Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älä tuo isoja poikia uimahallin naisten puolelle!

Vierailija
07.10.2023 |

Käytiin uimassa ja taas siellä oli kaksi noin 8-10v poikaa naisten pukkarissa. Todella mukavaa esiteini-ikäisten tyttöjen kanssa tuollainen.

Jos poikasi ei pysty toimimaan itsenäisesti miesten puolella, etkä kerta kaikkiaan saa ketään kummin kaimaa värvättyä uintireissulle, älä tuo poikaasi uimaan.

Tyttöjen oikeus olla rauhassa NAISTEN puolella menee sinun poikasi uintihalujen edelle. Mikä tässä on niin vaikeaa? Ei kiinnosta onko poikasi nepsy tai muuten kyvytön toimimaan itsekseen. Edelleen tyttöjen oikeus menee tässä edelle. Harva aikuinen tai teinikään haluaisi samanikäisiä miehiä sinne naisten pukkariin hyppimään. Ihan sama asia noiden 8-12v tyttöjen kanssa. Monella alkaa jo murrosikä siinä 10v tai alle, eikä ole kovin kiva että tytöt joutuvat miettimään onko siellä joku poika kyyläämässä.

Kommentit (646)

Vierailija
401/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö 51 vuotias poika saa tulla naisten puolelle?

Saa jos hänellä on tyttömäinen olo.

Lain mukaan sukupuoltaan voi vaihtaa vaikka pukuhuoneen ovella sisään mennessään ja vaihtaa taas takaisin sieltä poistuessaan. Sukupuoli on lähinnä mielentila, ei fyysinen tai biologinen asia lainkaan.

Vierailija
402/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos ne kokee olevan naisia? Ettet nyt vain syyllisty olettamaan sukupuolen ulkonäön ja ulkoisen olemuksen perusteella... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se laitontakaan ole

Kyllä monessa uimahallissa on säännöissä,  että 7v ja sitä vanhemmat lapset menee oman sukupuolen mukaisesti pukuhuoneisiin.

Jos nuo pojat identifioituivat tytöiksi niin he toimivat juuri tuon ohjeen mukaisesti.

Älä tuomitse kirjaa sen kansien perusteella.

Mä olen jo sen ikäinen, että.en lähde tommoseen mukaan.

On tyttöjä ja on poikia.

Tytöt voi kuvitella olevansa poikia, mutta todellisuudessa ovat tyttöjä.

Sama koskee poikia.

Ei sinun ikäsi tai ajatusmaailmasi muuta tosiasioita yhtään mihinkään. Nykypäivänä on moni asia muuttunut sinun nuoruudestasi . Nykypäivän ihmisillä ei ole enää niitä kaikkia asioita mitä sinun nuoruudessasi oli.. kuten esimerkiksi dinosauruksia.

Vierailija
404/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö voi kohta nauraa koulussa kun pekka oli naisten puolella, ei uskalla mennä miesten puolella ja sillä oli nysä pippeli

Vierailija
405/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten puolella voi olla homoja, pedofiileja, maanpettureita ja ties mitä... Koskaan sellaista tulleet ajatelleeksi?

Ja sekö on naisten ongelma?

Vierailija
406/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se laitontakaan ole

Kyllä monessa uimahallissa on säännöissä,  että 7v ja sitä vanhemmat lapset menee oman sukupuolen mukaisesti pukuhuoneisiin.

Tuo sääntö ei ole lainmukainen joten sillä ei ole mitään merkitystä. Uimahallit eivät saa rikkoa ihmisoikeuksia.

Uimahallit on ihan kaikille, mutta ne ei ole mikään ihmisoikeus ja säännöt sielläkin saa olla, joita tulee noudattaa. Ei ole mitenkään eriarvoistavaa, että vedetään ikäraja siihen milloin pitää siirtyä oman sukupuolen puku- ja suihkutiloihin toimimaan.

