Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olettaako nainen miehen maksavan kaiken, jos mies suhteen alussa liian herkästi maksaa naisen drinkkejä ja muita kuluja?

Vierailija
08.10.2023 |

Nainen ajattelee mielessä "eihän tässä tarvitse itse ostaa mitään kun tuo mies maksaa"?

Kommentit (44)

1/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus oli täällä jo aiemmin, vieläkö haluat uudelleen keskustella asiasta?

Minusta tuntuisi reilulta, että joko kumpikin maksavat omat kulunsa tai sitten kumpikin vuorotellen tasapuolisesti, siis esim. Jos käy vaikka leffassa tai ulkona syömässä...

Vierailija
2/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut selvää, että kuka nainen on kyseessä joten vaikea sanoa. Voisitko kysyä siltä naiselta itseltään niin ei tarvitse ihmetellä tuntemattomien kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan riippuu naisen sosiaaliluokasta.

Vierailija
4/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottanut selvää, että kuka nainen on kyseessä joten vaikea sanoa. Voisitko kysyä siltä naiselta itseltään niin ei tarvitse ihmetellä tuntemattomien kanssa?

Tarkoitin kaikkia naisia paitsi uranaisia, jotka haluavat itse maksaa omat kulunsa.

Vierailija
5/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se pettymys, jos ei drinkin ja sapuskan jälkeen tulekaan matkaa, huvijahtia ja hirsilinnaa.

Vierailija
6/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tärkeää että mies huolehtii musta, myös taloudellisesti. Siksi haluan miehen joka maksaa ravintolassa ja hemmottelee mua. Minä puolestani hemmottelen myös häntä muilla tavoin.;)

Kaikille miehille kenen kanssa olen seurustellut, tämä on ollut ok. En edes jatka tapailua jos miehessä ei ole sen vertaa herrasmiestä.

Arjessa sitten kulut jaetaan oikeudenmukaisesti. Välillä minäkin olen ollut arjen taloudesta enemmän vastuussa. Itselläkin on hyvä ura joten asia ei ole ongelma.

Vierailija
7/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, mutta minä maksan drinkkini itse. Nimenomaan sen vuoksi ettei mies kuvittelisi minun olevan hänelle velkaa.

Vierailija
8/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan tavallinen nainen joten yksikään mies ei tarjoudu maksamaan minulle mitään minun puolestani. Sinä varmaankin haluat tapailla naisia joilla on suuret tulot itselläänkin. Niille miehet maksaa asioita.

Vierailija
9/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan maksanut naisen drinkkiä? Miksi ihmeessä miehen pitäisi mitään maksaa. Joskus maksanut kahvin ja siitä ei ollut mitään hyötyä. Itselle on kyllä naiset tarjonneet drinkkejä.

Vierailija
10/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ennen, että kaikki maksetaan puokkiin. Nykyään ajattelen, että mies maksakoot kaiken ja vielä vähän extraa.

Vierailija
11/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio maksaa ikinä naisen juomisia ja syömisiä, en myöskään elättää yhtäkään naista niinkauan kuin elän. Jos ei kelpaa, niin meidän ei tarvitse olla yhdessä. Haluan tasa-arvoisen kumppanin, en elätettävää.

Vierailija
12/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ihan tavallinen nainen joten yksikään mies ei tarjoudu maksamaan minulle mitään minun puolestani. Sinä varmaankin haluat tapailla naisia joilla on suuret tulot itselläänkin. Niille miehet maksaa asioita.

Sen takia on pakko vetää heti rajat mitä mies voi maksaa. Muuten se menee helposti taloudelliseksi hyväksikäytöksi.

Vierailija
13/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla

Jos olisin mies, en tarjoaisi vaan kukin maksaa-itse-periaatteella menisin

Eri asia, jos on vakiintunut parisuhde ja toinen hoitaa kotona yhteisiä lapsia, silloin toisen kuuluu tietysti maksaa, jos järjestelystä on yhdessä sovittu.

T. Pojan äiti

Vierailija
14/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse menestynyt nainen ja kenenkään ei "tarvitsisi" minulle maksaa mitään. Mutta haluan että mies on mies ja panostaa minuun ja seuraani. Minäkin panostan laittautumalla ja pitämällä itseni kunnossa.

Olen perinteinen nainen ja odotan että mies maksaa treffeillä. Näin se kaikkialla maailmassa menee ja jos haluaa 100% tasa-arvoa, eivät meidän ajatusmaailmat kohtaa. Tähän mennessä ainakin on ollut vientiä turhankin kanssa.

Vierailija
15/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suhteiden alussa miesten antanut maksaa mitään omia kulujani, ettei ne luule, että ostamalla saa omakseen. 

Vierailija
16/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio maksaa ikinä naisen juomisia ja syömisiä, en myöskään elättää yhtäkään naista niinkauan kuin elän. Jos ei kelpaa, niin meidän ei tarvitse olla yhdessä. Haluan tasa-arvoisen kumppanin, en elätettävää.

Noin on suhteissa ollut, mutta ei se ole tasa-arvoista kuin ainoastaan siinä tapauksessa, jos tulot, menot ja rahankäyttö on täysin samanlaista. Kun ruoka maksettiin puoliksi ja tasan, ukolle tuli syöminen halvemmaksi ja oli enemmän rahaa viinaan. Siinä oli semmonen ongelma, että parisuhteen takia mun ruokakulut ja kaikki kulut oli samalla isommat, kun oli pienemmät tulot ja käyttörahat kuin miehellä. Piti erota, että sain kulut pienemmiksi ja rahaa taas omiin huvituksiin. 

Vierailija
17/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia on pakko vetää heti rajat mitä mies voi maksaa. Muuten se menee helposti taloudelliseksi hyväksikäytöksi.

Minä maksan omat kuluni. En ole maksullinen nainen enkä elätti. Oletan että mies pystyy samaan, eli maksaa omat kulunsa.

Vierailija
18/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole suhteiden alussa miesten antanut maksaa mitään omia kulujani, ettei ne luule, että ostamalla saa omakseen. 

Mies ei myöskään ole mielellään parempituloisen naisen puoliso, koska nainen voi alkaa kiristää rahalla, jos mies ei tee niin kuin nainen haluaa. Mies voi joutua tilanteseen, jossa hänen on pakko mielistellä naista, ettei nainen alkaisi kiristää yhteisen talouden laskujen maksamatta jättämisellä.

Vierailija
19/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin on suhteissa ollut, mutta ei se ole tasa-arvoista kuin ainoastaan siinä tapauksessa, jos tulot, menot ja rahankäyttö on täysin samanlaista. Kun ruoka maksettiin puoliksi ja tasan, ukolle tuli syöminen halvemmaksi ja oli enemmän rahaa viinaan. Siinä oli semmonen ongelma, että parisuhteen takia mun ruokakulut ja kaikki kulut oli samalla isommat, kun oli pienemmät tulot ja käyttörahat kuin miehellä. Piti erota, että sain kulut pienemmiksi ja rahaa taas omiin huvituksiin. 

En käytä alkoholia ollenkaan, enkä tupakoi. En minä mikään kitupiikki ole joka kyttää joka senttiä, vaan ihan perusperiaate en rupea ketään elättämään. Ja jos jollekin naiselle se on ongelma, hän voi etsiä jonkun toisen.

Vierailija
20/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole pahempi turn off kuin kitsasteleva mies joka laskee pennosia treffeillä!

No sepä helpottaa karsintaa kun tuo puoli näyttäytyy kätevästi heti alussa. Varakkaitakin herrasmiehiä on tarjolla ihan riittävästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan