Tapailumies pyysi pukeutumaan treffeille business casual, mitä laittaisitte päälle?
Jännittää sillä tavalla positiivisesti :D tosiaan mies pyysi pukeutumaan business casual -tyylin mukaisesti, mitä laittaisitte silloin päälle? Ollaan menossa siis parille drinkille ja kävelylle.
Kommentit (128)
En lähtisi treffeille, jos mies tuollaista ehdottaisi.
Mun mielestä business casualiin kuuluu siistit korkarit. Niin miten ihmeessä lähdet kävelylle korkkareissa? Jollei sitten "kävelyllä" tarkoiteta baarista baariin hyppelyä.
Jos katsoo ikkunasta ulos, niin tämän hetkinen kävely esim.meren rannalla tai metsässä vaatisi goretex kengät tai kumpparit.
Vierailija kirjoitti:
Peruisin treffit.
Sama. Tuo miehen pyyntö kertoo, että en olisi oikea nainen hänelle. Inhoan yli kaiken tuollaista pukeutumistyyliä, enkä alkaisi miehen mieliksi esittämään mitään muuta.
Pukukoodi treffeille. Uhka vai mahdollisuus?
Vierailija kirjoitti:
HR-kalkkunan virkapuku.
Meillä kaikki hr-kalkkunat kulkee unikkokuosissa. Vaate voi olla vaikka huppari kunhan siinä on mahdollisimman isolla se kukka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi mammat eivät ymmärrä hyvän ja hienostuneen päälle, kun pitää kritisoida laittautumista.
Ei ihme että suomiukot lähtevät thaikkujen ja balttien perään kun turvonnut suomimamma vetää pieruverkkareissa HK:n sinistä ja kotikaljaa.
ap
No sieltähän se provo viimeistään paljastui.
Tuo en ollut minä
ap
Korkokengät kävelylle? Kävelykengät hienoon paikkaan?
Kävelylle menon voi jättää väliin jos hienompaan paikkaan.
Tai hienomman paikan väliiin ja vain kävelylle.
laittaisin jonkun tumman jakkupuvun housuilla ja sitten vähän rennomman paidan alle ja jotkut kivannäköiset kengät.
hintava ravintola, luksus kauppa ja museo on se paikka johon kuvittelen tän asun sopivan.
kerran näin treffipariskunnan ja miehellä oli puku päällä ja nainen oli pukeutunut minimekkoon,jossa melkein alushousut vilkkui,nainen oli noin 40 v erottui muusta porukasta jossa kaikilla peittävät mekot tai jakkupuvut päällä ja miehillä puku päällä.
eli on kiva et tietää minkä asun laittaa ja on sovittu pukukoodi koska muuten voi tulla treffeillä nolo tilanne.
meghan markle on usein vähän tähän casual tyyliin puettu julkisis tilanteis.
Näillä keleillä tuon on vähän hankala kombo. Siis että eniten pohtisin, että minkä takin laittaisin (en tiedä riittääkö trenssi/jakku tms. kävelylle tuossa myrksyssä, vaan mieluusti laittaisin kunnon ulkoilutakin ja itse tarvisin tuolla tuiskussa myös pipon tms.).
Noin muuten laittasin hyvin istuvat housut, kivan, siistin paidan (sellaisen jota voi pitää jakun alla tai pelkiltään, eli pitkähihaisen) ja jakun siihen päälle. Matalapohjaiset, kävelykenkämäiset kengät, jotka sopii sekä jakkupukuun että kävelylle. Vastaavassa asussa menen myös töihin (olen KTM).
Noin muuten mieluummin menisin treffeille kyllä rennommin / pelkästään drinkeille ilman kävelyosuutta. Treffit jännittää muutenkin, että tuollaiset business casual -sutkautukset jotenkin tekisi tilanteesta vielä jäykemmän, kuin mitä se muuten olisi. Mutta tämä nyt on vain minun mielipiteeni.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä business casualiin kuuluu siistit korkarit. Niin miten ihmeessä lähdet kävelylle korkkareissa? Jollei sitten "kävelyllä" tarkoiteta baarista baariin hyppelyä.
Jos katsoo ikkunasta ulos, niin tämän hetkinen kävely esim.meren rannalla tai metsässä vaatisi goretex kengät tai kumpparit.
En itsekään lähtisi missään business casuaalissa näillä säillä kävelylle. Miksi mies sitä edes haluaa? Menee hänenkin kengät vaan pilalle. Ei jatkoon noin pönttö mies.
Vierailija kirjoitti:
Kynähame ja joku kiva hyvin silitetty paita on varma klassikko!
Kynähame my ass
Mitenkäs mummosi käski pukeutua ompeluseuroihin? Kun ihan tapailumies tuolleen ja äitisi eritavalla.
On sulla menoja.
Vierailija kirjoitti:
Kynähame ja joku kiva hyvin silitetty paita on varma klassikko!
Kynähame my ass
Bossin liituraitahousupuku ja paksu sikari suuhun 😂😂Hauskoja treffejä!
tämä smart casual -jankkaaja on joku mies, joka saa kiksejä kun mammat vastailee pieruverkkareissaan näihin aloituksiin!!
Vierailija kirjoitti:
laittaisin jonkun tumman jakkupuvun housuilla ja sitten vähän rennomman paidan alle ja jotkut kivannäköiset kengät.
hintava ravintola, luksus kauppa ja museo on se paikka johon kuvittelen tän asun sopivan.
kerran näin treffipariskunnan ja miehellä oli puku päällä ja nainen oli pukeutunut minimekkoon,jossa melkein alushousut vilkkui,nainen oli noin 40 v erottui muusta porukasta jossa kaikilla peittävät mekot tai jakkupuvut päällä ja miehillä puku päällä.
eli on kiva et tietää minkä asun laittaa ja on sovittu pukukoodi koska muuten voi tulla treffeillä nolo tilanne.
meghan markle on usein vähän tähän casual tyyliin puettu julkisis tilanteis.
Miksi pitäisi vaatteilla koittaa esittää jotain muuta kuin on? Olen menossa ensiviikolla museoon, menen sinne ihan niissä samoissa vaatteissa kuin olen muutenkin, ei museot ole mitään hienoja paikkoja ja vaadi mitään pukeutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Businessa casual drinkille ja kävelylle?
Mennään hienompaan baariin/juottolaan, jossa pukukoodi. Provon huutelijat älkööt vaivautuko.
ap
Missähän juottolassa on pukukoodi? Joku Kämpin baari tulee mieleen, mutta sielläkin on tullut oltua normaaleissa spurgureleissä (IT-alan business casual) kenekään valittamatta.
Suomessa ei ole yhtään ainoaa baaria jolla olisi varaa pitää pukukoodia asiakkaille. Tosiaan siellä Kämpin baarissakin näkyy ihan farkkua ja villapaitaa. Aloittaja on provo kun muuta väittää.
Huvittavaa, että sana kiva toistuu näissä pukeutumisohjeissa tuon tuosta. Pitäisi pukeutua kivaan paitaan, kivoihin housuihin ja käyttää kivoja koruja. Heh. Mikä sitten on kivaa kellekin.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, että sana kiva toistuu näissä pukeutumisohjeissa tuon tuosta. Pitäisi pukeutua kivaan paitaan, kivoihin housuihin ja käyttää kivoja koruja. Heh. Mikä sitten on kivaa kellekin.
Ehkä ne ihmiset pukeutuu muuten vaatteisiin joita eivät itse pidä kivoina. Kaikki kivat vaatteet on vain erikoistilanteisiin.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi mammat eivät ymmärrä hyvän ja hienostuneen päälle, kun pitää kritisoida laittautumista.
Ei ihme että suomiukot lähtevät thaikkujen ja balttien perään kun turvonnut suomimamma vetää pieruverkkareissa HK:n sinistä ja kotikaljaa.
ap
Jos sä kerran ymmärrät niin miksi kyselet (ja roikut) täällä? Kyllähän SINÄ nyt tiedät mitä laitat päälle kun menet hienostuneeseen paikkaan driksuille ja vaatteet ja helmikorut sulla on tietty valmiina kaapissa.
No sieltähän se provo viimeistään paljastui.