Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olettaako nainen miehen maksavan kaiken, jos mies suhteen alussa liian herkästi maksaa naisen drinkkejä ja muita kuluja?

Vierailija
08.10.2023 |

Nainen ajattelee mielessä "eihän tässä tarvitse itse ostaa mitään kun tuo mies maksaa"?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
22/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole suhteiden alussa miesten antanut maksaa mitään omia kulujani, ettei ne luule, että ostamalla saa omakseen. 

Mies ei myöskään ole mielellään parempituloisen naisen puoliso, koska nainen voi alkaa kiristää rahalla, jos mies ei tee niin kuin nainen haluaa. Mies voi joutua tilanteseen, jossa hänen on pakko mielistellä naista, ettei nainen alkaisi kiristää yhteisen talouden laskujen maksamatta jättämisellä.

Mies epäilee tuota koska he itse tekevät niin suhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole suhteiden alussa miesten antanut maksaa mitään omia kulujani, ettei ne luule, että ostamalla saa omakseen. 

Mies ei myöskään ole mielellään parempituloisen naisen puoliso, koska nainen voi alkaa kiristää rahalla, jos mies ei tee niin kuin nainen haluaa. Mies voi joutua tilanteseen, jossa hänen on pakko mielistellä naista, ettei nainen alkaisi kiristää yhteisen talouden laskujen maksamatta jättämisellä.

Tuo sinun kommentti kertoo vain siitä, miten itse parempituloisena toimisit.

Vierailija
24/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on tärkeää että mies huolehtii musta, myös taloudellisesti. Siksi haluan miehen joka maksaa ravintolassa ja hemmottelee mua. Minä puolestani hemmottelen myös häntä muilla tavoin.;)

Kaikille miehille kenen kanssa olen seurustellut, tämä on ollut ok. En edes jatka tapailua jos miehessä ei ole sen vertaa herrasmiestä.

Itsensä myymistä se tuokin...

Vierailija
25/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti odotan, että mies maksaa nyt ja aina. Kun naimisiin mennään niin on yhteinen talous. Jos mies rakastaa enemmän omia rahojaan, kuin tulevaa vaimoaan niin sietää pysyä kotona. Tosin näihin loismiesajattelijoihin kuuluu vaan ne, kellä lompakossa ei ole mitään. Nähkääs ne miehet, joilla on yllin kyllin ei pennien perään itke. Kenenkään naisen edes kannata köyhän miehen kanssa hynttyjä yhteen laittaa, saa kodin ja lasten lisäksi hankkia elannonkin. Huono diili.

Vierailija
26/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta voi suoraan sanoa että jos haluaa täyttä tasa-arvoa, sen saa. Mulle on tärkeää että saan olla suhteessa naisellinen nainen ja näytän sen monin tavoin.

Vierailija
27/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän todellisuudessa mies maksaa kaiken? Amerikassa?

Vierailija
28/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on aina tarjonneet ihan kaverimiehetkin. Pidän sitä sellaisena herrasmiesmäisyytenä, että miehet huolehtii naisista.

Vierailija
29/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talitintitkin tietää paremmin, kuinka naaras hurmataan.

Vierailija
30/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin; Suomessa nainen tuo leipää pöytään siinä missä mieskin. Mies kuitenkin esimerkiksi syö ja juo enemmän. Nainenhan tässä kaupassa häviää.

Vierailija
31/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen menettää parisuhteessa terveyttä ja elinvuosia ja mahdollisesti ottaa myös taloudellisesti takkiinsa, jos lapsia tehdään. Siksi miehen kuuluu kompensoida.

Vierailija
32/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipäätään miehen kannattaa ja pitää olla parisuhteessa tiukka rajoista.

Muuten homma näyttää luiskahtavan siihen, että mies maksaa, tekee, kuskaa koko ajan ja liki kaiken.

Miehillä on yleensä keskenään reilu vastavuoroisuuden periaate.

Naisella ei sellaista miestä kohtaan ainakaan ole. Parisuhteessa homma keikahtaa vielä enemmän outoihin asentoihin.

Alussa toki kannattaa saattaa olla kohteliasta tarjota jotain.

