Olettaako nainen miehen maksavan kaiken, jos mies suhteen alussa liian herkästi maksaa naisen drinkkejä ja muita kuluja?
Nainen ajattelee mielessä "eihän tässä tarvitse itse ostaa mitään kun tuo mies maksaa"?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Nainen menettää parisuhteessa terveyttä ja elinvuosia ja mahdollisesti ottaa myös taloudellisesti takkiinsa, jos lapsia tehdään. Siksi miehen kuuluu kompensoida.
Mies joutuu luopumaan parisuhteessa omista tavoista ja tottumuksista. Nainen todella luopuu mistään elintavoistaan, mihin on sinkkuna tottunut.
Mä arvostan kovasti jos mies tulee treffeille hakemaan autolla, suunnittelee treffejä ja mielellään maksaakin jotain syömisiä/juomisia. Yleensä jossain vaiheessa deittailua alan toki osallistua kuluihin ja yhteen jos muutetaan niin kulut maksetaan tulojen suhteessa.
Tätä olen kyllä aina saanutkin ja muuhun en tyytyisi.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti odotan, että mies maksaa nyt ja aina. Kun naimisiin mennään niin on yhteinen talous. Jos mies rakastaa enemmän omia rahojaan, kuin tulevaa vaimoaan niin sietää pysyä kotona. Tosin näihin loismiesajattelijoihin kuuluu vaan ne, kellä lompakossa ei ole mitään. Nähkääs ne miehet, joilla on yllin kyllin ei pennien perään itke. Kenenkään naisen edes kannata köyhän miehen kanssa hynttyjä yhteen laittaa, saa kodin ja lasten lisäksi hankkia elannonkin. Huono diili.
Vähän voi tarjota, mutta rajat pitää asettaa. Muuten nainen uhriutuu ja taantuu lapsen asemaan. Sanoo miehelle vain, että minä haluan tuon ja tuon...
Arvostan sitä, jos ensitreffeillä mies maksaa edes sen yhden kahvin tai drinkin, etenkin jos on itse tehnyt aloitteen treffeihin. Muutoin voin hyvin maksaa oman osani ja parisuhteissani menot on aina jaettu suunnilleen puoliksi.