Mun hiusten leikkaus maksoi 40 euroa
Minusta hyvin kohtuullinen hinta. Ihan halpaa on kampaajalla käynti.
Kommentit (22)
Mun 43 euroa, mutta siihen kuului myös parranajo ja muotoilu :)
Vierailija kirjoitti:
Minulllakin tasoitus about tuon.
Minulla leikattiin pitkistä hiuksista lyhyet.
Jos käy joka toinen kuukausi kuten pitäisi, että pysyy mallissa, maksaa saman verran kuin yksinäisen kerrostaloasujan sähköt. Ei mitenkään edullista.
Minä olen antanut kasvaa pitkät hiukset ja parran. Näytän vähän joulupukilta.
Minun viimeisin kampaajakäynti maksoi 175€.
Mitä tuolla saa?
Mä käyn leikkauttamassa tukkaani 20 eurolla kerta kolmen kuukauden välein. Ihan vaan huonoja latvoja pois pitkistä hiuksista. Maksaisin enemmänkin, muttei kampaaja ota.
minä en edes käy parturissa 20eurolla.
15euroa max
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuolla saa?
Mä käyn leikkauttamassa tukkaani 20 eurolla kerta kolmen kuukauden välein. Ihan vaan huonoja latvoja pois pitkistä hiuksista. Maksaisin enemmänkin, muttei kampaaja ota.
Mulla sai pitkistä hiuksista lyhyeksi leikkaamisen.
Minulla leikattiin mieshiuksista sentti ja pulisongit lyhennettiin 40e puoli tuntia aikaa.
Kahden korttelin päässä sama maksaa 22e. Aikaa meni viisitoista minsaa. Siis tämä isossa kaupungissa.
Kerran kävin tunnetummassa liikkeessä parturissa ja maksoi ehkä 35e ja en edes ollut tyytyväinen.
olen tullut tulokseen että ulkomaalaiset ainakin osaavat paremmin leikata miesten hiukset ja hintakin yleensä huokea.
Mä ostin 2005 leikkurin 15 eurolla.
Sen jälkeen en ole hiuksiin investoinut.
Siilitukka ja rouvakin tykkää. Leikkaus noin 3-4 viikon välein.
Kadulla näyttää riittävän nasselta ettei jengi tule ihan pienestä uhoamaan. Maassa kuin maassa.
Mä leikkautan parin vuoden välein. 4-kymppiä / kerta.
Mutta mikä tää vitsi on että arabiparturit haluaa 20€/leikkaus? Äsken oli 11€/leikkaus. Parilla kympillä leikkaa koulutuksen saanut marjattakin.
Täällä naisten hiusten leikkaus on n. 50-60€. Ei mallin muutos.
Mulla lyhyen tukan leikkuu aina nolla euroa.
Hö, voihan ne saksia ihtekki.Eikä maksa mithään.
Kävin eilen ja maksoin 41 euroa. Pesu ja leikkaus kunnolla lyhyemmäksi. Jossain vielä suht edulliset hinnat.
Minulla maksaa 28 eur