Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Farkkuongelma, kohtalotovereita?

Vierailija
28.12.2006 |

Eli ongelma on se, että takpuoli ja lantio suht normaalit mutta reidet kapeat, eli farkut reisistä isot ja lököt kun on vyötäröltä hyvät. Tuohon H&M-ketjuunkin asiasta laitoin. Eli onko samanmoiset löytäneet farkkuja, ja minkä merkkisiä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän moinen voi johtua?

Vierailija
2/7 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen käyttänyt miesten farkkuja tai paremminkin

unisex-malleja. Nykyisin olen suosiolla jättänyt farkut

kaupaan, ja pidän muita housuja.

Farkut eivät kertakaikkiaan sovi vartalolleni. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulisin, että pösyjä löytyisi. Muttqa kun vyötärö on kokoa 32, lantio 34 ja reidet 36 ei meinaa housuja löytyä millään. Yleensä päädyn Espritin kokoon 34, vähän kinnaa reisistä, mutta näyttää kuitenkin hyvältä. Nyt olen kuitenkin hoikistunut jonkin verran, ja arvatkaa onko kilot lähteneet reisistä? Nyt peppu ja vyötärö ovat kokoa 32, reidet ehkä 35 1/2... auttakaa?!?

Vierailija
4/7 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin farkkuja olen etsinyt kaupunkimme ja useamman muunkin kaupungin liikkeet läpi....harvoin löydän mitään istuvaa. Lyhytjalkainen kun olen joudun vähintäänkin lyhentämään roimasti lahkeita...ja polvethan tietty ajautuvat sitten ihan väärälle kohdalle.

Mun mielestä en ole sen erikoisemman mallinen mistään kohti, mutta kauppojen farkut ja housut ei tunnu käyvän kuin perustikuille. Kun vanhenee niin näköjään ei mikään käy. Kyllä mullekin silloin parinkympin tienoilla löytyi pöksyt paikasta kuin paikasta, mutta kun hiukka muotojakin tuli lasten myötä niin ongelmat alkoi...

Kohta täytys uudet taas saada, ja kiertää kauppa jos toinenkin...tuskaa....

Vierailija
5/7 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on myyjä sitä varten, että se etsii sopivat farkut. Riittää kun sanoo värin niin johan tulee sopivankokoisia vaihtoehtoja. Toki maksaa, mutta tässä kohdassa ei kannata tinkiä. Markettihousut on mitä on.

Vierailija
6/7 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millään ei löytynyt sopivia. Palasin takaisin 80-luvulle leviksiin, niissä malleja monenlaisille vartaloille

Vierailija
7/7 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän farkkumerkkejä voi aina suositella