Apua 39.7 kuume alkoi tänään. Voinko mennä maanantaina töihin?
Kauhea nuha, mutta jos kuume menee ohi maanantai aamuun mennessä?
Kommentit (64)
Mikä ihmeen pakko sinne töihin on kipeänä mennä. Ei kukaan ole niin korvaamaton. Ei tuollainen ihminen mikään sankari ole, vaan vähän hölmö. Kiva se on sitten saikuttaa pidempään, kun on keuhkokuume tai sydänlihastulehdus.
Milloin se tulikaan voimaan en palkaton saikkupäivä?
Koronaattorit eli koronaattori uskonnon kannattajat ja heidän hengellinen johtajansa l.lehtonen katsoo pahalla silmällä koska se on uskonto jossa eletään ainaisessa pelossa omaa varjoaankin kuuluu pelätä.
Nähdä harhoja ihan jokapuolella.
Jos huomenna ei ole kuumetta/vain vähän lämpöä ja olo on hyvä maanantaina, voit mennä. Joskus voi käydä niinkin.
Luulenpa kuitenkin, että olet maanantaina vielä sairas.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuume estä mitään.
Olin koko viime viikon 39 asteen kuumeessa töissä ja kauhea flunssa.
Lääkkeen voimalla mentiin.
Nyt on laskemaan päin. Pientä lämpöä enää eikä lääkettäkään ole tullut otettua.
Noh,ihan omaa typeryyttä.
Typeriä provoja. Jonkun pikkufirman omistaja täällä yrittää esittää jotain muka työnsankaria. Hullu.
Sinähän sen parhaiten tiedät. Jos huomenna ei ole kuumetta, ja vointi on sellainen, että jaksat tehdä ma töitä, sitten menet. Jos ei ole, sitten olet kotona. Millaiset ohjeet teidän työpaikalla on? Meillä suositellaan etätöitä, jos jaksaa tehdä. Jos ei, sitten saikkua.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ollut niin että, kaikki nykyisen hallituksen päätökset tulee voimaan porrastetusti ensi vuoden puolella?
Hullu pitää olla, jos noin kuumessa ensimmäinen ajatus on voiko mennä maanantaina töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä menen yleensä pienessä kuumeessakin töihin, jos olo on flunssalääkkeen avulla ok. Samahan se on istuuko kotona vai töissä. Kerran oli 5 viikkoa jatkuva flunssa mikä nosti iltaisin kuumeen, en viitsinyt olla 5 viikkoa saikulla.
Itse meni tuossa vaiheessa lääkäriin ja sain antibioottikuurin. Kuumeilu loppui siihen.
Kävin lääkärissä joskus ekan viikon jälkeen, bakteeriviljeny negatiivinen -> mee kotiis
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä kukaan tiedä, kun asia ei ole vielä ollut edes eduskunnan käsittelyssä. Ei hallitusohjelma tarkoita sitä, että kaikki siinä esitetty menee automaattisesti läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä menen yleensä pienessä kuumeessakin töihin, jos olo on flunssalääkkeen avulla ok. Samahan se on istuuko kotona vai töissä. Kerran oli 5 viikkoa jatkuva flunssa mikä nosti iltaisin kuumeen, en viitsinyt olla 5 viikkoa saikulla.
Ehkä olisit parantunut nopeammin, kun olisit kuunnellut kehoasi ja levännyt.
En olisi. Kevyessä työssä paranee yhtä hyvin kuin kotonakin.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän sen parhaiten tiedät. Jos huomenna ei ole kuumetta, ja vointi on sellainen, että jaksat tehdä ma töitä, sitten menet. Jos ei ole, sitten olet kotona. Millaiset ohjeet teidän työpaikalla on? Meillä suositellaan etätöitä, jos jaksaa tehdä. Jos ei, sitten saikkua.
Onko teillä töissä pikkulapsia, kun pitää olla erillinen suositus sille, ettei mennä tartuttamaan työkavereita puolikuntoisena?
Töihin menet luuseri. Parasta sairaslomaa on työ. T, Petteri Orpo
No ei minua ainakaan huvita jäädä kotiin loikomaan, kun voi töihinkin lähteä.
Olen itse töissä neuvonta luukulla ja lasihan suojaa vähän asiakkaita, mutta tietysti kasvojeni kohdalla on avonainen luukku.
Pari muuta tyyppiä on kanssa kopissa kanssani (työntekijöitä) mutta ei se flunssa yleensä tartu jos ei aivasta päälle.
Olin kuukausi sitten juurikin viikon verran kuume flunsassa töissä.
Niistin paperiin ja yskin käteeni.
Ei tullut tartuntoja ainakaan minun tietoon.
Ainoastaan yksi työkaveri samassa kopissa sai lievän flunssan, mutta hänkin oli seuraavan viikon lomalla muutenkin joten...
Vierailija kirjoitti:
Hullu pitää olla, jos noin kuumessa ensimmäinen ajatus on voiko mennä maanantaina töihin.
Mitä hullua siinä on?
Tottakai menet. Eihän tuo ole kuin pientä lämpöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hullua siinä on?
Kaikki siinä on hullua. Melkoinen työnarkomaani pitää olla, että tuollainen tulee edes mieleen.
Ai miten niin sama? Kotona et tartuta työkavereita. Senkin pork!