Vammauduin töissä
ja en saa mistään apua. Kukaan ei ota minua tosissaan ja olen hirveissä kivuissa koko ajan. Lääkärit vain nauravat päin naamaa ja valehtelevat. Ensin sanoivat, että kipu pitkittyy todennäköisesti vain viikoilla ja nyt puhuvat kolmesta kuukaudesta. En saa mistään mitään apua. Jos tämä jää tällaiseksi niin en halua tällaista elämää. Miksi eivät voi edes sitä sanoa vaan pitää valehdella? Siksi, että kärsin pidempään? Kyllä minä sen tiesin, ettei lääkäreillä ole sydäntä, mutta että he valehtelevat aiheuttaakseen kärsimystä...
Kommentit (30)
En pysy enää edes pystyssä, kun jalat pettävät alta kipujen vuoksi. Makasin vain lattialla kippurassa niissä kivuissa ja toivoin, että kuolen. Kunpa kuolisin. Jos olisin tiennyt, että tämä ei ole parannettavissa olisin heti jättänyt lääkkeet ottamatta, että olisin kuollut kipuihin. Nyt minun täytyy tehdä se itse. Tajuatteko kuinka vaikeaa se on? Vaikka en halua tätä elämää niin olisi halunnut toisenlaisen elämän.
Ap
Ehkä olisi parasta mennä psykiatrille.
Vika päässä on usein pahempaa kuin somaattiset vammat.
Jutta U. kirjoitti:
Ehkä olisi parasta mennä psykiatrille.
Vika päässä on usein pahempaa kuin somaattiset vammat.
Enemmän tarvitsisin apua fyysisten vammojen kanssa, mutta olen hyvin traumatisoitunut tästä kaikesta. Mitään apua nyt en saa, kun en ole yhteiskunnallisesti mitenkään merkittävä ja on hauska katsoa kitumistani.
Ap
Kunpa voisin antaa nämä kivut edes kolmeksi sekunniksi sille lääkärille, että hän ymmärtäisi ja uskoisi.
Ap
Et kuitenkaan viitsi kertoa, mikä ne kivut aiheutti.
Ei se isoa tarvi kun vika on vasemman korvan oikealla puolella
Vierailija kirjoitti:
Et kuitenkaan viitsi kertoa, mikä ne kivut aiheutti.
Niin, että saisit runkata kärsimyksilleni? Miten se vaikuttaa mihinkään? Haluat vain tunnistaa minut, että pääset kiusaamaan.
Ap
Oisko nyt jossain osastolla hetken aikaa hyvä huilailla?
Kivut vain pahenevat koko ajan ja pelkään, että halvaannun kohta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oisko nyt jossain osastolla hetken aikaa hyvä huilailla?
'
Mitä minä jollain osastolla tekisin? Tarvitsisin rehellisyyttä ja ammattimaisuutta enkä naureskelua päin naamaa, väheksymistä ja vähättelyä. Jumalauta, kun minuun sattuu!
Ap
Jos et provoa, niin hankkiudu omilla rahoillasi nimenomaan kivunhoitoon perehtyneen lääkärin vastaanotolle. Hän ei vähättele kipujasi.
Kun kivut pitkittyvät, ne helposti kroonistuvat. Aivot tulkutsevat jostain paikasta tulevan kipusignaalin, vaikka itse kivun aiheuttaja olisi jo poissa. Siksi on tärkeää, että kipua hoidetaan ajoissa.
Kuulemma en ole ainoa vammautunut ihminen ja muillakin on tällaisia kipuja. Se on vähän eri asia, kun ne tulevat tapaturman seurauksena eivätkä verrattavissa mihinkään kolotuksiin!!
Ap
Sveitsissä saa eutanasian 10 000 eurolla. Se voi olla hyvä ratkaisu. Täällä Suomessa ei osata kipuja ja sairauksia hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos et provoa, niin hankkiudu omilla rahoillasi nimenomaan kivunhoitoon perehtyneen lääkärin vastaanotolle. Hän ei vähättele kipujasi.
Kun kivut pitkittyvät, ne helposti kroonistuvat. Aivot tulkutsevat jostain paikasta tulevan kipusignaalin, vaikka itse kivun aiheuttaja olisi jo poissa. Siksi on tärkeää, että kipua hoidetaan ajoissa.
No ei minulla ole varaa. Nytkään en pysty töitä tekemään niin miten selviän edes päivittäisistä kuluista? En tiedä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sveitsissä saa eutanasian 10 000 eurolla. Se voi olla hyvä ratkaisu. Täällä Suomessa ei osata kipuja ja sairauksia hoitaa.
En minä nyt jumalauta maksa kymppitonnia asiasta, jonka voin tehdä itsekin enkä luottaisi, että varmasti kuolen. Parhaimmillaan jään halvaantuneeksi neliraajapotilaaksi, vaikka se muutenkin taitaa olla edessä.
Ap
Minkälaisissa töissä sä vammautuit. Liukastuitko sä pihakivetykseen
Up