Apua 39.7 kuume alkoi tänään. Voinko mennä maanantaina töihin?
Kauhea nuha, mutta jos kuume menee ohi maanantai aamuun mennessä?
Kommentit (64)
Kysymys niille, jotka menevät töihin 39 asteen kuumeessa. Miten kuume vaikuttaa teihin? Itselläni jo 38 astetta on sellainen kuume, että sängystä ei tahdo päästä ylös. Koko päivä menee nukkuessa, edes telkkaa ei jaksa katsoa. Täysin mahdoton asia, että lääkkeillä doupattuna menisi auton rattiin töihin mennäkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuume estä mitään.
Olin koko viime viikon 39 asteen kuumeessa töissä ja kauhea flunssa.
Lääkkeen voimalla mentiin.
Nyt on laskemaan päin. Pientä lämpöä enää eikä lääkettäkään ole tullut otettua.Minäkin olin viime viikon nuhakuumeessa töissä.
Ei ollut, kuin 38, mutta en saikuta koskaan!
No kai sitä voi noinkin tehdä, jos ei tapaa työkavereita ollenkaan. Muussa tapauksessa on kyllä vastuutonta. Itselleen voi tehdä mitä vaan, mutta reilu työkaveri ajattelee myös muita.
Työnantajani suhtautuminen saikuttamiseen (vaikka ei maksa siitä palkkaakaan) on sellainen että olen aina ollut kovassakin kuumeessa töissä. Se on aivan kamalaa, jos on 40 astetta. Pomoa ei kiinnosta että istun puolitajuttomana vessanpöntöllä puolet päivästä kunhan vain tulen töihin.
Ja koska sinulle kävi kerran noin niin väistämättä sama on myös ap:llä edessä. Pettämätöntä logiikkaa.