Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua 39.7 kuume alkoi tänään. Voinko mennä maanantaina töihin?

Vierailija
07.10.2023 |

Kauhea nuha, mutta jos kuume menee ohi maanantai aamuun mennessä?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä menen yleensä pienessä kuumeessakin töihin, jos olo on flunssalääkkeen avulla ok. Samahan se on istuuko kotona vai töissä. Kerran oli 5 viikkoa jatkuva flunssa mikä nosti iltaisin kuumeen, en viitsinyt olla 5 viikkoa saikulla.

Ai miten niin sama? Kotona et tartuta työkavereita. Senkin pork!

Vierailija
22/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen pakko sinne töihin on kipeänä mennä. Ei kukaan ole niin korvaamaton. Ei tuollainen ihminen mikään sankari ole, vaan vähän hölmö. Kiva se on sitten saikuttaa pidempään, kun on keuhkokuume tai sydänlihastulehdus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin se tulikaan voimaan en palkaton saikkupäivä?

Vierailija
24/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronaattorit eli koronaattori uskonnon kannattajat ja heidän hengellinen johtajansa l.lehtonen katsoo pahalla silmällä koska se on uskonto jossa eletään ainaisessa pelossa omaa varjoaankin kuuluu pelätä.

Nähdä harhoja ihan jokapuolella.

Vierailija
25/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos huomenna ei ole kuumetta/vain vähän lämpöä ja olo on hyvä maanantaina, voit mennä. Joskus voi käydä niinkin.

Luulenpa kuitenkin, että olet maanantaina vielä sairas.

Vierailija
26/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuume estä mitään.

Olin koko viime viikon 39 asteen kuumeessa töissä ja kauhea flunssa.

Lääkkeen voimalla mentiin.

Nyt on laskemaan päin. Pientä lämpöä enää eikä lääkettäkään ole tullut otettua.

Noh,ihan omaa typeryyttä.

Vierailija
27/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeriä provoja. Jonkun pikkufirman omistaja täällä yrittää esittää jotain muka työnsankaria. Hullu.

Vierailija
28/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän sen parhaiten tiedät. Jos huomenna ei ole kuumetta, ja vointi on sellainen, että jaksat tehdä ma töitä, sitten menet. Jos ei ole, sitten olet kotona. Millaiset ohjeet teidän työpaikalla on? Meillä suositellaan etätöitä, jos jaksaa tehdä. Jos ei, sitten saikkua.

Vierailija
29/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ollut niin että, kaikki nykyisen hallituksen päätökset tulee voimaan porrastetusti ensi vuoden puolella?

Vierailija
30/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu pitää olla, jos noin kuumessa ensimmäinen ajatus on voiko mennä maanantaina töihin. 

Vierailija
31/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä menen yleensä pienessä kuumeessakin töihin, jos olo on flunssalääkkeen avulla ok. Samahan se on istuuko kotona vai töissä. Kerran oli 5 viikkoa jatkuva flunssa mikä nosti iltaisin kuumeen, en viitsinyt olla 5 viikkoa saikulla.

Itse meni tuossa vaiheessa lääkäriin ja sain antibioottikuurin. Kuumeilu loppui siihen.

Kävin lääkärissä joskus ekan viikon jälkeen, bakteeriviljeny negatiivinen -> mee kotiis

Vierailija
32/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä kukaan tiedä, kun asia ei ole vielä ollut edes eduskunnan käsittelyssä. Ei hallitusohjelma tarkoita sitä, että kaikki siinä esitetty menee automaattisesti läpi. 

Vierailija
33/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona? Ei töihin

Vierailija
34/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olisit parantunut nopeammin, kun olisit kuunnellut kehoasi ja levännyt.

En olisi. Kevyessä työssä paranee yhtä hyvin kuin kotonakin.

Vierailija
35/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän sen parhaiten tiedät. Jos huomenna ei ole kuumetta, ja vointi on sellainen, että jaksat tehdä ma töitä, sitten menet. Jos ei ole, sitten olet kotona. Millaiset ohjeet teidän työpaikalla on? Meillä suositellaan etätöitä, jos jaksaa tehdä. Jos ei, sitten saikkua.

Onko teillä töissä pikkulapsia, kun pitää olla erillinen suositus sille, ettei mennä tartuttamaan työkavereita puolikuntoisena? 

Vierailija
36/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihin menet luuseri. Parasta sairaslomaa on työ. T, Petteri Orpo

Vierailija
37/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei minua ainakaan huvita jäädä kotiin loikomaan, kun voi töihinkin lähteä.

Olen itse töissä neuvonta luukulla ja lasihan suojaa vähän asiakkaita, mutta tietysti kasvojeni kohdalla on avonainen luukku.

Pari muuta tyyppiä on kanssa kopissa kanssani (työntekijöitä) mutta ei se flunssa yleensä tartu jos ei aivasta päälle.

Olin kuukausi sitten juurikin viikon verran kuume flunsassa töissä.

Niistin paperiin ja yskin käteeni.

Ei tullut tartuntoja ainakaan minun tietoon.

Ainoastaan yksi työkaveri samassa kopissa sai lievän flunssan, mutta hänkin oli seuraavan viikon lomalla muutenkin joten...

Vierailija
38/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hullu pitää olla, jos noin kuumessa ensimmäinen ajatus on voiko mennä maanantaina töihin. 

Mitä hullua siinä on?

Vierailija
39/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menet. Eihän tuo ole kuin pientä lämpöä.

Vierailija
40/64 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hullua siinä on?

Kaikki siinä on hullua. Melkoinen työnarkomaani pitää olla, että tuollainen tulee edes mieleen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi