Auto on pysähtynyt tien varteen ja mies virtsaa tien penkkaan
Kommentit (116)
Kattoremonttimies pissasi aina meidän leikkimökin taakse. Yök.
Ajan ohi.
Mutta voi kysyä yleisemmällä tasolla, kuinka moni mies pesee kätensä kun on käynyt vain pissalla wc:ssä. Siis kun pesumahdollisuus olisi olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Hei ihan luonnollinen asia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo on luonnollista mutta olisi voinut tulla sisään vessaan kun olin kotona.
Minkä takia pitäisi kädet pestä jos ei Heppiin koske? Ei sun tarvi myöskään koskea mihinkään muuhunkaan siellä wc:ssä.
Ajattelen, että mahtaa olla kova hätä, jos ei voi huoltsikalle saakka pidätellä. Mielestäni kuitenkin hyväksyttävämpää kuin narsistisen exäni käytös: paku pysäköitynä yleiselle ja melko täydelle parkkikselle, mies avaa oven ja kusee ulos, vaikka vieressä on toinen auto parkissa. Ei auttanut minun huomautukseni tai ohikulkijoiden paheksuvat katseet, sillä omasta mielestään hänellä oli oikeus pissiä, mihin huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia pitäisi kädet pestä jos ei Heppiin koske? Ei sun tarvi myöskään koskea mihinkään muuhunkaan siellä wc:ssä.
Niinpä. Minä en ainakaan koske wcssä käsillä mihinkään, ovenkahvaankin tartun suulla.
Vierailija kirjoitti:
Katolta asti? 🍆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäs että yrität iskeä.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä haluaisin kyllä nähdä kun kaivat hepin housuista koskematta siihen käsillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäs että yrität iskeä.
Keitin mä kahvit joka päivä😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt mä haluaisin kyllä nähdä kun kaivat hepin housuista koskematta siihen käsillä.
On niin iso, että ponnahtaa automaattisesti housuista ulos.
Vierailija kirjoitti:
Kai siitä voi ilmoittaa jonnekin??
Pelastussukeltajille on ihan asiallista ilmoittaa
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miten aikuisella voi olla niin huono pidätyskyky, ettei selviä wc-tiloihin saakka.
Satojen kilometrien metsätaipaleella vai?
Jos yksin liikkeellä oleva mies pissaa avoimesti pientareella, hän viestittää ohikulkeville miehille että toivoo 'pissakaveria', vrt levähdyspaikkojen miestapaamiset.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että mahtaa olla kova hätä, jos ei voi huoltsikalle saakka pidätellä. Mielestäni kuitenkin hyväksyttävämpää kuin narsistisen exäni käytös: paku pysäköitynä yleiselle ja melko täydelle parkkikselle, mies avaa oven ja kusee ulos, vaikka vieressä on toinen auto parkissa. Ei auttanut minun huomautukseni tai ohikulkijoiden paheksuvat katseet, sillä omasta mielestään hänellä oli oikeus pissiä, mihin huvittaa.
Huoltsikat maksaa.
Tööttään ja huudan megafonista, että SAAT SINÄ TULLA MEILLEKIN PISSILLE NI EI TARVI KÄÄRMENÄYTTELYÄ TIENVARTEEN PERUSTAA!!
Mulla oli kerran ihan hirveä kiire yhteen paikkaan, pitkä matka edessä ja kauhea loskakeli ja lumisade. En halunnut kuluttaa aikaa siihen, että koukkaan huoltoasemalle ja pysähdyn siellä vessassa enkä toisaalta voinut siinä kelissä oikein rämpiä metsäänkään. No, tein niin, että pysähdyin bussipysäkille, avasin auton etu- ja takaoven näkösuojaksi ja kyykyin niiden väliin kuselle.
Huvittava katsoa kun luonnosta kauas karanneet kaupunkilaiset ihmettelee ja näköjään ahdistuu noinkin luonnollisesta asiasta kuin virtsaaminen.