Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetan pian kampaamoissa käymisen

Vierailija
28.12.2006 |

Ihan sen takia koska pelkkä hiustenleikku/värjäys harvoin riittää kampaajille vaan sen lisäksi haluavat väen väkisin myydä niitä 15 E shamppoo/ hoitoainepulloja. Ongelma ei tunnu parenaven paikkaa vaihtamalla. Olen täysin vittuuntunut pakkomyynnistä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ainahan voit sanoa, että sulla on jo kotona hyvää shampoota ja hoitoainetta. Jos kampaaja kysyy merkkiä, sano, ettet tarkemmin muista, mutta jotakin Redkenin tököttiä se oli...

Vierailija
2/9 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

istuin tuolissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinkertaista vastata että kiitos ei.. ihme ongelmia..

Vierailija
4/9 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmasti tyrkytystä esiintyy monissa paikoissa, mutta itse työssäni suosittelen asiakkaille niitä tuotteita joilla saavat " kaiken irti" uudesta frisyyristä, esim. permis asiakkaille kiharatuotteita, väriasiakkaille värinsuojatuotteita, luonnonkiharaisille silottavia tuotteita jne. ja teen sen siksi ettei maksettu raha menisi huonolla kotihoidolla hukkaan.

Vierailija
5/9 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee koko kampaamo käynnistä epämiellyttävän.

Vierailija
6/9 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä kampaamon tuotteissa ja kaupan litkuissa on melkoinen ero..

Vierailija
7/9 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin käynyt vain tavallisilla kampaajilla (en missään pintapaikoissa) Suomessa ja huippupaikoissa ulkomailla (asun ulkomailla).

Sekä Suomessa, että ulkomailla olen monesti kysynyt itse olisiko jotain hoitoainetta tms. jolla saisin hiukseni pysymään parempana tai jotain muotoilutuotetta kun oli lyhyet hiukset.

Joskus on joku jotain ehdottanut, että tätä kannattaisi ostaa. Joskus olen ostanut, koska on tuntunut siltä, että ko. tuotteesta voisi tosiaan olla minulle apua, joskus olen sanonut, että ei kiitos ja siihen on loppunut " tyrkyttämimnen" . Joskus olen jopa hintaa kysynyt (hui kauheaa) ja hinnan perusteella tehnyt ostopäätökseni.

Vierailija
8/9 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ostaa saman tuotteen, mitä kampaaja on minulle aiemmin suositellut. Hän kertoi, että olisi eräs uutuustuote, joka kävisi paremmin hiuksilleni, mutta sitä ei ole vielä tullut myyntiin. Sanoi, että tule hakemaan, sitten kun heillä sitä on. Arvatkaa, tuliko käytyä.

Vierailija
9/9 |
28.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin muualla ja oli pakko käydä. Ihan hirveät tuli. Vanhenin 20v ja oli saman tyyliset kuin kampaajalla. En todellakaan sellaisia halunnut.

Minulla on onneksi monta ystävää parturina ja kampaajana joten he auttavat näissä hiuspulmissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi