Miten aiot viettää ajan, jolloin vauvapalstalle ei pääse kommentoimaan?
Palsta menee lukutilaan maanantai-iltana klo 18 ja tila jatkuu seuraavaan aamuun asti. Miten aiot viettää maanantai-iltasi?
Ap
Kommentit (42)
Katson vähän isä Brownia ja sitten nukun. Ei tuota ongelmia.
Katson varmaan jotain leffaa ja y.li.lautailen.
Selailen varmaan vanhoja keskusteluja ja jotain instaa ajankuluksi.
Syön, nukun, kattelen telsua ja surffaan netissä. No promlem.
Laitan countdownin käyntiin ja odottelen sekunti sekunnilta sen kanssa uudelleen avautumista.
Samal taval ku normaalistikki elän omaa elämää eli teen varmaan jotain kotitöitä tai olen ulkona hommissa tms koiran kanssa mettällä
Asutteko te täällä vai mikä kysymys tää oikein on? hommatkaa elämä.
Enköhän mä selviä ihan normaalia elämää elämällä.
Ehkä saatan sen viisi tuntia nippa nappa pysyä hengissä.
Pidän jatkoksi muutaman kuukauden tauon ja teen jotain hyödyllistä.
Ei tänne pysty enää aloituksia edes tekemään. Tulee ilmoitus, että on julkaistu, mutta avausta ei näy. Sensuuri iskee jo ennen julkaisemista.
Koska olen huomenna traumatisoitunut huoltomiehen milloin tahansa asuntoon ravauksista, aion lukea Stewart Swerdlowin kirjaa 13-Cubed ja ehkä saan näin kuutiot kokoon päässä.
Töissä menee aika myöhään varmaan ja sitten kotiin katsoo Maajussille morsianta, syömään, saunaan, perheen kanssa oleilua. No problem
Leivon hyydekakkua tai laitan makarooniin 400 grammaa voita, jompsin kumpsin!
Syön jotain punalaputettua pakastimesta.
En käy täällä kovin usein, eli ei aiheuta minulle ongelmia. Ei tämä enää ole mikään hyvä palsta, 2-3 viime vuotta muuttunut todella oudoksi.
Minä katson varmaan Maajussille morsianta. Enemmän siitä saisi irti, jos voisi seurata keskustelua täällä.