Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oulun uimahallissa miessiivooja naisten puolella

Vierailija
08.10.2023 |

Tytär (teini) oli ollut tänään Raksilan uimahallissa kaverinsa kanssa ja kun olivat olleet suihkussa, niin suihkutiloihin oli paukannut miessiivooja, joka vieläpä oli "ei kantasuomalaista" alkuperää. Mutta riippumatta kansallisuudesta, niin onkohan tämmöinen kovinkaan yleistä muualla Suomessa, että miehet siivoavat naisten puolella ja mitä mieltä olette asiasta? Tyttärelle jäi ainakin erittöin huono kokemus asiasta, koska siivooja ei todellakaan kulkenut ns. laput silmillä, vaan ihan päinvastoin.

Kommentit (174)

Vierailija
81/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Käyn usein lapseni kanssa raksilan uimahallissa, viimeisin kerta eilen. Ikinä en ole mies siivoojaa siellä nähnyt.

Vierailija
82/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on niin että jos nainen saa siivota miesten puolella niin mies saa siivota naisten puolella. En sano että olisi hyvä tai huono asia mutta sitä kutsutaan tasa-arvoksi.

Miesten puolella on useinkin kulkenut naissiivooja ainakin siinä uimahallissa, jossa minä olen käynyt. Olen kyllä mielessäni ihmetellyt käytäntöä, mutta en ole ollut järkyttynyt enkä ole tehnyt valitusta.

Miehethän ovat vaan innoissaan tuollaisesta tilanteesta missä joku nainen näkee heidät nakuna.

Eivät ole.

T. Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko. Käyn usein lapseni kanssa raksilan uimahallissa, viimeisin kerta eilen. Ikinä en ole mies siivoojaa siellä nähnyt.

Kyseessä ei olekaan oikea siivooja, vaan valesiivooja.

Vierailija
84/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Tampereen Fressin pukkareilla pyörii miessiivooja, ei kasu. Veetuttaa kun periaatteessa en riisuudu vieraitten miesten nähden ja sit pitää vaan odottaa ja jänskätä että ehtiikö ajoissa töihin.

Vierailija
85/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, itse olen uimahallissa töissä, ja kaiket päivät seuraan valvontakameroita naistenpuolen tapahtumia. On ihan turvallisuuskysymys, ettei mitään tapahdu huomaamatta.

Vierailija
86/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on niin että jos nainen saa siivota miesten puolella niin mies saa siivota naisten puolella. En sano että olisi hyvä tai huono asia mutta sitä kutsutaan tasa-arvoksi.

Olen luullut, että tuo naissiivooja miesten puolella on jotain trollausta, mutta ei!

Katsoin YLE Teemalta yhtä leffaa, missä naissiivooja oli miesten puolella, eikä kukaan ollut moksiskaan. Suihkutteli vaan kaakeleita ihan kuin tilanne olisi ollut jotenkin normaali. Eikö siivous tehdä yleensä asiakkaiden poistuttua (paitsi ruokakaupat ym.) ainakin tässä tapauksessa. Ja miksei miehiä näyttänyt yhtään haittaavan? Entäs siivooja, ei jumalauta!

Vierailija
87/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Linkkiä?

Vierailija
88/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrjönkadun uimahallissa missä uidaan alasti oli kerran mies uimavalvojana naisten vuorolla. En tiedä miten yleistä se on koska käyn harvoin Yrjönkadulla. En hyväksy sellaista vaikka se ei itseäni häiritsekään. Ajattelen niitä naisia ja tyttöjä jotka ahdistuvat tilanteesta. Naisten suhde alastomuuteen ja omaan kehoonsa ei ole yhtä mutkaton kuin miesten. Monille naisille on epämukavaa olla alasti jopa vieraiden naisten nähden.

Mitä sinä muka tiedät miesten suhteesta omaan alastomuuteensa? Emme me ole mikään yhtenäinen massa. Jotkut naiset ja miehet tykkäävät esitellä avujaan julkisesti, jotkut eivät.

Vierailija
89/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen luullut, että tuo naissiivooja miesten puolella on jotain trollausta, mutta ei!

Katsoin YLE Teemalta yhtä leffaa, missä naissiivooja oli miesten puolella, eikä kukaan ollut moksiskaan. Suihkutteli vaan kaakeleita ihan kuin tilanne olisi ollut jotenkin normaali. Eikö siivous tehdä yleensä asiakkaiden poistuttua (paitsi ruokakaupat ym.) ainakin tässä tapauksessa. Ja miksei miehiä näyttänyt yhtään haittaavan? Entäs siivooja, ei jumalauta!

Siis oikein elokuvassa siivooja "suihkutteli vaan kaakeleita ihan kuin tilanne olisi ollut jotenkin normaali"?

Vierailija
90/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottavaa jos lesbo siivoaa naisten puolella

Alma

Vierailija
91/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikein elokuvassa siivooja "suihkutteli vaan kaakeleita ihan kuin tilanne olisi ollut jotenkin normaali"?

Se oli puolidokumentaarinen teos 😄

Vierailija
92/174 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
93/174 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta, kun gynekologi oli mies ja lääkäri joka tutkii rinnat. Kyllähän vaikeeta on elämä =/

Vierailija
94/174 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rupeaa aina uimahallin suihkussa jäykistymään kun naissiivooja tulee paikalle.

M57

Vierailija
95/174 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten puolella on useinkin kulkenut naissiivooja ainakin siinä uimahallissa, jossa minä olen käynyt. Olen kyllä mielessäni ihmetellyt käytäntöä, mutta en ole ollut järkyttynyt enkä ole tehnyt valitusta.

Täysin eri asia jos nainen siivoaa miesten puolella.

Ei se saisi olla, mutta ihmisten mielissä se on näin.

Minun nähdäkseni pitäisi uimahalleissa muutenkin luopua siitä suihkut rivissä olevasta tyylistä. Tänä päivänä ihmiset haluavat yksityisyyttä eli pestä sen per5eensä suihkukopissa.

Lisäksi lasten kanssa on helpompi käydä uimahallissa, kun ne saa talteen sinne suihkukaapin sisälle. Joku mahdollisuus silloin itselläkin peseytyä kunnolla. Näin oli mm. Zimmarissa aikoinaan.

Mutta ei - en halua olla alasti kenenkään muun miehen nähden, kuin omani. No, omien poikien - nyt jo miesten kanssa voisin käydä saunassa.

Vierailija
96/174 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tuli taas harvinaisen kuvottavia kommentteja kun jotkut pervertikot alkoivat tänne syytää seksifantasioitaan. Vaikka kaikissa Suomen uimahalleissa olisi tämä tapa, niin silti on erittäin vastenmielistä jos miessiivooja tulee naisten puolelle. Juuri näitä teini- ikäisiä tyttöjä käy sääliksi. Sori, ap, että aloituksesi sai kaikki iljetykset ryömimään esille kiven alta. Olen kanssasi täysin samaa mieltä. 

Sekin on vastenmielistä että nainen tulee miesten puolelle. 

Pitäisi olla yhtäläiset käytännöt. Mutta koskeehan asevelvollisuus edelleenkin vain "yhtä" sukupuolta. Sukupuolten tasa-arvo on Suomessa aika surkuhupaisaa, kun pysähtyy miettimään puheita ja käytäntöjä.

Jonkinlainen kansalaispalvelus tekisi hyvää kaikille. Ei sen aseellinen palvelus tarvitse olla. On vain hyvä edes jossain vaiheessa oppia toimimaan käskyjen mukaan ja sietämään epämukavuutta.

Ehkä juuri armeija on se syy, että yleensä miehet menestyvät työelämässä naisia paremmin? Siis suuressa mittakaavassa näin. He ovat oppineet sietämään painetta ja ottamaan esimiehen ohjeet tosissaan ja nurisematta.

Vierailija
97/174 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin eri asia jos nainen siivoaa miesten puolella.

Ei se saisi olla, mutta ihmisten mielissä se on näin.

Minun nähdäkseni pitäisi uimahalleissa muutenkin luopua siitä suihkut rivissä olevasta tyylistä. Tänä päivänä ihmiset haluavat yksityisyyttä eli pestä sen per5eensä suihkukopissa.

Lisäksi lasten kanssa on helpompi käydä uimahallissa, kun ne saa talteen sinne suihkukaapin sisälle. Joku mahdollisuus silloin itselläkin peseytyä kunnolla. Näin oli mm. Zimmarissa aikoinaan.

Mutta ei - en halua olla alasti kenenkään muun miehen nähden, kuin omani. No, omien poikien - nyt jo miesten kanssa voisin käydä saunassa.

Tänä päivänä ei nimenomaan tunneta mitään yksityisyyttä, kaikki intiimitkin asiat levitellään pitkin somea. Uimahalliin tuskin tulee suihkuseiniä kun ei tule suihkuverhojakaan, hygieniasyistä. Avosuihkut on helpompi ja nopeampi siivota.

Vierailija
98/174 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap puhuu tunnistettavasti ihmisestä ja paikasta.

Vihjaat, että mies vilkuili sillä silmällä.

Tuo on aika vakava syytös ja sinä voit saada tuollaisesta perättömän pupun levittämisestä syytteen.

Lääkityksen tason tarkastelua terkkarissa....?

Vierailija
99/174 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneltako tämä suunnilleen tapahtui? Olin itse uimassa 13-1430 ja silloin ei ainakaan ollut mitään miessiivoojaa naisten puolella.

Myöhemmin iltapäivällä. Tämä ei ole mitään propagandaa ja olen hyvin suvaitsevainen ihminen muutenkin, mutta tämä olisi ollut liikaa myös minulle, jos olisin törmännyt miessiivoojaan naisten puolella.

Ap

Vielä erikoisempaa koska uimahalli menee/meni 1515 kiinni ja siivous tehdään sen jälkeen sunnuntaisin. Ei enää 1430-1515 välillä.

Vierailija
100/174 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekemässä naisten töitä wtf