Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis miksi joku ei halua antaa puolisolleen seksiä???

Vierailija
08.10.2023 |

Jos puoliso haluaa seksiä, niin mitä syytä kumppanilla on kieltäytyä? Tapahtuuko tuollaista tosiaan? En tajua.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluu saada niin on pakko antaa.

Vierailija
22/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoo olevansa stressaantunut, ahdistunut ja väsynyt ja siksi ei ole halunnut 1,5 vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin on unohtunut sana "rakastella"?

Ei nämä palstan autistit ymmärrä mitään tunteista. Seksi on pelkkä fyysinen suoritus, jossa mies saa ja nainen antaa. Käsityskyky inhimillisen tunne-elämän osalta on heillä ameban tasolla.

Vierailija
24/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hormonitoiminta muuttuu ja seksi menettää kiinnostavuutensa, hormonithan seksiviettiä ohjaavat. Muita kysymyksiä?

Vierailija
25/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole antanut viimeiseen 8 vuoteen. Miten sen saisi antamaan? Hyviä vinkkejä kaivataan.

Vierailija
26/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten seksiä annetaan?

Tässä sinulle seksi, ole hyvä.

Vierailija
27/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suominaiset pyrkii sillä kontrolloimaan miestä.

Toisen kontrollointi on sairasta. Miksi naiset ei lopeta sitä?

Vierailija
28/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies ei ole antanut viimeiseen 8 vuoteen. Miten sen saisi antamaan? Hyviä vinkkejä kaivataan.

Laihduta

Vierailija
29/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puoliso ei rakasta eikä huomioi, vaan ainoastaan kritisoi kaikkea: ulkonäköä, ajatuksia, harrastuksia, kotitöitten tekoa... Sen lisäksi ei kiihotu ollenkaan minusta, vaan vaatii, että hänen pitää saada maata selällään silmät kiinni ja minun pitää onnistua tyydyttämään hänet. Ja on tyytymätön suoritukseen.

Joo ei todellakaan kiinnosta. Muutinkin jo erilleen.

Oli muutama vuosi sitten melkein samanlaista. Muistan, kun mietin yksi aamu, että minähän olen tässä suhteessa enää pelkkä laskujen maksaja ja saan kuulla aukomista asiasta kuin asiasta ja samalla minusta ollaan kiinostuttu muualla. Niiinpä tein helpon päätöksen ja lähdin muualle missä ei ole pääkipuja eikä auota päätä imuroinnista.

Vierailija
30/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni sanoo olevansa stressaantunut, ahdistunut ja väsynyt ja siksi ei ole halunnut 1,5 vuoteen.

Puoliso täytyisi silti huomioida, vaikka ei itse haluaisi muuten osallistua. Faktahan on muuten se, että mies purkautuu säännöllisesti, vaikka sitten unissaan ellei muuten. Tuo ettei anna toiselle seksuaalista läheisyyttä, on eräänlaista väkivaltaa, vallankäyttöä suhteen toista osapuolta kohtaan. Silloin toinen on oikeutettu muihin ratkaisuihin, jos tilanne kestää pitkään.

Vierailija
31/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se siitä enää muuksi muutu. Netistä löydät taatusti seksiseuraa salasuhteisiin.

Vierailija
32/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puoliso täytyisi silti huomioida, vaikka ei itse haluaisi muuten osallistua. Faktahan on muuten se, että mies purkautuu säännöllisesti, vaikka sitten unissaan ellei muuten. Tuo ettei anna toiselle seksuaalista läheisyyttä, on eräänlaista väkivaltaa, vallankäyttöä suhteen toista osapuolta kohtaan. Silloin toinen on oikeutettu muihin ratkaisuihin, jos tilanne kestää pitkään.

Jos halut/tarpeet seksin/läheisyyden saralla eivät kohtaa, suhde on toimimaton. Moni puree hammasta ja usein tämä johtaa sitten "yllättäviin" syrjähyppyihin jne. 

"Kaikki oli hyvin kotona, en ymmärrä" (unohtaen että viimeiset kolme vuotta meni vailla seksiä tai kummempaa läheisyyttä) 

Vierailija
33/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisen kontrollointi on sairasta. Miksi naiset ei lopeta sitä?

Koska suominaiset asettaa itsensä miehen edelle. Suominaiset ovat narsisteja.

Miksi ihmeessä roikut päivät päästään täällä vihaamiesi suominaisten seurassa? Oletko masokisti vai muuten vain päästäsi vajaa? Vai molempia?

Vierailija
34/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häivyin siedettyäni 2 vuotta tuollaista. Sen jälkeen onnellinen elämä ja paljon parempaa seksiä kuin ikinä 13 vuoden suhteessa.

Vierailija
35/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos halut/tarpeet seksin/läheisyyden saralla eivät kohtaa, suhde on toimimaton. Moni puree hammasta ja usein tämä johtaa sitten "yllättäviin" syrjähyppyihin jne. 

"Kaikki oli hyvin kotona, en ymmärrä" (unohtaen että viimeiset kolme vuotta meni vailla seksiä tai kummempaa läheisyyttä) 

Tämä on totta. Toisen osapuolen mielestä kaikki hyvin, mitä nyt toinen aina nalkuttaa seksin ja läheisyyden puutteesta ja toinen ei halua kuunnella. Ja toisen mielestä suhteessa pahoja ongelmia. Itsekin olen keikkunut siinä rajalla, etten hairahdu fyysiseen pettämiseen. Henkisesti olin jossain vaiheessa joka ilta hakemassa virtuaaliakteja ja keskustelua jonkun muun kanssa. Kun kotoa ei ikinä saanut.

Vierailija
36/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet ovat rumia ja vielä useammat lihavia. 

montako miestä sinulla on?

Vierailija
37/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Toisen osapuolen mielestä kaikki hyvin, mitä nyt toinen aina nalkuttaa seksin ja läheisyyden puutteesta ja toinen ei halua kuunnella. Ja toisen mielestä suhteessa pahoja ongelmia. Itsekin olen keikkunut siinä rajalla, etten hairahdu fyysiseen pettämiseen. Henkisesti olin jossain vaiheessa joka ilta hakemassa virtuaaliakteja ja keskustelua jonkun muun kanssa. Kun kotoa ei ikinä saanut.

Ihmisillä on lähtökohtaisesti eri libidot, ja nämä vielä "elävät", -sekä väliaikaisesti, että pysyvästi erinäisten asioiden mukana. Eipä sille hirveästi mitään mahda jos toisen kiinnostus seksiin kuolee, mutta meinaako tämä, että on pakko tyytyä siihen seksittömään elämään, jos toisella kumminkin vielä on haluja, tarpeita? Usein näkee että "korvaa omalla kivalla", mutta ei se aja samaa asiaa kuin ihmiskontakti. 

Vierailija
38/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet ovat rumia ja vielä useammat lihavia. 

montako miestä sinulla on?

Ehkä se on hänen "taso". 

Vierailija
39/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta

Ei auta, mun BMI on jo normitasolla. Saan muilta miehiltä huomiota, joten kyse ei ole siitä etten olisi viehättävä.

Vierailija
40/56 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tässäkin ketjussa eräs sanoi suoraan kontrolloivansa miestään seksiä säännöstelemällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän