Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen vastaa korkeintaan muutamalla sanalla, kun minä jaksan nähdä vaivaa ja kirjoitan tai kerron koko tarinan

Vierailija
08.10.2023 |

Ovatko nykyajan naiset oikeasti näin kommunikaatiokyvyttömiä? Aikaisemmin osat olivat toisinpäin, mikä muuttui?

Kommentit (81)

Vierailija
81/81 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran heräsin eräänä aamuna ja olin nähnyt mielenkiintoista unta, jossa kävelin metsässä ja ihailin kuutamoa. Toisaalta unessa oli kilpikonna ja musta kovakuoriainen, joita kummastelin. Töissä juttelin tauolla muiden miesten kanssa siitä, kuinka osaan ja tiedän kaiken, mutta he evät osanneet reagoida toivomallani tavalla. Äiti tarjosi viikonloppuna lihapullia ja muusia, kritisoin häntä siitä, että ruskeassa kastikkeessa oli sipuleita, koska en ole koskaan pitänyt sipuleista. Olin niin närkästynyt äidille, etten tiskannut astioita ja jätin oman lautasen mielenosoituksellisesti pöytään. Vein äidille pyykkini pestäväksi ja sain häneltä olueeseen 30 euroa, koska olut virkistää minua raskaiden työpäivieni jälkeen. Viikkonloppuna menen kalastamaan kavereiden kanssa saareen ja pitää ostaa useampi sikspäkki mukaan. Unohdin pyyhkeeni salille, mutta voihan samaa pyyhettä ja samoja vaatteita käyttää pitkään, ei niihin haju tartu. Lähden nyt lenkille ja kuuntelen juostessani musiikkia, koska arvostan musiikkia eivätkä luonnon äänet kiinnosta jne. jne. jne.

Vastapuolen reaktio: -. Kommentti: Hyvää juoksulenkkiä!

En mäkään tota sun tarinaa jaksanut lukea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla