Auto on pysähtynyt tien varteen ja mies virtsaa tien penkkaan
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten aikuisella voi olla niin huono pidätyskyky, ettei selviä wc-tiloihin saakka.
Tule jumalauta autoilemaan tänne. Voi olla useampi tunti yleisten vessojen väli.
En autoile siellä. Täällä etelä-suomessa vessoja on aika tiuhaan. Mutta todellako aikuinen ihminen ei kykene olemaan virtsaamatta vaikka kolmea tuntia? Ramppaatteko pitkin yötäkin vessassa?
Parempi että pysytkin siellä etelessä kun ajatuksen juoksu ja logiikka on tuota luokkaa. Mikä saa sinut olettamaan, että kusella olisi käyty juuri ennen rattiin hyppäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia pitäisi kädet pestä jos ei Heppiin koske? Ei sun tarvi myöskään koskea mihinkään muuhunkaan siellä wc:ssä.
Nyt mä haluaisin kyllä nähdä kun kaivat hepin housuista koskematta siihen käsillä.
Minä voin demonstroida, milloin tulet katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten aikuisella voi olla niin huono pidätyskyky, ettei selviä wc-tiloihin saakka.
Täysin tietämättömänä, kuinka kauan siihen mennessä pidättänyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia pitäisi kädet pestä jos ei Heppiin koske? Ei sun tarvi myöskään koskea mihinkään muuhunkaan siellä wc:ssä.
Nyt mä haluaisin kyllä nähdä kun kaivat hepin housuista koskematta siihen käsillä.
Minä voin demonstroida, milloin tulet katsomaan.
minä taas kerroin selkein sanoin, mutta poistettiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vedotkaa modeihin että antavat vastata.
Vierailija kirjoitti:
S. Lindfors?
Lindfors ei sentään kehdannut kusta siellä studiossa. Kaveri ei olekaan täysin psyko.
en toimi mitenkään: annan hänen virtsata rauhassa ja ajan ohi. Hällähän voi olla vaikka nesteenpoistolääkitys ja se pakottaa toisinaan pysähtymään vaikka miten vilkkaan tien varrelle, jos ei ole autossa sorsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ihmettelen moniakin asioita, jotka osan mielestä ilmeisesti on "normaaleja". Kuten sitä, että ei pestä käsiä virtsaamisen jälkeen.
Virtsaamisen jälkeen? Ehei kuules, miehet pesee kätensä ennen virtsaamista, käsissähän on aina pöpöjä - tällöin alapää pysyy puhtaampana kuin kädet. Sinulla taitaa asia olla toisinpäin jos kädet on pestävä toimituksen jälkeen.
Hyi helvetti. Sitten näillä kullisilla käsillä menette kauppaan räpelöimään paistopistetuotteita.
Totuus on, että kaikki julkiset ovenkahvat jne. on ainakin välillisesti koskenut kullia.
pii-piin saaminen housuista koskematta siihen on helppoa: otetaan housut pois pii-piin tieltä.
(ehkä mode ei nyt poista)
Edellä ehdotettu, että sorsaan pitäisi lirittää.
Kyllä on taas naisten logiikkaa ;DDDD
Ajaessako? Yritäpä kaivella sepaluksesta ajellessasi... turvavyö kiinni... kaksin käsin (koska vetskarikin tai napit pitää aukoa) motarilla 120:n vauhdissa kesken ohituksen talvikelillä tai vesiliirrossa...
Kyllä järkevä mies kurvaa sinne P-paikalle ja lorottaa sinne, jos hätä on suurin. Ja sitten on taas niin kivaa ajella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vedotkaa modeihin että antavat vastata.
Kyllä tosimies pitää aina autoillessaan patukan vasemmassa lahkeessaan ja pikkuisen nostaa lahjetta puolisääreen, koska mittaa on kuitenkin lähemmäs puoli metriä velttonakin ja riisuu kengän ja nostaa jalan avatusta ikkunasta ja antaa suihkuta. Jos vähän vihmoo kasvoille (omille tai takapenkin istujalle, joka paheksuu tienviereen lorottamista), niin sehän vaan virkistää kesäkuumalla.
:D
Vierailija kirjoitti:
Huvittava katsoa kun luonnosta kauas karanneet kaupunkilaiset ihmettelee ja näköjään ahdistuu noinkin luonnollisesta asiasta kuin virtsaaminen.
Kaupunkilainen ahdistuu, kun ei ole mitään porttikongia tai asuintalon seinää, mitä vasten lorottaa ;D
Tiedä, vaikka tikka tulee naputtamaan vartta, jos ottaa housuista ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin, että mikä bakteerimäärä niiden miesten ratissa on. On kyllä tullut pippeleitä bongattua ajomatkoilla..
Mitä se ratin bakteerimäärä siihen kusemiseen liittyy. Ei kai ne siihen rattiin kuse ja sitä paitsi virtsa on varsin steriiliä.
Virtsa on steriiliä ollessaan rakossa ja elimistön ulkopuolella todella hyvä elatusalusta monenlaisille mikrobeille.
Ajattelen että SIKA! Siis se mies joka ei viitsi piiloutua sen verran etupensaikkoon, ettei esittele elintään kaikille, paitsi vieraaseen maastoon ei kannata astua jos on kuoppa heti siinä. Jos on humalainen, ei kannata mennä autoon. Tampereella ihan parkkipaikoilla tekevät samaa, jos on vähänkään "sivussa", oikeasti on suuri yleisö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelet sitten varmaan monia muitakin täysin normaaleita asioita.
Kyllä. Ihmettelen moniakin asioita, jotka osan mielestä ilmeisesti on "normaaleja". Kuten sitä, että ei pestä käsiä virtsaamisen jälkeen.
Minä pesen käteni ja samalla kullini lavuaarissa sen jälkeen kun olen käynyt kusella.
Ajattelen, että heilläkin voisi olla sähköautot, koska eivät selvinneet kusematta lappiin.
Vierailija kirjoitti:
Kai siitä voi ilmoittaa jonnekin??
Oon kuullut että on joku cruisingmap-palvelu mihin näistä voi ilmoitella.
Ajattelen, että harvinaisen fiksu -noin niinkun suomalaiseksi- älyää olla kusematta housuunsa autossaan. On varmaan ihan joku iso herra ja asiantuntija. Rikas johtaja ja tirehtööri. Tälläviissiin minä hänestä ajattelen.
Mitä se ratin bakteerimäärä siihen kusemiseen liittyy. Ei kai ne siihen rattiin kuse ja sitä paitsi virtsa on varsin steriiliä.