Rahat kannattaa muuten pitää aina erillään.  Yhteenmuutossa sitten avioehto tai avoehto on ihan pakollinen.

Helena ja Mikko Koivun ero näyttää julkisuudessa minkälainen suhde naisen ja miehen välillä on,  ihan eroon asti ja sen yli. 

Vierailija
33/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on aina tarjonneet ihan kaverimiehetkin. Pidän sitä sellaisena herrasmiesmäisyytenä, että miehet huolehtii naisista.

Taannut lapsen asemaan? Miehen lompakko on vastikkeetonta sosiaaliturvaa?

Vierailija
34/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ottanut selvää, että kuka nainen on kyseessä joten vaikea sanoa. Voisitko kysyä siltä naiselta itseltään niin ei tarvitse ihmetellä tuntemattomien kanssa?

Tarkoitin kaikkia naisia paitsi uranaisia, jotka haluavat itse maksaa omat kulunsa.

Uranainen? Maksaa? Omat kulunsa? Hä?

Vierailija
35/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja onhan tyttö kuitenkin uhri joka tapauksessa.

Vierailija
36/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten miesten ei kannata antaa tarjota mitään, kun ne luulee, että oillua pitää antaa. Kokemusta on useammasta treffikumppanista. Erään kanssa olin sopinut kahvilaan treffit, mies väkisin halusi maksaa, vaikka sanoin moneen kertaan, että mimä maksan. Kyseessä ei edes ollut mikään erikoiskahvi, vaan ihan tavallinen suodatinkahvi. Kun keskustelumme jälleen totesin, että kiitos seurasta ja kahvista, tästä ei ehjä tule mitään, niin mies alkoi vänkäämään, että pillua pitää saada, kun hän on kahvin maksanut. Annoin miehelle rahat kahvista, ja toivotin hyvää loppuelämää ja marssin ulos.

Eikä siis ole muuten ainoa kerta.

Vierailija
37/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten homma näyttää luiskahtavan siihen, että mies maksaa, tekee, kuskaa koko ajan ja liki kaiken.

Naisella ei sellaista miestä kohtaan ainakaan ole. Parisuhteessa homma keikahtaa vielä enemmän outoihin asentoihin.

Rahat kannattaa muuten pitää aina erillään.  Yhteenmuutossa sitten avioehto tai avoehto on ihan pakollinen.

Helena ja Mikko Koivun ero näyttää julkisuudessa minkälainen suhde naisen ja miehen välillä on,  ihan eroon asti ja sen yli. 

Kyllä. Nainen tekee enemmistön kotitöistä, kaiken metatyön, ja maksaa puolet. Nainen häviää AINA PARISUHTEESSA , AINA. PARISUHDE ON NAISELLE TODELLA HUONO DIILI.

Vierailija
38/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisten miesten ei kannata antaa tarjota mitään, kun ne luulee, että oillua pitää antaa. Kokemusta on useammasta treffikumppanista. Erään kanssa olin sopinut kahvilaan treffit, mies väkisin halusi maksaa, vaikka sanoin moneen kertaan, että mimä maksan. Kyseessä ei edes ollut mikään erikoiskahvi, vaan ihan tavallinen suodatinkahvi. Kun keskustelumme jälleen totesin, että kiitos seurasta ja kahvista, tästä ei ehjä tule mitään, niin mies alkoi vänkäämään, että pillua pitää saada, kun hän on kahvin maksanut. Annoin miehelle rahat kahvista, ja toivotin hyvää loppuelämää ja marssin ulos.

Taidat olla semmoinen agent provocateur?

Vierailija
39/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Nainen tekee enemmistön kotitöistä, kaiken metatyön, ja maksaa puolet. Nainen häviää AINA PARISUHTEESSA , AINA. PARISUHDE ON NAISELLE TODELLA HUONO DIILI.

Tämä! Yhdestä eronneena, en aio enää koskaan ottaa ketään miestä riippakivekseni.

Vierailija
40/44 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen. Miksi miehet ihmettelevät, kun naiset haluavat ensin tutustua Tindermätseihin. Vähän tutustumalla saa edes pahimmat hörhöt karsittua pois, vaikka ei kaikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi