Muita yksinäisiä naisia?
Oon just eronnut,ei kavereita, lapset isoja. En ole töissä ja rahaakin vähän tehdä mitään. Homehdun yksinäni vaan kotona. Olen tinderissä mutta miehet ghostaa mut aina. Kaipaan vertaistukea muilta samassa tilanteessa olevilta
Kommentit (23)
Täällä keski-ikäinen yksinäinen nainen. Olen ollut koko ikäni yksinäinen, joten tavallaan tottunut kyllä eikä asia aiheuta minulle ihmeempää tuskaa. Viimeisin parisuhdeyritys 15 vuotta sitten, enää en miehiä kaipaa, esivaihdevuodet vieneet seksihalutkin. Kaveri tai ystävä voisi olla kiva, mutta kun olen valtavan ujo ja sosiaalisesti kömpelö, niin eipä niitä semmoisiakaan löydy. Ehkä otan kissan tai koiran seurakseni, kun välillä tulee semmoinen merkityksettömyyden tunne siitä etten ole tarpeellinen tai iloksi kellekään.
Perusta omalle paikkakunnallesi joku säännöllisesti kokoontuva mummopiiri. Kokoontukaa jossain kahvilassa tms. paikassa vaikka kerran viikossa tai kuussa. Juokaa kahvia neulokaa sukkia, jutelkaa elokuvista / kirjoista tai muuten vaan juoruilkaa.
Sama juttu, paitsi että miestä ei ole koskaan ollutkaan, ja olen ainakin väliaikaisesti liikuntarajoitteinen. Aika hiljaista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Perusta omalle paikkakunnallesi joku säännöllisesti kokoontuva mummopiiri. Kokoontukaa jossain kahvilassa tms. paikassa vaikka kerran viikossa tai kuussa. Juokaa kahvia neulokaa sukkia, jutelkaa elokuvista / kirjoista tai muuten vaan juoruilkaa.
Tiivistettynä: kiivetkää hieman halventavaan ja erittäin stereotyyppiseen paasilinnamaiseen 70-luvun ajankuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiivistettynä: kiivetkää hieman halventavaan ja erittäin stereotyyppiseen paasilinnamaiseen 70-luvun ajankuvaan.
Mikäs tuossa noin loukkaa? Millainen naisten keskinäinen oleminen sitten kelpaisi, ettei siinä olisi noloja sävyjä? Miten tämänkin voi pilata sillä että älkää sitten vaan olko taantumuksellisia ämmiä joita ei kiinnosta muu kuin yhdentekevä/pahansuopa paskapuhe. Olkaa niinkuin minä haluan!
Itse en ymmärrä juoruilulla mitään ilkeää vaan yleistä pohdintaa vaikka jonkun julkun tai tuttavan sairaudesta nousevista ajatuksista. Tyyliin että tuo voi kohdata minuakin tai että miten sille nyt noin ikävästi osui. Sellainen voi tuntua akkojen jutuilta mutta enpä osaa tuosta loukkaantua. Mitäs ne ukkojen jutut sitten ovat, omaisuudella leuhkimista? Tai jostain harrastuksesta paasaamista?
OK, sinulla on siis juoruilemiselle ihan oma merkityksesi. Ja sukupuoletkin jaottelet ihan paasilinnamaiseen tapaan, mausteena vielä alatyylinen sanavarasto.
Vierailija kirjoitti:
mummopiiri, jossa puhutaan miehistä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai "yleistä pohdintaa vaikka jonkun julkun tai tuttavan sairaudesta nousevista ajatuksista". Voihyvänenaika.
Joo! Kuulostaa tosi tylsältä. Huhhuh.
Vierailija kirjoitti:
Joo! Kuulostaa tosi tylsältä. Huhhuh.
Enemmänkin tuossa tympäisee sana "mummopiiri" ja kokoontumisen aiheet.
naiset voisivat kokoontua vaikka baariin iskemään miehiä ;)
Mummopiiri on ihan positiivinen sana ja neulomiset juoruilut ja kirjoista tai elokuvista puhuminen ihan normaalia.
Paikalliset pappapiirit kokoontuu päivittäin jossain kahviossa ja puheenaiheet on normijuoruilua.
Voihan sitä perustaa myös "supernaisten lattekerhon" ja puhua siellä vaikka sijoittamisesta mutta miten se lopulta eroaa siitä mummopiiristä käytännön toteutuksen tasolla. Naisporukka kokoontuu jossain säännöllisesti ja tekee jotain joka kiinnostaa ko. viiteryhmää.
Vierailija kirjoitti:
Mummopiiri on ihan positiivinen sana ja neulomiset juoruilut ja kirjoista tai elokuvista puhuminen ihan normaalia.
Paikalliset pappapiirit kokoontuu päivittäin jossain kahviossa ja puheenaiheet on normijuoruilua.
Voihan sitä perustaa myös "supernaisten lattekerhon" ja puhua siellä vaikka sijoittamisesta mutta miten se lopulta eroaa siitä mummopiiristä käytännön toteutuksen tasolla. Naisporukka kokoontuu jossain säännöllisesti ja tekee jotain joka kiinnostaa ko. viiteryhmää.
Itseäni mummopiiri-sanassa ihmetyttää se, että eihän ap kai mikään mummoikäinen ole. Itse en osaa alle eläkeikäisiä pitää mummoikäisinä, ja olisi jotenkin hullua sanoa esim. nelikymppisten piiriä mummopiiriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hitto miksei. Miehethän on heistä on mummoja tehneet! : ) Siinä vasta puhetta piisaa että millaiset miehet.
Harrastusryhmä voisi olla vaikkapa juoksuryhmä tai mikä tahansa. Liikuntaakin on kivempi harrastaa porukassa. WinGirls tai paremminkin Win Girls :)
Joku 40-50 vuotta on ihan biologinen mummoikä aivan mahdollisia olla isoäiti tuossa iässä. Mitä ikävää siinä on. Tosin nykyään lapset tehdään vanhemmalla iällä ja jälkikasvu ei sitten halua enää lisääntyäkään.
Vierailija kirjoitti:
Kuolet yksin 😁 Hajoa elämääsi.
Mitä ihmettä!? Miksi sinun piti tuollain vastata? Näyttäisi kyllä siltä, että se hajoaminen on jo alkanut sinun kohdallasi. Jos ei ole mitään hyvää sanottavaa, niin voi olla sanomatta yhtään mitään. Parempaa päivän jatkoa sulle kumminkin. -eri-
Joku sosiaalinen harrastus?