Millainen on viimeisin kuva kännykän galleriassasi?
Mulla kuvakaappaus the body shopin verkkokaupasta yhdestä tuotteesta (white musk floral mist spray) jota ajattelin ensi kauppakeskusreissulla käydä nuuhkimassa ostaisiko vai ei
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Screenshotit ig-muijien kuvista, joista miesystäväni oli tykkäillyt - todisteeksi.
Sinä siis kahlaat kuvia läpi jotta näet mistä kuvista melikuvitusmiehesi on tykkäillyt? Oletko vähän ding dong?
Vierailija kirjoitti:
Hubble-teleskoopin ottama kuva, jossa maapallo näkyy pienenä pisteenä miljoonien km päässä.
Tuota kuvaa en ole nähnytkään. Milloin se on otettu? Olen aina luullut että Hubble kiertää maata reilun 500km korkeudella.
Vierailija kirjoitti:
Screenshotit ig-muijien kuvista, joista miesystäväni oli tykkäillyt - todisteeksi.
Screenshotit nettisivuilta ei kelpaa miksikään todisteiksi.
Ei ole kännykässäni kameraa, kännykkäni on siltä ajalta ennen kuin kamerat tuli puhelimiin. Vanha kunnon Nokia, edelleen käytän sitä.
Vierailija kirjoitti:
Hubble-teleskoopin ottama kuva, jossa maapallo näkyy pienenä pisteenä miljoonien km päässä.
Sekoitat hubblen johonkin toiseen teleskooppiin.
Vierailija kirjoitti:
Kaksi kaunista lehmää! <3
Olet siis ottanut kuvan vaimostani ja hänen siskostaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota kuvaa en ole nähnytkään. Milloin se on otettu? Olen aina luullut että Hubble kiertää maata reilun 500km korkeudella.
Sorry, Voyager.
https://www.google.com/amp/s/www.businessinsider.com/nasa-voyager-pale-…
Kuva kun meidän uusin perheenjäsen, kissa, kiipesi syliin ja tassut asetti naamalleni. Alkaa luottaa pikkuhiljaa 😊
Selfikuva parvekkeen kaiteella istuen......
Kertoisin, jos saisin siitä jotain selvää.
Perhepotretti koirista. Kuva otettiin kennelini syystapaamisessa ja kuvaan yritettiin saada mahdollisimman monta koiraa. Kaikkiaan 11 koiraa saatiin kuvaan ja edustusta on neljässä sukupolvessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sorry, Voyager.
https://www.google.com/amp/s/www.businessinsider.com/nasa-voyager-pale-…
Huikea kuva.
Nyt menee vähän Norman Bates-osastolle, mutta kuollut äitini.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kännykässäni kameraa, kännykkäni on siltä ajalta ennen kuin kamerat tuli puhelimiin. Vanha kunnon Nokia, edelleen käytän sitä.[/quote
Minullakin on vanha Nokia 7900 prism, mutta siinä on kamera. Kuvia vaan ei voi enää lähettää ja vastaanottaa kun puhelin ei löydä enää 3G verkkoa.
Kuva pizzasta, Tallicafe Tervakoski. Ihana paikka ja loistavat artesaanipizzat.
Kuva pyykinpesuaineen hintalapusta lähikaupassani. Olen kiinnittänyt huomiota hinnan nousuun tämän tuotteen kohdalla ja n. kuukausi sitten aloin seuraamaan hintakehitystä. Sinä aikana kun olen asiaa kunnolla seurannut, hinta on noussut 30c. Seuraan vielä ainakin pari kk nähdäkseni nouseeko hinta joka kuukausi saman verran.
Kuvakaappaus instagram-julkaisusta. Julkaisussa lukee kauniilla taustalla seuraava teksti: Ill see you when the road decides its time for our paths to cross again.