Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mun miehelle tulossa muistisairaus?

Vierailija
08.10.2023 |

Ikää 60 v. Unohtelee asioita. Puhuessakin sanat kadoksissa välillä. Ei muista aiemmin itsestäänselviä asioita. Esim. laittoi tänään kuivausrumpuun pesemäni villavaatteet. Hösää ja tekee siis hyvää hyvyyttään juttuja väärin. Ei ole töissä enää joten siksi auttelee kotitöissä ihan mielellään. Kaljaa kyllä vois vähemmän juoda. Persoona on muuttunut äreämmäksi. Pari kertaa kännykkä unohtunut millon minnekin. Jotenkin siis vähän höpsähtänyt kaiken kaikkiaan. Ei kuitenkaan suostu lääkärille eikä myönnä minkään olevan vialla. Onko normaalia ikääntymiseen liittyvää vai alkavaa dementiaa? Hänen isällään oli dementia. Olen huolestunut!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kannattaisi käydä testeissä. Toisaalta jos viettää pitkään aikaan vain kotosalla alkaa yks jos toinenkin vähän höperöitymään.

Vierailija
2/9 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla ap vanha mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onen itse 52 v. joten vanhoja ollaan molemmat. Heh.

Vierailija
4/9 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivotaankin, että sinä kuolet tänään, ei pääse vanhuus sinua pilaamaan. 😂

Vierailija
5/9 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivotaankin, että sinä kuolet tänään, ei pääse vanhuus sinua pilaamaan. 😂

Juuri näin. Toivotaan, että kaikki vanhuutta halveksivat kuolevat heti, silloin suuri onni heitä kohtaa.

Vierailija
6/9 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ihmiset tajuavat, että DEMENTIA EI LIITY MIHINKÄÄN IKÄÄN EIKÄ MISSÄÄN IÄSSÄ OLE NORMAALIA MUUTTUA HAJAMIELISEKSI. Ei ole olemassa mitään h...e...l....v....e....t....i....n "ikään liittyvää" unohtelua.

Vierailija
7/9 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä on ollut muistissa katkoja aina. Nyt reilu 50v pahenee. Testeihin ei mene, karjuu vain minulle.

Unohtelee autosta ovet auki, ei muista mitä oli tekemässä, ei muista mistä on puhuttu, unohtaa tapahtuneita asioita, kahvinkeitin jää päälle, hana auki... Näitä riittää.

Kuulemma johtuu minusta, koska olen ruvennut nalkuttamaan.

Väkisinkö tuo pitää hoitoon viedä, kun työterveydestäkin selvisi puhtain paperein?

Vierailija
8/9 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloin ihmiset tajuavat, että DEMENTIA EI LIITY MIHINKÄÄN IKÄÄN EIKÄ MISSÄÄN IÄSSÄ OLE NORMAALIA MUUTTUA HAJAMIELISEKSI. Ei ole olemassa mitään h...e...l....v....e....t....i....n "ikään liittyvää" unohtelua.

Heh. Sinut tunnistaa tuosta kirjoitustyylistä joka ketjusta.

Vierailija
9/9 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etköhän sä tuossa kuvaillut aika tarkkaan muistisairauden ensimerkit, jotka varmaan juuri luit jostain.

Aika merkillinen trolli.