Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen vastaa korkeintaan muutamalla sanalla, kun minä jaksan nähdä vaivaa ja kirjoitan tai kerron koko tarinan

Vierailija
08.10.2023 |

Ovatko nykyajan naiset oikeasti näin kommunikaatiokyvyttömiä? Aikaisemmin osat olivat toisinpäin, mikä muuttui?

Kommentit (81)

Vierailija
41/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjo44hki kirjoitti:

Mun yleisimmät vastaukset tuonkaltaisille tylsimyksille on:

😆

🙂

Ok

Hehe

Joo

Ei

Ok

Jep

Nice.

Vau

No, et kyllä kuulosta kovin kiinnostavalta.

Etkö osaa sanoa, että heippa? Jos ei kiinnosta, niin miksi edes vastailet. Vallankäyttöön liittyvää.

Luulet, että sinusta ollaan todella kiinnostuneita ja pidät edes jollain lailla kiinni, kun tuo verbaalinen tasosi on niin heikkoa ja miellyttämisen tarpeesi on niin suuri, ettet uskalla tai pysty irrottautumaan vaan ROIKUT..

Vierailija
42/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ajatellut että häntä ei ehkä kiinnosta?

Vastailee, mutta miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua alkaa helposti ahdistaa miesten liika tarvitsevuus ja ripustautuminen siihen kokoaikaiseen kommunikointiin. Se tuntuu vähän kontrolloinnilta. Muistathan että olen olemassa? Kirjoitathan minulle? Ethän kirjoita muille? Mitä olet tekemässa? Miksi et vastaa?

Toivoisi vähän rentoutta näihin kuvioihin.

Vai niin 🤔

Laitoin aikaa sitten viestikanavilta läsnäoloilmoitukset pois päältä, kun miehet alkoivat tapailun alkuvaiheessa tivailla, miksi olen ollut paikalla siihen ja siihen aikaan ja kenelle olen viestitellyt. Sori, mutta ei kyllä kuulu sulle tässä vaiheessa yhtään.

Olet siis tyypillinen nainen joka pyörittää montaa miestä yhtä aikaa kun treffipalvelussa putää läsnäolo piilottaa vain sen takia että kaikki pyörittämäsi miehet ei laita viestiä samanaikaisesti jolloin naisen pitäisi oikeasti keskittyä kuka mies kysyi minkö kysymyksen ettei hermostu miehelle sen takia kun joku toinen mies kysyy kysymyksen. Sinun kaltaiset puhuvat aina itsensä pussiin väittämällä kysymystä jo kysytyksi ja vastatuksi vaikka sen ensimmäisen kerran oli kysynyt joku toinen mies

Niin? Jos ei ole sovittu sitoutumisesta, niin siinä vaiheessa minä voin pyörittää ihan niin montaa miestä kuin haluan, enkä ole sen yksityiskohdista kenellekään tilivelvollinen.

Vierailija
44/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös olisi reilua ilmoittaa ettei kiinnosta? Vai tarviiko se nainen itsetuntonsa kohotukseen miehen pitkiä tarinoita, joita voi sitten nenänvarttaan pitkin lukea, jos edes vaivautuu lukemaan? Vaadi vastaus. Haistata moiselle.

Yleensä sitä haistattelua ja h*rittelua tulee juuri siksi, että ilmoittaa, ettei kiinnosta.

No ainakin asia tulee selväksi molemmin puolin. Kaikkein typerintä on roikottaa ketään kuvittelemassa mitään. Minä olen nainen, ja sanon jos ei kiinnosta. Jos tyyppi huorittelee niin ei se minua hetkauta.

Vierailija
45/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marjo44hki kirjoitti:

😆

🙂

Ok

Hehe

Joo

Ei

Ok

Jep

Nice.

Vau

Etkö osaa sanoa, että heippa? Jos ei kiinnosta, niin miksi edes vastailet. Vallankäyttöön liittyvää.

Luulet, että sinusta ollaan todella kiinnostuneita ja pidät edes jollain lailla kiinni, kun tuo verbaalinen tasosi on niin heikkoa ja miellyttämisen tarpeesi on niin suuri, ettet uskalla tai pysty irrottautumaan vaan ROIKUT..

Kohteliaisuudesta. Yksi hymiö ei paljoa vaadi.

Vierailija
46/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjo44hki kirjoitti:

😆

🙂

Ok

Hehe

Joo

Ei

Ok

Jep

Nice.

Vau

Varsinainen helmi!!!

Vierailija
47/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjo44hki kirjoitti:

😆

🙂

Ok

Hehe

Joo

Ei

Ok

Jep

Nice.

Vau

Käsitin, että on kyse seurusteluun täjättbästö eikä jostain miellyttämiskerhosta. Reilumpaa on kertoa, että kiitos ei kuin laitella jotain kohteliaisuusviestejä, joista toinen tulkitsee, että tää on vielä kiinnostunut.

Älytöntä.

Vierailija
48/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös olisi reilua ilmoittaa ettei kiinnosta? Vai tarviiko se nainen itsetuntonsa kohotukseen miehen pitkiä tarinoita, joita voi sitten nenänvarttaan pitkin lukea, jos edes vaivautuu lukemaan? Vaadi vastaus. Haistata moiselle.

Yleensä sitä haistattelua ja h*rittelua tulee juuri siksi, että ilmoittaa, ettei kiinnosta.

No ainakin asia tulee selväksi molemmin puolin. Kaikkein typerintä on roikottaa ketään kuvittelemassa mitään. Minä olen nainen, ja sanon jos ei kiinnosta. Jos tyyppi huorittelee niin ei se minua hetkauta.

Aivan. Ei olisi ollut jatkamisen arvoinen. Mahdollisimman ajoissa tuollaiset on hyvä saada irti.

Vierailija
49/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri tapoja kommunikoida. Minä kirjoitan lyhyesti jos ei ole oikein asiaa. Puhun mieluummin kasvotusten tai puhelimessa.

En tarkoita pahaa tällä. Yritän välillä kirjoittaa pidemmin mutta en tykkää että se on joku velvoite.

Vierailija
50/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marjo44hki kirjoitti:

😆

🙂

Ok

Hehe

Joo

Ei

Ok

Jep

Nice.

Vau

Käsitin, että on kyse seurusteluun täjättbästö eikä jostain miellyttämiskerhosta. Reilumpaa on kertoa, että kiitos ei kuin laitella jotain kohteliaisuusviestejä, joista toinen tulkitsee, että tää on vielä kiinnostunut.

Älytöntä.

Jos saa toiselta 10 ok-viestiä, niin itse on aika älytön jos jää pohtimaan onko tuo toinen kiiinnostunut.

Vierailija
51/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jollekin random tinder-miehelle, jota ei ole edes tavannut, pitää mitään kiinnostuksen puutteestaan ilmoittaa?

Missä luki että tinderistä kyse? Muitakin sovelluksia on, ja niissä voi kirjoitella hyvinkin pitkästi. Ei ole naamataulua näkyvillä jos ei halua. Tinderistä haetaan enimmäkseen panoseuraa.

Vierailija
52/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin, voisi nainen tehdä asian selväksi. Mutta eei, koska pelottaa että mies voi suuttua ja tulee kotiin paloittelusurmaamaan tai jotain muuta vastaavaa selitystä joten siksi roikotetaan ja vastaillaan yhdellä sanalla mieluummin. Taaai todennäköisemmin pitää varalla siellä sutinoidessaan ison joukon kanssa.

Vierailija
53/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastavuoroisuus on kultaa. ihmisillä on eri tyylejä, kommunikaatiotyylien pitää sopia yhteen. Se, että toinen kommunikoi eri tavalla, ei tee hänestä sen huonompaa ihmistä, mutta pitää hyväksyä, että kaikki eivät sovi toisilleen. 

Vierailija
54/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätän rakkauspommittajamiehet nykyään ihan vaan huomioimatta. Sieltä löytyy kyllä sellaista mentaalipuolen häikkää, että ei maksa vaivaa.

Vierailija
55/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pidät pitkiä monologeja ja sitten ihmettelet kun toista ei kiinnosta?

Tapailin tällaista monologimiestä. Siis veti pitkiä puheita aiheista, joista varmasti tiesi etten ole kiinnostunut, ja sitten ilmeisesti odotti että siitä saataisiin jokin keskustelu aikaiseksi.

Ja mies siis puhui kirjaimellisesti taukoamatta varmasti ainakin kymmenisen minuuttia. Minulta hän ei juuri kysellyt mitään, oli kiinnostuneempi esitelmöimään tyyliin jostain huumeparoneista.

Miten sen miehen omisi pitänyt tietää sinua kiinnostavat aiheet kun sinä et saanyt suutasi auki että olisit sanonut ne aiheet? Vai miten toit miehelle esille sen että tämä aihe ei sinua kiinnosta ja haluat puhua jostain muusta?

Vaikka kysymällä? Niin ihmiset normaalisti tekevät, jos ovat toisesta kiinnostuneita. Tämä ei kysellyt mitään vaan ilmeisesti oletti että minäkin olen kiinnostunut huumeparoneista ja muista samoista asioista mistä hänkin on. Sama kuin olisin itsekin alkanut vetämään puhetta omista kiinnostuksen kohteistani selvittämättä yhtään ensin, kiinnostaako asia miestä ollenkaan. Ei kyllä tulisi mieleenkään.

Se kommunikointi oli miehen puolelta todella hämmentävää, ja voin sanoa että pienestä en hämmenny. Vastaavaa en ole aiemmin enkä sen jälkeen kohdannut.

Ja vielä tuohon kysymykseen, miten toin miehelle esiin etten ole aiheesta kiinnostunut - no juuri vastaamalla lyhyesti sitten, kun viimenään sai sen monologinsa päätettyä. Kohteliaana ihmisenä kuuntelin koko stoorin kiltisti loppuun, kun toinen niin tohkeissaan selitti.

Vierailija
56/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin, voisi nainen tehdä asian selväksi. Mutta eei, koska pelottaa että mies voi suuttua ja tulee kotiin paloittelusurmaamaan tai jotain muuta vastaavaa selitystä joten siksi roikotetaan ja vastaillaan yhdellä sanalla mieluummin. Taaai todennäköisemmin pitää varalla siellä sutinoidessaan ison joukon kanssa.

Naiset todellakin tekee näin. Itsekin kuvittelin keskustelun naisen kanssa päättyneen pari vuotta sitten kun ei neitoa kiinnostanut, mutta otti yllättäen taas yhteyttä. Ilmeisesti viimeinkin minun vuoronumeroni oli parempien miesten kokeilun jälkeen tullut. Eipä oikein jaksanut kiinnostaa.

Vierailija
57/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset todellakin tekee näin. Itsekin kuvittelin keskustelun naisen kanssa päättyneen pari vuotta sitten kun ei neitoa kiinnostanut, mutta otti yllättäen taas yhteyttä. Ilmeisesti viimeinkin minun vuoronumeroni oli parempien miesten kokeilun jälkeen tullut. Eipä oikein jaksanut kiinnostaa.

Varmasti kaikkea tekee kumpikin osapuoli. Miesten yliedustus treffipalstoilla saa aikaan ehkä sen, että he yrittävät epätoivoisemmin. Välillä sitä on naisena ihan ihmeissään, että mistâ tarve käydä päälle noin kovasti ja ne tunnepurkaukset, jos homma ei etenekään miehen toivomalla tavalla.

Vierailija
58/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkaa helposti ahdistaa miesten liika tarvitsevuus ja ripustautuminen siihen kokoaikaiseen kommunikointiin. Se tuntuu vähän kontrolloinnilta. Muistathan että olen olemassa? Kirjoitathan minulle? Ethän kirjoita muille? Mitä olet tekemässa? Miksi et vastaa?

Toivoisi vähän rentoutta näihin kuvioihin.

Mä tykkään lähettää viestejä parin päivän välein niille tyypeille kenen kanssa kulloinkin viestittelen.

Päivittäistä viestittelyä en kerta kaikkiaan vaan jaksa, ellei se kyseinen ihminen ole ihan poikkeuksellisen hyvännäköinen. Silloin ehkä jaksan sen vaivan nähdä, että kirjoitan joka päivä.

Vierailija
59/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Se tunne kun ymmärrät ettet ole tarpeeksi kiinnostava jotta toinen viitsisi nähdä vaivaa sinun vuoksesi. Ei muuta sanottavaa.

Vierailija
60/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti kaikkea tekee kumpikin osapuoli. Miesten yliedustus treffipalstoilla saa aikaan ehkä sen, että he yrittävät epätoivoisemmin. Välillä sitä on naisena ihan ihmeissään, että mistâ tarve käydä päälle noin kovasti ja ne tunnepurkaukset, jos homma ei etenekään miehen toivomalla tavalla.

Se että miehiä on noilla saiteilla paljon enemmän kuin naisia, varmaan ainakin osittain selittää tuota.

Itse tein aikanaan profiilin Tinderiin perjantaina päivällä, ja sunnuntai-iltaan mennä mulla oli jo yli tuhat tykkäystä. Eipä siinä paljon jaksa panostaa yhteen yksittäiseen mieheen, kun jonossa on aina vaan uusia ja komeampia tykkääjiä.

N34