Minkä ikäinen voi vielä käyttää Reima vaatteita?
Kommentit (36)
Mulla on Reiman tekemä takki ja olen 54v.
Varmaan ihan sen ikäinen, jolle ne sopivat.
Oletpa taitava kirjoittaja viisi vuotiaaksi. Tai hvtin typerä teini.
No tuossa on haalarikokoja 164 cm asti, joten kai niitä aika vanhat voi käyttää, ala-asteikäiset nyt ainakin.
https://www.reima.com/fi-FI/products/reimatec-talvihaalari-paltamo
Vierailija kirjoitti:
Kysyin, koska lapsellani on Reima takki ja on 5. luokalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No se nicojessicasiko nyt vänkää vastaan, että ei voi laittaa tätä päälle, koska reima ?
Vai mikä tilanne?
Niin kauan kun ne menevät mutta pikkukoululaiselle löytyy mistä tahansa kaupasta kivoja ulkoiluvaatteita, anna valita mieluiset. Reimat ei ole edes niin hyvä nykyisin, maksavat maltaita ja ovat typerän näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo se nicojessicasiko nyt vänkää vastaan, että ei voi laittaa tätä päälle, koska reima ?
Vai mikä tilanne?
Jos tämä olisi tilanne niin minun ei varmaan tarvitsisi kysyä sitä täällä kun tietäisin muutenkin :D
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApNo se nicojessicasiko nyt vänkää vastaan, että ei voi laittaa tätä päälle, koska reima ?
Vai mikä tilanne?
Jos tämä olisi tilanne niin minun ei varmaan tarvitsisi kysyä sitä täällä kun tietäisin muutenkin :D
Ap
Eli nicojessicasiko pukee ne reima-haalarit ihan mielellään, mutta äiti miettii, onko nolot, koska reima?
Ne ovat suunniteltu meidän ilmastoon, hyviä vaatteita.
Onko tämä taas niitä ketjuja missä kuuluu puhua kouluikäisten haalareista ja kuriksista?
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Reiman tekemä takki ja olen 54v.
Seuraa tarkkaan tämän ketjun loppu niin selviää saatko vielä jatkossa käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä taas niitä ketjuja missä kuuluu puhua kouluikäisten haalareista ja kuriksista?
Mitäs pahaa niissä on? Minä voin järkyttää sinua kertomalla, että meidän 3-luokkalainen oli tänään 5- asteisessa myrskysäässä pihalla noiden yhdistelmässä, eli vuoratussa kurahaalarissa ja onpahan ihan täydellinen vaate tällaiseen keliin.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kyse on nimenomaan niistä normaalin näköisistä vaatteista jotka eivät ulkoisesti eroa mitenkään saman ikäisten vaatteista. Eli mietin, onko Reima brändinä jotenkin nolo koululaiselle. Mutta jos mielleyhtymä monella Reima merkistä tulee heti pelkkiin kouluikäisten haalareihin ja kuriksiin niin ehkä sekin kertoo jotakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Kyse on nimenomaan niistä normaalin näköisistä vaatteista jotka eivät ulkoisesti eroa mitenkään saman ikäisten vaatteista. Eli mietin, onko Reima brändinä jotenkin nolo koululaiselle. Mutta jos mielleyhtymä monella Reima merkistä tulee heti pelkkiin kouluikäisten haalareihin ja kuriksiin niin ehkä sekin kertoo jotakin.
Ap
Onhan Reimalla ollut erikseen nuorten mallistoa (myös niitä haalareita isoja kokoja) eli ei se nyt leimallisesti vain päiväkotilasten merkki ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai mikä tilanne?
Ai kuinka tympeä viesti. Aggressiivinen, pilkallinen ja mielikuvitukseton. "Nicojessica" yms. voisivat olla Me Naiset-kyselyissä ärsyttävimpien sananparsien listalla ehdokkaana. Jaxuhaliosastoa.
Vierailija kirjoitti:
Näitä on täällä ihan jatkuvasti, outoa. Valaiskaa tyhmää, mistä on kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä on täällä ihan jatkuvasti, outoa. Valaiskaa tyhmää, mistä on kysymys.
Jotkut mammat haluaa pukea jo ekaluokkalaisensa teinivaatteisiin. Jotkut mammat haluaa käyttää pidempään lastenvaatteita. Nämä täällä kinaa.
Koot menevät 170 asti, mutta onko noloa koululaisen mielestä pukeutua Reimaan?