Tapailumies pyysi pukeutumaan treffeille business casual, mitä laittaisitte päälle?
Jännittää sillä tavalla positiivisesti :D tosiaan mies pyysi pukeutumaan business casual -tyylin mukaisesti, mitä laittaisitte silloin päälle? Ollaan menossa siis parille drinkille ja kävelylle.
Kommentit (128)
Minusta tuntuu, että jos sä et itse tiedä mitä tuo pukeutumistyyli tarkoittaa etkä siten myöskään normaalisti/arjessa pukeudu niin ei tuo treffikumppani ole sulle oikeanlainen.
Se hakee ihan toisenlaista naista. Jotain juristia tai kauppatieteiden maisteria joka on just tietynlaisen materian ja merkkien perään.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi mammat eivät ymmärrä hyvän ja hienostuneen päälle, kun pitää kritisoida laittautumista.
Ei ihme että suomiukot lähtevät thaikkujen ja balttien perään kun turvonnut suomimamma vetää pieruverkkareissa HK:n sinistä ja kotikaljaa.
ap
Miksi kysyt neuvoa, jos tiedät jo hienostuneen päälle?
Sanoisin miehelle että laitan jotakin muuta. Mulla ei ole tuollaisia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan siitä, millainen business sinulla on.
5/5😂
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että jos sä et itse tiedä mitä tuo pukeutumistyyli tarkoittaa etkä siten myöskään normaalisti/arjessa pukeudu niin ei tuo treffikumppani ole sulle oikeanlainen.
Se hakee ihan toisenlaista naista. Jotain juristia tai kauppatieteiden maisteria joka on just tietynlaisen materian ja merkkien perään.
Nyt pitää näin KTM:nä sanoa, että minua ei kiinnosta laittautuminen sitten pätkääkään ja ap:n kuvailema mies olisi kauhistus. Vain siksi että olen tietyllä alalla töissä ei tarkoita sitä, että olen jonkun sortin ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen juristi (nainen) enkä ole "materian ja merkkien" perään. Nyt jotain tolkkua noihin stereotypioihin :D
En todellakaan lähtis, jos oikein tietyntyylistä pukeutumista vaaditaan.
Fiksu mies olis vaan kirjoittanut, että lähdetäänkö drinkille, kyllä siitä jo osaa vaatetuksen päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Selkeästi mammat eivät ymmärrä hyvän ja hienostuneen päälle, kun pitää kritisoida laittautumista.
Ei ihme että suomiukot lähtevät thaikkujen ja balttien perään kun turvonnut suomimamma vetää pieruverkkareissa HK:n sinistä ja kotikaljaa.
ap
Tämä en ollut minä. Mitä tulee noihin kommentteihin ylipäätään pukukoodin vaatimisesta, mies on todella mukava ja huomioonottavainen, eikä mikään leuhka tai statuksen perään kallellaan.
oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Businessa casual drinkille ja kävelylle?
Mennään hienompaan baariin/juottolaan, jossa pukukoodi. Provon huutelijat älkööt vaivautuko.
ap
Missähän juottolassa on pukukoodi? Joku Kämpin baari tulee mieleen, mutta sielläkin on tullut oltua normaaleissa spurgureleissä (IT-alan business casual) kenekään valittamatta.
Verkkarit, exältä jäänyt vanha virttynyt nukkumis-t-paita, toissakesäiset pihasandaalit, tukka kampaamatta ja aamupalan rippeet suunpielessä
Valmis 🙌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mennään hienompaan baariin/juottolaan, jossa pukukoodi. Provon huutelijat älkööt vaivautuko.
ap
Baari/juottola, jossa on pukukoodi 🤣
Tämä ei nyt oikein toimi. Etenkään, jos se on business casual 🙄
Helppo homma, googlaat business woman kuvahaulla ja valkkaat jonkun itsellesi sopivan toimistotyylin.
Vierailija kirjoitti:
ap
Eli ap on incelmies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Muista ottaa asialliset kävelykengät kävelyä varten. Ethän halua nolata itseäsi väärillä vaatteilla.
Vierailija kirjoitti:
ap
Sanoo sellainen joka joutuu kysymään apua perusvaatteissa. Aloitus antaa vaikutelman ettei sinulla ole kokemusta kuin niistä pieruverkkareista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Missähän juottolassa on pukukoodi? Joku Kämpin baari tulee mieleen, mutta sielläkin on tullut oltua normaaleissa spurgureleissä (IT-alan business casual) kenekään valittamatta.
Esim. Kafe Koma Hakaniemessä, on niitä muitakin
ap
Kontrolloiva mies.