Sääliksi käy kyllä gynekologia, suurin osa asiakkaista kun on siellä syystä niin ei ole häävit näkymät tai tuoksahdukset.

Vierailija
155/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka täyspäinen enää nykyään käy edes uimahalleissa?

Pikkupaikkakunnilla on kiva käydä kun puuttuu häiriökäyttäytyminen ja ahdistelu käytännössä kokonaan.

Vierailija
156/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siivooja siivoaa koko uimahallin sukupuolesta riippumatta.

Teini saattaa mullistaa kuvitella että kaikki jopa se siivooja tuijottaa koska hän itse on vielä epävarma omasta kropasta.

Siivoojalla ei todellakaan ole töiltä alkaa ketään tuijottaa.

Puhuisin positiivisesti nuorelle, ei ole väliä mitä sukupuolta tai kulttuuria edustaa, eikä ole olemassa mitään miesten ja naisten töitä vaan jokainen tekee sitä missä on hyvä.

Ja näin sitä hyvin naiivi (tai ilkeämielinen?) vanhempi nainen vähättelee sitä faktaa, että miessiivooja luultavasti tosiaan katseli nuorta tyttöä suihkussa. Miksi sinun on niin vaikea uskoa, että miehiä kiinnostaa katsella nuoria naisia ja että siihen kyllä pystyy varsin hyvin siivoamisen aikana?

Etkö koskaan itse ole ollut töitä tekevän miehen katseen kohteena? Tiedoksi, että se on hyvin tavallista - jos on puoleensavet

Kyllä ne naissiivoojat aika innokkaasti tuntuvat välillä tuijottelevan siellä miesten puolella.

Vierailija
157/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän ovat vaan innoissaan tuollaisesta tilanteesta missä joku nainen näkee heidät nakuna.

Ja nainen yksin alastomien miesten keskellä on vaarassa. Toisinpäin tilanteessa mies ei ole.

Ei taida tuo oikeusvaltioperiaate olla kauhean tuttu?

Vierailija
158/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedetään onko mies? Jos kokee itsensä naiseksi? Tätähän naiset ovat ITSE ajaneet. Sitku se tulee naamalle, niin vikistään.

Tasa-arvoa, sitä se nyt vaan on. Tasa-arvoa, arvon naisemme.

Vierailija
159/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tilanne. Mielestäni naisten puolelle ei pitäisi laittaa miessiivoojia. Ei tämä ole mikään tasa-arvokysymys vaan kyysmys on siitä, että sukupuolet ovat joissakin asioissa erilaisia. 

Pahempaa on tietenkin jos leikkaamattomat sukupuolen korjaajat pääsevät naisten intiimitiloihin, mitä monet poliitikot ja "ihisoikeus"järjestöt Suomessakin ajavat. 

Nykyäänhän nimen omaan korostetaan, että sukupuolten välillä ei ole eroja ja sillä perusteella kaikessa tasa-arvoista kohtelua.

Vai on tämä sellasta rusinat pullasta ajattelua, että tasa-arvoa vain niistä mukavista asioista.

Fyysisistä eroista johtuen täydellinen tasa-arvon on mahdotonta ja sen tavoittelu typerää.

Jos siis ymmärrämme tasa-arvolla sitä, että sukupuolet häivytetään ja kaikki te

Neukkulasta mallista ja erilliset naisyksiköt käyttöön.

Vierailija
160/174 |
02.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran on poikkeuksetta niin että naissiivoojat paukkaavat miesten suihkutiloihin juuri kun kättelen siellä työtöntä, niin olkoon tasa-arvon vuoksi myös toisinpäin.