Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Endometrioosin kanssa raskaaksi /

Vierailija
08.10.2023 |

Toivoisin, että voisin saada hieman toivoa teidän kokemuksista. Monennestako kierrosta tulit raskaaksi?

Aloitin juuri yrittämisen ja minulla on endometrioosi (vatsakalvo, toinen munasarja, kohdun takapinta, pallea). Olen kuitenkin tyytyväinen, että löysin ovulaation ja se on keskellä kiertoa. Tänään alkoivat kuukautiset, masentavaa.

Kiitos, kaikki kokemukset ovat tarpeen

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 keskenmenoa, sitten poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä on kuolemantuomio :(

Ei kukaan pysty hillitsemään sikiämistään.

Vierailija
4/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vähän väliä näitä ketjuja. Ehkä vain hyvä että sairaus pyritään pistämään eteenpäin, kun ihmisiä kerran on liikaa.

Vierailija
5/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on vähän väliä näitä ketjuja. Ehkä vain hyvä että sairaus pyritään pistämään eteenpäin, kun ihmisiä kerran on liikaa.

Ei ole pakko kommentoida, jos asia ei koskea sinua.

Ap

Vierailija
6/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla todettiin alta kolmekymppisenä paha endo, oli levinnyt suht tehokkaasti ympäriinsä, pahimpia yrittivät leikellä tähystyksessä pois. Sitten lääkäri sanoi, että jos meinaat perhettä lapsineen perustaa, niin hopihopi. Tosin mahdollisuudet eivät ole suuret.

Kolme 'mahdotonta' lasta.

Aika helposti tulivat n. parin vuoden välein. Kiitollinen olen. <3

Ap:lle hurjasti positiivisia ajatuksia, mielenrauhaa ja lykkyä <3

Vierailija
7/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla todettiin alta kolmekymppisenä paha endo, oli levinnyt suht tehokkaasti ympäriinsä, pahimpia yrittivät leikellä tähystyksessä pois. Sitten lääkäri sanoi, että jos meinaat perhettä lapsineen perustaa, niin hopihopi. Tosin mahdollisuudet eivät ole suuret.

Kolme 'mahdotonta' lasta.

Aika helposti tulivat n. parin vuoden välein. Kiitollinen olen. <3

Ap:lle hurjasti positiivisia ajatuksia, mielenrauhaa ja lykkyä <3

Kiitos, kaikkea hyvää sinnekin!

Ap

Vierailija
8/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lasta, ensin olin hoidoissa 4 vuotta. Lisäksi yksi keskenmeno ja yksi lapsi kuoli kohtuun. Minulla on endoa munasarjoissa, mutta johtimet auki eli ei ollut ainakaan mitään selvää syytä, miksen tullut raskaaksi luomusti.

Vierailija
10/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 lasta, ensin olin hoidoissa 4 vuotta. Lisäksi yksi keskenmeno ja yksi lapsi kuoli kohtuun. Minulla on endoa munasarjoissa, mutta johtimet auki eli ei ollut ainakaan mitään selvää syytä, miksen tullut raskaaksi luomusti.

Minullakin todettiin leikkauksessa johtimien näyttävän avoimilta, mutta pelottaa jos eivät olekaan

Ap

Vierailija
11/11 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme