Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen vastaa korkeintaan muutamalla sanalla, kun minä jaksan nähdä vaivaa ja kirjoitan tai kerron koko tarinan

Vierailija
08.10.2023 |

Ovatko nykyajan naiset oikeasti näin kommunikaatiokyvyttömiä? Aikaisemmin osat olivat toisinpäin, mikä muuttui?

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun oli pakko heivata tällainen muuten ihan mukava tapailumies. Hän pommitti pitkillä viesteillä aamusta iltaan. Sori, mulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta venyä kirjekaveeraamassa kännykällä pitkin päivää. Soita jos sulla on asiaa. Jutellaan kun nähdään.

No soititko ja juttelitko kun näitte?

Toki.

Vierailija
22/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla myös vallankäyttöä.

Olkoon. Silloin siirrytään seuraavaan.

Kyllä, samaa mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun oli pakko heivata tällainen muuten ihan mukava tapailumies. Hän pommitti pitkillä viesteillä aamusta iltaan. Sori, mulla ei ole aikaa eikä kiinnostusta venyä kirjekaveeraamassa kännykällä pitkin päivää. Soita jos sulla on asiaa. Jutellaan kun nähdään.

No soititko ja juttelitko kun näitte?

Toki.

Ok, hyvä.

Vierailija
24/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut, lopeta ajanhaaskaus. Tiedän itsekin kuinka se harmittaa kun tinderissä mätsää naisen kanssa joka profiilin perusteella unelmanainen. Sitten kun alkaa viestittely niin nainen vastaa yhdellä lauseella eikä esitä mitään vastakysymyksiä tai kerro oma-aloitteisesti mitään.

Vierailija
25/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tätä chat kulttuuria ei ollut, kun itse olin nuori ja tapasin puolisoni. En pidä yhtään näistä kilometriviesteistä, joihin pitäisi vielä vastatakin jotain muuta kuin 😀

Vierailija
26/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua alkaa helposti ahdistaa miesten liika tarvitsevuus ja ripustautuminen siihen kokoaikaiseen kommunikointiin. Se tuntuu vähän kontrolloinnilta. Muistathan että olen olemassa? Kirjoitathan minulle? Ethän kirjoita muille? Mitä olet tekemässa? Miksi et vastaa?

Toivoisi vähän rentoutta näihin kuvioihin.

Vierailija
27/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota saa ääneen sanoo kun murtuu kulissi jossa naiset ovat niin paljon parempia kommunikoimaan kuin miehet.

Tiedän kyllä mitä meinaat, mikää ei ole sen ärsyttävämpää kun sinulle vastaillaan yhdellä tai korkeintaan kahdella sanalla kun itse yrittää pitää keskustelua yllä

Pitkät viestiketjut eivät ole ääneen sanomista. Usein nämä kirjailijat voivat olla tuppisuita tavatessa.

-ohis

Vierailija
28/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tätä chat kulttuuria ei ollut, kun itse olin nuori ja tapasin puolisoni. En pidä yhtään näistä kilometriviesteistä, joihin pitäisi vielä vastatakin jotain muuta kuin 😀

Nykyään kun tavataan elektrodisesti, niin viestinnällä ei saa aikaan kuin yksipuolista suhdetta jos toinen (ja valitettavan usein o+) on kykenemätön mihinkään oma-aloitteisuuteen tai persoonansa esiintuomiseen.

Aikaisemmin kun ihminen oikeasti tapasi toisensa, saa jo 5 minuutissa paremman käsityksen toisesta kuin nykyajan kuukausien viestienvaihdolla, joka on usein pelkkää ajanhukkaa jos toinen ei oikeasti halua edes tavata, vaikka deittiäppiin olisikin rekisteröitynyt.

Vierailija
29/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua alkaa helposti ahdistaa miesten liika tarvitsevuus ja ripustautuminen siihen kokoaikaiseen kommunikointiin. Se tuntuu vähän kontrolloinnilta. Muistathan että olen olemassa? Kirjoitathan minulle? Ethän kirjoita muille? Mitä olet tekemässa? Miksi et vastaa?

Vai niin 🤔

Vierailija
30/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin 🤔

Laitoin aikaa sitten viestikanavilta läsnäoloilmoitukset pois päältä, kun miehet alkoivat tapailun alkuvaiheessa tivailla, miksi olen ollut paikalla siihen ja siihen aikaan ja kenelle olen viestitellyt. Sori, mutta ei kyllä kuulu sulle tässä vaiheessa yhtään.

Vierailija
31/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli pidät pitkiä monologeja ja sitten ihmettelet kun toista ei kiinnosta?

Tapailin tällaista monologimiestä. Siis veti pitkiä puheita aiheista, joista varmasti tiesi etten ole kiinnostunut, ja sitten ilmeisesti odotti että siitä saataisiin jokin keskustelu aikaiseksi.

Ja mies siis puhui kirjaimellisesti taukoamatta varmasti ainakin kymmenisen minuuttia. Minulta hän ei juuri kysellyt mitään, oli kiinnostuneempi esitelmöimään tyyliin jostain huumeparoneista.

Miten sen miehen omisi pitänyt tietää sinua kiinnostavat aiheet kun sinä et saanyt suutasi auki että olisit sanonut ne aiheet? Vai miten toit miehelle esille sen että tämä aihe ei sinua kiinnosta ja haluat puhua jostain muusta?

Vierailija
32/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin 🤔

Laitoin aikaa sitten viestikanavilta läsnäoloilmoitukset pois päältä, kun miehet alkoivat tapailun alkuvaiheessa tivailla, miksi olen ollut paikalla siihen ja siihen aikaan ja kenelle olen viestitellyt. Sori, mutta ei kyllä kuulu sulle tässä vaiheessa yhtään.

Oho, selvä juttu 😅

Vierailija
33/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys kuuluu, miksi ihmeessä kirjoittelet hänelle pitkiä tarinoita? Kuka niistä jaksaa innostua.

Vierailija
34/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka vastailee yhdellä sanalla tai hymiöllä ei ole edes sen arvoinen että kertoisin hönelle että olen jo siirtynyt seuraavaan. Kun ei itse suostu kommunikoimaan niin turha sitä minultakaan on vaatia

Vierailija
35/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin tällaista monologimiestä. Siis veti pitkiä puheita aiheista, joista varmasti tiesi etten ole kiinnostunut, ja sitten ilmeisesti odotti että siitä saataisiin jokin keskustelu aikaiseksi.

Ja mies siis puhui kirjaimellisesti taukoamatta varmasti ainakin kymmenisen minuuttia. Minulta hän ei juuri kysellyt mitään, oli kiinnostuneempi esitelmöimään tyyliin jostain huumeparoneista.

Miten sen miehen omisi pitänyt tietää sinua kiinnostavat aiheet kun sinä et saanyt suutasi auki että olisit sanonut ne aiheet? Vai miten toit miehelle esille sen että tämä aihe ei sinua kiinnosta ja haluat puhua jostain muusta?

Työkaverina on tällainen monologimies, jos satut istumaan kahvitauolla hänen viereensä saat katkeamattoman monologin niskaasi, johon ei meinaa sanaa saada väliin vaikka puhelias olenkin.

-ohis

Vierailija
36/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen joka vastailee yhdellä sanalla tai hymiöllä ei ole edes sen arvoinen että kertoisin hönelle että olen jo siirtynyt seuraavaan. Kun ei itse suostu kommunikoimaan niin turha sitä minultakaan on vaatia

Se on ihan ok.

Vierailija
37/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kysymällä? Niin ihmiset normaalisti tekevät, jos ovat toisesta kiinnostuneita. Tämä ei kysellyt mitään vaan ilmeisesti oletti että minäkin olen kiinnostunut huumeparoneista ja muista samoista asioista mistä hänkin on. Sama kuin olisin itsekin alkanut vetämään puhetta omista kiinnostuksen kohteistani selvittämättä yhtään ensin, kiinnostaako asia miestä ollenkaan. Ei kyllä tulisi mieleenkään.

Se kommunikointi oli miehen puolelta todella hämmentävää, ja voin sanoa että pienestä en hämmenny. Vastaavaa en ole aiemmin enkä sen jälkeen kohdannut.

Vierailija
38/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin 🤔

Olet siis tyypillinen nainen joka pyörittää montaa miestä yhtä aikaa kun treffipalvelussa putää läsnäolo piilottaa vain sen takia että kaikki pyörittämäsi miehet ei laita viestiä samanaikaisesti jolloin naisen pitäisi oikeasti keskittyä kuka mies kysyi minkö kysymyksen ettei hermostu miehelle sen takia kun joku toinen mies kysyy kysymyksen. Sinun kaltaiset puhuvat aina itsensä pussiin väittämällä kysymystä jo kysytyksi ja vastatuksi vaikka sen ensimmäisen kerran oli kysynyt joku toinen mies

Vierailija
39/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomataan että naisia ei voi miellyttää. Pidemmät viestitkin on nyt pahoja aivan kuten toisaalta sitten yhden sanan vastauksetkin tai se ettei mies kirjoita mitään.

Vierailija
40/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin 🤔

Olet siis tyypillinen nainen joka pyörittää montaa miestä yhtä aikaa kun treffipalvelussa putää läsnäolo piilottaa vain sen takia että kaikki pyörittämäsi miehet ei laita viestiä samanaikaisesti jolloin naisen pitäisi oikeasti keskittyä kuka mies kysyi minkö kysymyksen ettei hermostu miehelle sen takia kun joku toinen mies kysyy kysymyksen. Sinun kaltaiset puhuvat aina itsensä pussiin väittämällä kysymystä jo kysytyksi ja vastatuksi vaikka sen ensimmäisen kerran oli kysynyt joku toinen mies

Naiset chattailevat usein naispuolisten ystäviensä, sisarustensa tai äitinsä/lastensa kanssa.

Miehet taas pyörittävät naisrinkiä ja kuvittelevat naisten tekevän samaa miesten kanssa.

-ohis