Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, saako kivekset ottaa suuhun?

Vierailija
07.10.2023 |

Pidättekö suuseksissä jos nainen ottaa välillä myös kivekset suuhun? Jos on ok, miten niitä pitää hyväillä? Yksi vai kaksi kerrallaan? Saako hampailla puristaa edes varovasti vai kielelläkö vaan?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan miehestä. Itse en ole koskaan huomannut mitään saavani kivesten hyväilystä, mutta moni täälläkin kommentoi siitä pitävänsä.

Vierailija
2/9 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää ollenkaan, että kasseihin edes kosketaan. Ne on tosi herkät, mutta eivät tunne nautintoa vaan niihin vaan sattuu helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/9 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin saa ja pitää nuolla ja imeä. Esim pallo suuhun ja kielellä pyöritellä. Hampaita en halua että käytetään yhtään, mutta tästäkin joku varmasti tykkää.

Vierailija
4/9 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos mahtuu.

Vierailija
5/9 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista. Osa kai sitten tykkää, osa ei. Olen joskus kysynyt ja saanut joka kerta vastauksen ettei "tarvitse". Sitten kun olen ollut aloitteellinen ja vain ottanut, on kehuttu maasta taivaaseen. Siksi en aina tiedä pitääkö kysyä edes vai edetä vain tuntuman mukaan. Ap

Vierailija
6/9 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ottaa mutta ei juuri hetkauta suuntaan tai toiseen

Vierailija
7/9 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ottaa jos haluaa. Mitään en kyllä tuosta itse saa irti.

Se kivesten hiplaus on enimmäkseen jotakin naistoimittajien ja "asiantuntijoiden" hehkutusta iltapäivä- ja naistenlehdissä, josta suurin osa miehistä ei juuri välitä. Toki poikkeuksiakin on.

Vierailija
8/9 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassien käsittely vaikuttaa enemmän tunnepuolella kuin fyysisesti kiihottamalla. Osaava nainen voi ottaa ne suuhunkin tai sitten pyöritellä ja puristella käsin, jolloin vaikutelma on sellainen "menoa eikä meinausta".

Mutta aiemmin kommentoitu on totta sekin. Kevyt hiplaus ei tunnu missään ja varomaton käsittely satuttaa. Vain kokeilemalla ja/tai kysymällä oppii. M44

Vierailija
9/9 |
08.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa ottaa, mutta ei hampaita, kiitos. Vielä parempi yllätys olisi jos teillä on liukkarit leikeissä mukana, että pyytämättä ja yllättäin työnnät sormesi miehen peppuun ja hyväilet eturauhasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän