Miksi moralisoit ihmistä, joka ei jää saikulle. Olen usein ollut kovassa limataudissa ja kuumeessa töissä.
No ei minua ainakaan huvita jäädä kotiin loikomaan, kun voi töihinkin lähteä.
Olen itse töissä neuvonta luukulla ja lasihan suojaa vähän asiakkaita, mutta tietysti kasvojeni kohdalla on avonainen luukku.
Pari muuta tyyppiä on kanssa kopissa kanssani (työntekijöitä) mutta ei se flunssa yleensä tartu jos ei aivasta päälle.
Olin kuukausi sitten juurikin viikon verran kuume flunsassa töissä.
Niistin paperiin ja yskin käteeni.
Ei tullut tartuntoja ainakaan minun tietoon.
Ainoastaan yksi työkaveri samassa kopissa sai lievän flunssan, mutta hänkin oli seuraavan viikon lomalla muutenkin joten...
Kommentit (35)
Tosi kiva kun joku oman elämänsä suorittajasankari tuo sen räkälimataudin sitten kaikille muillekin tartutettavaksi. Kiva sairastua itse kun joku toinen ei malta pysyä kotona limaisena ja tartuttavana.
Voihan sitä mennä jos on varovainen eikä tartuta muita.
Potkut sietäisit saada! Toivottavasti työnantajasi viimeinkin ymmärtää tämän, kun työntekijöiden irtisanominen on Petterin ansiosta helpompaa
Miksi ihinet änkeät toisen kotia flunssassa? Miksi et jää omaan kotiisi hotaa sairauttasi? Lepoa.Vaan pitää änkeä toisten kotia tai työpaikalle. Kukaan ei ole korvaamaton, pitäisi muistaa jokaisen ihmisen.
Jos teet työsi kotoa käsin, etkä tapaa fyysisesti ketään, voit tehdä töitä, jos et ole liian sairas. Ihmisten keskuuteen sinulla ei ole oikeutta tulla vaarantamaan muiden terveyttä!
0/5