Vammauduin töissä
ja en saa mistään apua. Kukaan ei ota minua tosissaan ja olen hirveissä kivuissa koko ajan. Lääkärit vain nauravat päin naamaa ja valehtelevat. Ensin sanoivat, että kipu pitkittyy todennäköisesti vain viikoilla ja nyt puhuvat kolmesta kuukaudesta. En saa mistään mitään apua. Jos tämä jää tällaiseksi niin en halua tällaista elämää. Miksi eivät voi edes sitä sanoa vaan pitää valehdella? Siksi, että kärsin pidempään? Kyllä minä sen tiesin, ettei lääkäreillä ole sydäntä, mutta että he valehtelevat aiheuttaakseen kärsimystä...
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Sammuta tietokone tai puhelin hetkeksi ja mene nukkumaan. Saattaa olla illemmalla parempi olo.
Saisipa nukuttua edes yhden eheän yön, mutta kipu säteilee ihan joka paikkaan niin ei pysty nukkumaan. Kaikki on vain yhtä kipua nykyisin. Tajukin meinaa koko ajan lähteä.
Ap
Oletko se sama jankkaaja, joka lopetti lääkityksen ja ei ole nukkunut viikkoon? Lääkkeen nimi vaihtuu päivittäin. Samanlanen kirjoitustyyli teillä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se sama jankkaaja, joka lopetti lääkityksen ja ei ole nukkunut viikkoon? Lääkkeen nimi vaihtuu päivittäin. Samanlanen kirjoitustyyli teillä.
En ole. En ole tästä aiemmin tänne kirjoittanut, mutta nyt jo niin pohjalla, että täällä ollaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sammuta tietokone tai puhelin hetkeksi ja mene nukkumaan. Saattaa olla illemmalla parempi olo.
Saisipa nukuttua edes yhden eheän yön, mutta kipu säteilee ihan joka paikkaan niin ei pysty nukkumaan. Kaikki on vain yhtä kipua nykyisin. Tajukin meinaa koko ajan lähteä.
Ap
Mutta silti pystyt palstailemaan?
Miksi sinä vaan jankkaat yhtä ja samaa niin, että keskustelu ei etene mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Ihan selvästi sama rasittava jankkaaja ja spämmääjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuitenkaan viitsi kertoa, mikä ne kivut aiheutti.
Niin, että saisit runkata kärsimyksilleni? Miten se vaikuttaa mihinkään? Haluat vain tunnistaa minut, että pääset kiusaamaan.
Ap
Sinulla on aika vakavia mielenterveysongelmia ja harhoja kipujen lisäksi, jos kuvittelet kenenkään haluavan tunnistaa sinut.
Ei, kukaan ei ole pätkääkään kiinnostunut sinusta eikä halua sinua kiusata. Siksi haluaisimme tietää, mikä työssäsi vammautumisen aiheutti, jotta osaisimme varoa paremmin omissa töissämme.
K e r r o
M i t ä
T a p a h t u i
K e r r o
M i k ä
P a i k k a
V a i v a a
T i e d ä
V a i k k a
T ä ä l l ä
O l i s i
K o h t a l o t o v e r i
K i i t o s
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mutta silti pystyt palstailemaan?
Niin just. Eivät kivut ole koko ajan samanlaiset. Kyllä minä pystyn istumaan, vaikka pientä kipua tuntuu. Mutta joskus se vetää jalat alta ja joskus pystyn kävelemään normaalisti ja melkein kuin mitään ei olisikaan. Olin jopa ilman kipulääkkeitä pari viikkoa, kunnes tuli tämä romahdus ja nyt kivut tulevat lääkityksen läpi enkä saa niitä loppumaan.
JA JUURI, KUN EI USKOTA. MINKÄ MINÄ SILLE VOIN MITEN TÄMÄ OIREILEE? LUULETTEKO, ETTÄ HALUAN OLLA KIVUISSA TAI TÄLLAINEN VAMMAINEN LUUSERI?! EN HALUA!!!
Ap