On se eriarvoistavaa kun monesti pojat tyttöjä myöhemmin kypsyvät omatoimisiksi, ja toisekseen miesten puoli on turvattomampi paikka. Ihan jo silläkin perusteella että naisten puoli on täynnä hoitajia, sossuja ja opettajia joista joku saattaa maallikoita herkemmin auttaa mikäli lapsi on pulassa. 

Selityksiä. Pojat voi opettaa omatoimisiksi siinä missä tytötkin, kannattaa katsoa peiliin jos sen oman pojan kasvatus on sellaista, että ei vaadita riittävästi ja poika ei tee riittävästi itse. Seitsemänvuotiaan pitäisi kyllä pystyä jo laittamaan tavarat kaappiin, käymään pesulla ja vetämään uimahousut jalkaan. Jos ei ole riittävän kypsä pystyäkseen tähän, niin sitten tarvitsee jonkun muun sinne miesten puolelle katsomaan perään. Naisten puolella voi olla vaikka ketä, mutta ei siellä mitenkään kollektiivisesti vahdita muiden lapsia vaikka kuinka olisi hoitaja tai sossu. Ja kyllä siellä miestenkin puolella varmaan joku tajuaa auttaa, jos lapsi on oikeasti pulassa, onhan monella miehelläkin mainitsemasi ammatti. Ei ne aikuiset miehet nyt sentään kaikki ole ihan kädettömiä ja sokeita, jos joku pikkupoika tarvitsee apua.

Turvattomuus lienee suurimmaksi osaksi oman pääsi sisällä, missä mietit omalle lapsellesi tapahtuvat katastrofit. Jos jossain on joskus tapahtunut jotain pahaa, se ei tarkoita että näin käy koko ajan jokaisessa miesten suihkutilassa. Sen muksun pitää oppia pärjäämään siellä miesten puolella joka tapauksessa.

Vierailija
407/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhu kova äänen siellä pukkarissa miten jotkut lapset on kehitysvammaisia joten ne ei osaa avata pukukaappiaan

Vierailija
408/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten puolella voi olla homoja, pedofiileja, maanpettureita ja ties mitä... Koskaan sellaista tulleet ajatelleeksi?

Etkä sitten tullut ajatelleeksi,että nuo samat miehet voivat niin halutessaan olla myös naisten puolella?

* Vihreät 🍀 De gröna*

Vierailija
409/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isät vievät pojat uimaan ja sinne miesten puolelle. Kävisikö tällainen järjestely? Eroisäkin kelpaa. Tai vaikka isoisä, setä, eno.

Vierailija
410/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 38 vuotias mies ja testannut tuon asian nyt 4 kertaa ja käyttänyt aivan avoimesti naisten suihku/ saunatiloja uimahallilla. Jotkut naiset huutavat ja käskevät minua menemään miesten puolelle,  mutta koska tiedän oikeuteni niin olen ystävällisesti kieltäytynyt.

Huvittavinta tässä onkin se, että käytännössä naiset tämän lain runnoivat väkisin läpi suurimman osan miehistä vastustaessa. Kiitos ja kunnia olkoon heidän. 👍

Pidetäänkö ne fantasiat seksipalstan puolella, kiitos.

Vierailija
411/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyydän yhtä asiaa: opeta sitä poikaasi olemaan tölläämättä, kun olen suihkussa. Kerran ollessani kylpylässä siihen tuli joku poika kurkkimaan. Olis pitänyt itse sanoa sille.

Mua ei sinänsä haittaa ne pojat, saunakulttuuri on erittäin kannattavaa, pervous vähenee kun näkyy pimpit, pyllyt ja pippelit ei-seksuaalisessa tilanteessa. Mutta käyttäytyä pitää osata.

Tääkin on hyvä pointti. Viimeksi joku n. 5-6v poika tuijotti mua koko ajan, kun olin suihkussa. Ja olen ihan tavallinen kolmekymppinen maatuska. Eipä se nyt sinänsä häiritse mutta vähän outoa on. En ole koskaan huomannut tyttölasten tuijottavan.

kai sillekin olisi voinut kysyä mitä tuijotat, eikö sulla ole käytöstapoja

Vierailija
412/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sekö on naisten ongelma?

Hmm..

Naiset loivat tämän ongelman äänestäessään Sanna Marinin hallituksessa Translain puolesta.

Yksikään tästä tyttöviisikosta ei äänestänyt translakia vastaan vaan päinvastoin runnoivat sen väkisin läpi. Vain KD ja PS olivat lakia vastaan.

Hyvä SDP! 👍

Vierailija
413/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isät vievät pojat uimaan ja sinne miesten puolelle. Kävisikö tällainen järjestely? Eroisäkin kelpaa. Tai vaikka isoisä, setä, eno.

Miksi äiti ei itse vie?

Ei äidin ole pakko raahata poikaansa naisten puolelle vaan äiti voi käyttää oikeuttaan käyttää miesten puolta. 

Vierailija
414/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseni on eskarissa, mutta käyttää vaatteita, joiden kokolapussa lukee 9 years. Hänellä on kova halu oppia uimaan. Isänsä ei aina ehdi töiden takia viemään. Lapsi on ihan täysjärkinen, mutta ei missään tapauksessa pärjää vielä ainakaan vuoteen yksin miesten puolella. Tyttöjen vartalot ei häntä kiinnosta, vaan Ryhmä Hau ja Star Wars.

Se eskari saakin vielä olla molemmilla puolilla. Mutta koulussa hänen on pärjättävä ilman sua. Ei ne valvojat kädestä pidä vaikka yleensäottaen pitävät silmällä. 

Koulun kanssa uidessa alaluokilla on kyllä aina opettajia ja avustajia auttamassa pukukaappien ym. kanssa.

-eri.

meillä päin koulussa pojat ja tytöt on ryhmähuoneissa ei siellä ole erillisiä kaappeja, korit johon laitetaan vaatteet

Vierailija
415/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot hölskyvät mehukkaat utareet, joita pitkin vesi pisaroi ja vaahto valuu. Lanteet, vatsa ja kohollaan oleva pillukumpu, nykyään usein karvaton. Pyöreät pakarat....siinä varmasti jo 10-vuotiaskin saa orastavan seisokin, jos päätyy tuollaiseen tilanteeseen, jossa on tissejä ja pilluja joka puolella. En ihmettele, jos mölläävät kuin vähäjärkiset.

Vierailija
416/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se laitontakaan ole

Korrektia on opettaa sellaiset tavat, että vointejdä asioita ilman virkavallan puuttumista.

Että on ne omat eettiset ja moraaliset rajat. 

Nykyään jotkut eivät osaa edes perusjuttuja.

Pidä ovea muillekin. Älä varasta löytäessäsi, vaan palauta.

Kuuntele.

Älä hoe vittua.

Kunnioita ihmisiä. Suojele heikompiasi.

Kiitos anteeksi ja näkemiin.

Vierailija
417/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi äiti ei itse vie?

Ei äidin ole pakko raahata poikaansa naisten puolelle vaan äiti voi käyttää oikeuttaan käyttää miesten puolta. 

Äidit ovat itsekkäitä eivätkä ajattele lapsensa parasta vaan ainoastaan itseään. Mies ei ikinä veisi poikaansa naisten puolelle ja tästä jälleen huomaamme, että vain isät lapsiaan rakastaa.

Vierailija
418/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kouluikäinen poika ei selviä itsenäisesti pukuhuoneessa?

äiti ei ole aikaisemmin opettanut miten kaappi avataan ja miten käydään suihkussa

Vierailija
419/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkääpä nyt lokeroiko ketään.

Vierailija
420/646 |
29.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lapsuudesta muisto kun olimme serkun kanssa naapuri kaupungin uimahallissa. Olimme alastomina suihkussa kun luokkalaiseni poika tuli sinne altaalta uimahousut jalassa ilmeisesti etsimään äitiään. Hän näki minut ja jäi katsomaan mun pimppiä. Laitoin kyllä käteni pimpin eteen ettei kauan sitä nähnyt.

kai nauroit koulussa timppa tuli naisten puolella, timppa on pervo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi