Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska lapsia ei synny Siirrytään pian yleisesti 6 päiväseen viikkoon Eläkkeet täytyy maksaa kun kohta 70% on eläkeellä

Vierailija
07.10.2023 |

Koska lapsia ei synny
Siirrytään pian yleisesti 6 päiväseen viikkoon
Eläkkeet täytyy maksaa kun kohta 70% on eläkeellä
.
Tämä oli teidän valinta

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettele enää yhtään mitään tässä maailmassa. Tiedän vain sen että hullummaksi menee ja vielä siitäkin hullummaksi. Yhteiskunnat natisevat liitoksissaan. Suomikin näin pieni maa, pieni kansakunta - silti ongelmat megaluokkaa ja skenaariot toinen toistaan masentavampia. 

Tietenkin ihmiset tekevät omat perhesuunnitelmansa omista lähtökohdistaan ja ottavat huomioon yhteiskunnankin tilan ja ehkä sen tulevaisuudenkin, siltä osin kuin sitä voi ennustaa, kaiken muuttuessa niin nopeaan tahtiin. 

Jos olisin perheenperustamisiässä nyt, en perustaisi perhettä.

Vierailija
62/67 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maapallo ei tarvitse yhtään lisäihmistä maksamaan kenenkään eläkkeitä. Suomeen saa työntekijöitä muualta maailmasta, ja jos ei saa, niin eläkkeistä sitten leikataan aimo siivu pois.

Niin

Koko eläkejärjestelmä romahtaa kyllä jos ei 6 päiväisiä viikkoja... Lapsipula on maailanlaajuinen pian. Hyvin pian...

Koko maapallo romahtaa pian, jos jatketaan jostain lapsipulasta jauhamista. Väestönkasvu on räjähdystilassa. Miten täällä muka on lapsipula?

Väestönkasvu perustuu tällä hetkellä eliniän pidentämiseen, lapsia ei synny ja väestöpyrämidit heittää ympäri... Ymmärsitkö? Pian nuoria 10 % vanhuksia 90% Yhteiskunnat ei kestä tätä...

.

6 päivänen työviikko tulossa ja palkka... laskee!

Ei tarvitrse kestää, vanhuksia ei vain pidetä jatkossa väkisin hengissä. 

Ei ole mitään järkeä laittaa uutta sydäntä yli 60-vuotiaalle.

Kylläpäs olet vihamielinen oman maan väelle. Taidat olla näitä pietarin trolleja.

Tiedoksesi, että ei kuuskymppinen ole mikään vanhus täällä ja hän on maksanut veroina omaa sosiaaliturvaansa ja eläkerahastoon varoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lapseton minulle sopisi vallanmainiosti se,että jos minulla todetaan parantumaton sairaus esimerkiksi ALS niin piikki perseeseen ja pois täältä.Eutanasia lailliseksi niin taatusti säästyisi eläkekuluissa.

Vierailija
64/67 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkekatto ja veroprogression keventäminen.

Vierailija
65/67 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäät ja oman navan ympärillä pyörivät velat ovat tässä se suurin ongelma. Minä minä minä, minun nautinto ja oman peban ympärillä pyöriminen. Ei oo eläkkeen maksajia kun ei kiinnosta ajatella yhtään kauemmaksi. Kuka ne eläkkeet maksaa jos ei ole lapsia?? Unohtui tällainen pieni seikka. Velat ovat itsekeskeisimpiä ihmisiä ylipäätään mitä tiedän.

Vierailija
66/67 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen lapseton minulle sopisi vallanmainiosti se,että jos minulla todetaan parantumaton sairaus esimerkiksi ALS niin piikki perseeseen ja pois täältä.Eutanasia lailliseksi niin taatusti säästyisi eläkekuluissa.

Älä puhu pskaa. Olet vaan niin nuori ja kokematon, että luulet voivasi olla noin stoalainen. Kyllä se ihminen tappelee viimeiseen asti henkirievustaan ja siihen hänellä on oikeus.

Kaikkea kanssa, menehän jo sinne koloosi.

Vierailija
67/67 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi asiat olla huonomminkin. Saattaisimme elää ilman selkärankaa alistettuina ressukoina Venäjällä. Lopettakaa panikointi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan