Miten aiot viettää ajan, jolloin vauvapalstalle ei pääse kommentoimaan?
Palsta menee lukutilaan maanantai-iltana klo 18 ja tila jatkuu seuraavaan aamuun asti. Miten aiot viettää maanantai-iltasi?
Ap
Kommentit (42)
Heijaan itseäni sikiöasennossa nakuna ja lohduttelen itseäni tsemppilauseilla.
Mä oon sillein lukutilassa. Katon mitä fixuu muut on kirjoitellu
Mietin hyviä trollauksia tiistaiksi!
Siivoan pihamaan, ajan 50 km lenkin pyörällä, vaihdan varalta talvirenkaat 4 kertaa ja ajastan kuinka nopeasti voin sen tehdä sitten kun oikeasti tarvii vaihtaa, syön pakkasesta mansikoita ja jäätelöä, pesen pyykkiä 8 koneellista ja silitän ja viikkaan ne, käyn saunassa 3 tuntia, (kun on niin halpaa pörssisähköä), luen Raamatun kannesta kanteen, kuuntelen Spotifystä jokaisen A-kirjaimella alkavan biisin, opettelen piin arvon ulkoa 5000 numeroon saakka + morseaakkoset, ilmoitan työkkärille hakevani 4 työpaikkaan ihan vaan koska jää muuten niin paljon luppoaikaa.
Ja tietysti kirjoittelen valmiiksi 300 arkillista valmiita copy+paste -vastauksia joka ketjuun, jotka voi sitten postata, kun taas pääsee kirjoittamaan ;D
Vierailija kirjoitti:
Samal taval ku normaalistikki elän omaa elämää eli teen varmaan jotain kotitöitä tai olen ulkona hommissa tms koiran kanssa mettällä
Asutteko te täällä vai mikä kysymys tää oikein on? hommatkaa elämä.
Höpö höpö, kyllä tiedät itsekin mikä on pelin henki. Täällä notkutaan tuon tuosta, kotitöiden lomassa ;)
Sä ilmeisesti ihan vakavissasi epäilet että palstailijoilla ei ole mitään muuta elämää kuin tämä?
Vierailija kirjoitti:
Paras olisi kun ei kukaan tultaisi tänne tiistaina, vaan jokainen kirjoittaja pitäisi rokulipäivän tai kaksi. ;D
SItten kätevästi nähtäisiin paljonko Sanoman ylläpito oikeasti tänne kirjoittaa sisältöä ;D
Trollit tekevät siis trollussuunnitelmia etukäteen paperille? Mitä ihmettä.
TikTokissa kuten suurimmaksi osaksi nytkin teen
N29
Ahistuneena kaikista sodista ja maailman pahuudesta. Oltais varmasti ihmisinä paljon onnellisempia, jos olisi vain nuotio, tikut ja kivet työkaluina ja luola kotina.
winner kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras olisi kun ei kukaan tultaisi tänne tiistaina, vaan jokainen kirjoittaja pitäisi rokulipäivän tai kaksi. ;D
SItten kätevästi nähtäisiin paljonko Sanoman ylläpito oikeasti tänne kirjoittaa sisältöä ;D
Eli pidetään se kirjoituslakko tiistaina.
On sitten millainen uutispäivä tahansa, niin Vauva.fi -kommentoinnin lakko tiistaina 07-23. Yläpeukkua vaan kaikki jotka ovat mukana.
Hienoa ja opettavaista Sanomallekin ;D
Hyvä, että muistutit. Täytyykin kiirehtiä pitkäripaiseen hakemaan pari mielenkiintoista askartelutehtävää illaksi. Aamulla nukunkin sitten varmaan pitkään.
Olen onneksi tänään iltavuorossa jossa menee myöhään, ja nukun aamulla pitkään. En siis juurikaan ehdi huomata koko sulkua. Muussa tilanteessa saattaisi kyllä aika käydäkin hieman pitkäksi. :D
Huutoitken alastomana kylpyhuoneen lattialla, lopulta vaivun psykoosiin.
Vierailija kirjoitti:
Pidän jatkoksi muutaman kuukauden tauon ja teen jotain hyödyllistä.
Aloita nyt ensin viikosta ja tule sitten kertomaan miten meni.
Vierailija kirjoitti:
Sä ilmeisesti ihan vakavissasi epäilet että palstailijoilla ei ole mitään muuta elämää kuin tämä?
Onko niillä?
Palsta on siis kiinni huomisillasta kuudesta eteenpäin. Mä en ikinä avaa vauvaa aamuisin, joten kai mä sen 18-23 pärjään, katon vaikka youtubea.
En vain jaksa uskoa, että palsta on jatkossa yhtään parempi, luultavasti menee huonompaan suuntaan, niinkuin kaikki muukin nykyään.