Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on viimeisin kuva kännykän galleriassasi?

Vierailija
07.10.2023 |

Mulla kuvakaappaus the body shopin verkkokaupasta yhdestä tuotteesta (white musk floral mist spray) jota ajattelin ensi kauppakeskusreissulla käydä nuuhkimassa ostaisiko vai ei

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista kun käytä puhelinta kuvaamiseen. Sitä varten on kamera.

Vierailija
42/46 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan on video. Tapasin eilen kadulla erään tosi suloisen kissan joka pörräsi siinä mun ympärillä ja halusi hirveästi, että häntä huomioidaan, niin otin lyhyen videon kun oli niin äärettömän söpö. Ei ollut pantaa eikä mitään, mutta veikkaan, että oli jonkun kotikissa kun oli todella hyvin hoidetun näköinen ja ihmisläheinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsenlapseni ensiaskeleista

Vierailija
44/46 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela -72 kirjoitti:

Kuva pyykinpesuaineen hintalapusta lähikaupassani. Olen kiinnittänyt huomiota hinnan nousuun tämän tuotteen kohdalla ja n. kuukausi sitten aloin seuraamaan hintakehitystä. Sinä aikana kun olen asiaa kunnolla seurannut, hinta on noussut 30c. Seuraan vielä ainakin pari kk nähdäkseni nouseeko hinta joka kuukausi saman verran.

Anteeksi aiheen ohitus mutta nyt ehkä kannattaisi tarkkailla hintoja jos on aikeissa hankkia jotain isompaa Black Frideyna. En tiedä onko jo liian myöhäistä mutta on väitetty että kaupat nostavat ensin hintoja ja sitten muka alentavat tuona päivänä.

Vierailija
45/46 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin metsästä todella ison ja hieman

maljan muotoisen kärpässienen, jossa vielä upeat helmat lakin alla. Laitoin mittasuhteeksi sen päälle tulitikkuaskin ja näppäsin kuvan. Harmi kun ei voi näyttää sitä tässä, oli todella kaunis sieni.

Vierailija
46/46 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari tuntia sitten otettu kuva. ensilumi joenrannalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi