Onko täällä kukaan ottanut hoitoja ihon ryppyihin?
Botox tmv hoitoja, onko olleet hintansa väärtejä?
Kommentit (36)
Ne ei ole mitään hooelv etin hoitoja!!!! Sairauteen saa hoitoja, rypyt on merkki siitä että olet terve ja hengissä. Pitäisi kriminalisoida tuo hoito-sana tässä yhteydessä. Mitä hoitoa se on kun ihmiseen piikitetään jotain epämääräistä myrkkyä??!!
Rypyt häviää mutta ajan kanssa naamasi muoto alkaa muuttua kummalliseksi, koska täyteaineet ei koskaan poistu ja vaihtaa paikkaa siellä ihon alla.
Vierailija kirjoitti:
Ne ei ole mitään hooelv etin hoitoja!!!! Sairauteen saa hoitoja, rypyt on merkki siitä että olet terve ja hengissä. Pitäisi kriminalisoida tuo hoito-sana tässä yhteydessä. Mitä hoitoa se on kun ihmiseen piikitetään jotain epämääräistä myrkkyä??!!
Botox ei ole epämääräistä myrkkyä vaan sitä käytetään myös sairauksien hoitoon. On käytetty kohta jo 40 vuotta..
Vierailija kirjoitti:
Rypyt häviää mutta ajan kanssa naamasi muoto alkaa muuttua kummalliseksi, koska täyteaineet ei koskaan poistu ja vaihtaa paikkaa siellä ihon alla.
Botox ei ole täyteainetta ja se poistuu elimistöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botox ei ole epämääräistä myrkkyä vaan sitä käytetään myös sairauksien hoitoon. On käytetty kohta jo 40 vuotta..
Botuliini on voimakkain tunnettu hermomyrkky. Ja nyt ymmärtääkseni puhuttiin rypyistä eikä sairauksista?
Botox sisältää botuliinia, joka on hermomyrkkyä eli lamauttaa kasvoja liikuttavat lihakset. Ongelma näiden pistoshoitojen kanssa on se että jos pistäjä ei ymmärrä mitä tekee, voi mennä verenkiertoon tai lamauttaa jonkun kasvojen osan niin että ulkonäkö kärsii.
itse en ole koskaan ottanut, enkä ota. Mielestäni rypyt eivät ole hoitoa vaativa sairaus.
Olen ottanut parin vuoden ajan jo säännöllisesti botoxia silmien ympärille ja erityisesti kulmakarvojen väliin. Toimii todella hyvin ja ryppyjä ihan minimaalisesti vs alkuperäinen tilanne. Silti luonnollinen lopputulos ja otsa liikkuu jne. Käyn 2x vuodessa laittamassa ja siinä välissä ehtii palautua aika luonnolliseksi taas.
Poskipäihin olen ottanut myös kahdesta täytettä, sopii itselle myös kun kasvojen muoto sellainen että volyymi (rasva?) alkaa poistua tuosta keskikasvojen kohdalta ja tuo täyttö kivasti kohottaa ilmettä ja leukaperiä myös. Kukaan ei ole huomannut mutta itsellä paljon freesimpi olo, muita täyttöjä (huulet) en menisi tekemään mutta tämä on sellanen ikääntymismuutoksia torjuva toimenpide, ei muuta kasvonpiirteitä ainakaan itsellä.
Kävin ottamassa sibeliusryppyyn pari vuotta sitten. Ei suuremmin auttanut koska juonne oli jo syntynyt. Naama on onneksi muuten sileä vaikka ikää on 51. Käytän kasvoteippejä kotona ja imukuppihierontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Botuliini on voimakkain tunnettu hermomyrkky. Ja nyt ymmärtääkseni puhuttiin rypyistä eikä sairauksista?
Huomaa minkä sanan lihavoin. Myrkkyä se on, mutta epämääräistä ei.
Miksi ihmeessä tähän vastaavat ihmiset, joilla ei ole muuta annettavaa keskusteluun kuin säälittävä yritys päteä rypyillään? Jos sinua ei aihe kiinnosta tai kosketa, miksi edes avaat koko keskustelun? En minäkään mene esimerkiksi lentopalloaiheiseen keskusteluun kertomaan, että en pelaa lentopalloa. Pellet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä tähän vastaavat ihmiset, joilla ei ole muuta annettavaa keskusteluun kuin säälittävä yritys päteä rypyillään? Jos sinua ei aihe kiinnosta tai kosketa, miksi edes avaat koko keskustelun? En minäkään mene esimerkiksi lentopalloaiheiseen keskusteluun kertomaan, että en pelaa lentopalloa. Pellet.
Ei ole paljo ryppyjä. Just ja just näkee otsassa muutaman rypyn olevan. Silmänympärysiholla on joitakin ryppyjä. Muuten mulla on hyvä iho. Olen 53v.
Vierailija kirjoitti:
Lue hieman tarkemmin, osa ei päde ryppyillään, vaan kertoo Botoxin ja pistoshoitojen vaaroista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole paljo ryppyjä. Just ja just näkee otsassa muutaman rypyn olevan. Silmänympärysiholla on joitakin ryppyjä. Muuten mulla on hyvä iho. Olen 53v.
Ja miten tämä liittyy aloitukseen?
Olen parin vuoden aikana ottanut otsaan botoxia neljä kertaa. Varmasti on enemmän hintansa väärti kuin jotkut voiteet tmv. Se todellakin selvästi vaikuttaa. Minulla rypyt kyllä ovat jo niin syvät, että sileäksi ei enää saa, mutta omaan silmään ero on huomattava eikä meikki enää kokkaroidu sibeliusryppyyn. Kolme kertaa vuodessa pitäisi kyllä käydä, mutta en ole raaskinut. Järkevämpää on kuitenkin laittaa raha tuohon kuin kalliiseen kosmetiikkaan tai höpöhoitoihin, joilla ei ole vaikutusta. Niitäkin on paljon tarjolla. Ja se, että maksaa jostain voiteesta kolminumeroisen hinnan, on hulluutta.
N52
Vierailija kirjoitti:
Botox sisältää botuliinia, joka on hermomyrkkyä eli lamauttaa kasvoja liikuttavat lihakset. Ongelma näiden pistoshoitojen kanssa on se että jos pistäjä ei ymmärrä mitä tekee, voi mennä verenkiertoon tai lamauttaa jonkun kasvojen osan niin että ulkonäkö kärsii.
itse en ole koskaan ottanut, enkä ota. Mielestäni rypyt eivät ole hoitoa vaativa sairaus.
Otsaan pistettävä botuliini usein helpottaa myös päänsärkyjä, joten aina ei ole kyse pelkistä rypyistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se onkin eri asia. Rypyt eivät ole sairautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue hieman tarkemmin, osa ei päde ryppyillään, vaan kertoo Botoxin ja pistoshoitojen vaaroista.
...joista eivät tiedä oikeastaan mitään.
Botox on hintansa väärti, mutta mitään täyteaineita ei kannata laittaa.