Miksi moralisoit ihmistä, joka ei jää saikulle. Olen usein ollut kovassa limataudissa ja kuumeessa töissä.
No ei minua ainakaan huvita jäädä kotiin loikomaan, kun voi töihinkin lähteä.
Olen itse töissä neuvonta luukulla ja lasihan suojaa vähän asiakkaita, mutta tietysti kasvojeni kohdalla on avonainen luukku.
Pari muuta tyyppiä on kanssa kopissa kanssani (työntekijöitä) mutta ei se flunssa yleensä tartu jos ei aivasta päälle.
Olin kuukausi sitten juurikin viikon verran kuume flunsassa töissä.
Niistin paperiin ja yskin käteeni.
Ei tullut tartuntoja ainakaan minun tietoon.
Ainoastaan yksi työkaveri samassa kopissa sai lievän flunssan, mutta hänkin oli seuraavan viikon lomalla muutenkin joten...
Kommentit (35)
Kopissa auko naaman kohdalla. Se kiva :)
Miten se koppi sitten suojaa enää asikkaita?
Mitä välilä sillä on, että ympärilläsi on kehykset jos olet suorassa kontaktista tuosta aukosta?
Asiakkaat varmaan sinulle jotain kortteja tms, rahaa tai papereita.
Yleensähän tuollaisilla luukuilla toimitetaan jotain.
Tykkään kyllä, että neuvojen lisäksi saan tiskiltä myös limataudin :D
Luuletko, ettei ihmiset katso sinua pahasti, kun infotäti honottaa tukkoisella nenällään ja yskii.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko, ettei ihmiset katso sinua pahasti, kun infotäti honottaa tukkoisella nenällään ja yskii.
Asiakkaat ajattelee pahimillaan, ettei pomo anna saikkua.
Voi mennä boikottiin koko paikka.
Vaikutat kyllä aika idiootin oloiselta jos flunssaisena palvelet asiakkaita.
Joskus tauti tarttuu, joskus ei, joskus lievänä, joskus vakavampana versiona. Ehdoin tahdoin en kyllä lähde pöpöjäni muille levittämään. Minulle ei edes makseta niin paljoa palkkaa, että sairaana viitsisin töitä tehdä.
Tartuttamaan työkaverit ja asiakkaat. Sen takia ihmiset ei tykkää. Saa itse taudin ja sitten se kiertää koko perheen ja menee kaikki kuviot ihan uusiksi.
Itselläni on luuydinsairaus ja immuniteetti välillä todellakin huono, yritän tehdä ajoittain töitä kuntoni mukaan, eli jos muutoin pystyn olemaan tolpillani.. Joka kerta kun työkaveri tulee flunssaisena töihin, hän vaarantaa henkeni.
Siksi valitan jos tulet kipeänä kanssani samaan työpaikkaan..
Joo, pitäisi välttää ihmisiä muutenkin, mutta en tahdo jäädä kotiin makaamaan, aina on riski kun lähden ulos. Mutta että tietoisesti tulee tartuttamaan muita, se on väärin.
Työkaveri sairastui, mutta sinusta ei haittaa, kun oli muutenkin lomalla seuraavan viikon. Niin että lomat ovat sinusta sairastamista varten? Oot aika törppö työkaveri.
Voitte valittaa pomolleni jonka mielestä flunssa ei ole sairaus eikä mikään muukaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Flunssaiselta tosin vaikutin sillä pärskin ja yskin jatkuvasti.
Nenä vuoti, kuin seula ja ääni ole todella maassa ja tukkoinen, mutta hoidin työni.
Asiakkaita kävi normaalin tapaan eikä kukaan sanonut mitään. Olin mielestäni ahkera.
Kuumeen laskin lääkkeellä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nenä vuoti, kuin seula ja ääni ole todella maassa ja tukkoinen, mutta hoidin työni.
Asiakkaita kävi normaalin tapaan eikä kukaan sanonut mitään. Olin mielestäni ahkera.
Ap
Varmaan joku sai vielä jotain selvää ja neuvoja kähinästä.
Flunssakin tuli kaupan päälle ja kaikki varmasti tiesi, että mistä.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on luuydinsairaus ja immuniteetti välillä todellakin huono, yritän tehdä ajoittain töitä kuntoni mukaan, eli jos muutoin pystyn olemaan tolpillani.. Joka kerta kun työkaveri tulee flunssaisena töihin, hän vaarantaa henkeni.
Siksi valitan jos tulet kipeänä kanssani samaan työpaikkaan..
Joo, pitäisi välttää ihmisiä muutenkin, mutta en tahdo jäädä kotiin makaamaan, aina on riski kun lähden ulos. Mutta että tietoisesti tulee tartuttamaan muita, se on väärin.
Ikävää, mutta flunssan voi saada mistä vain.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
🤣
Nosto