Mitä tekisitte,jos olet keittiössä töissä tuuraajana ja sulla on karsea ihottuma käsissä? Pitäisikö luovuttaa
Työkkärillä ei tunnu olevan mitään sopivaa tarjottavaa. Mun kädet ei kestä edes kumihanskoja nykyään. Niin ovat herkistyneet kaikelle hautomiselle ym. Lääkäri ei edes kirjoittanut saikkua viimeksi, vaan vetosi siihen, Että vaikka saisin käteni kuntoon, ja kun menen takaisin työmaalle, ovat ne taas pian rikki ja nahattomat. Tottahan se on.Työkkäri tarjoaa esimerkiksi vartijan tai rekkakuskin koulutusta. Hei haloo!! Ei Kaikki sovellu niihin hommiin. Mulle sanottiin kerran työkkärissä suoraan, että älä kouluttaudu työttömäksi. Mua myös ärsyttää ihmiset jotka vinoilee työttömille. Mä en varsinaisesti ole ollut työtön pitkiä aikoja, vaan aika säännöllisesti käynyt töissä ja elän velattomasti. En ole koskaan ollut hyvä lukemaan ja koulusta pääsin läpi vaivalloisesti. Tuntuu, että mulle ei ole mitään tarjolla. Ovet ei aukene. Ammatinvalinta psykologit ovat pas"kanjauhajia suojatyöpaikoissaan, mitä joskus olen niitäkin tavannut.
Kommentit (32)
Meillä oli aikaisemmin vinyylikäsineitä, mutta ne eivät kuulemma sovi elintarvike alalle ja vaihdettiin nitriittiin. Sne jälkeen kädet meni pask"aksi
Kenenkään on turha sitten vinoilla minulle jos jään työttömäksi lopun elämääni, koska ei löytynyt sopivaa hommaa mun kömpelölle luonteelle. En ole oikea yhteiskunnan pummi, vaan kun ei ole vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole luovuttamista vaan järjenkäyttöä tuossa tilanteessa!
Näitä viisauksia on niin helppo jaella. Mä just katselin tämän alueen aikuiskoulutus mahdollisuudet. Jotain teknologia alaa, bussikuskin hommaa. Just joo.
No sitten eri alueelle kouluttautumaan tai semmoinen opiskelu minkä voi tehdä kokonaan verkossa.
Hakisin lääkärintodistuksen ja vaihtaisin alaa. Tietenkin. Tuo ala ei sovellu sinulle.
Mitä aloja voi opiskella kokonaan verkossa? En omista tietokonetta, mutta se ei ole ongelma, koska sen voin hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aloja voi opiskella kokonaan verkossa? En omista tietokonetta, mutta se ei ole ongelma, koska sen voin hankkia.
Voit suorittaa etäopiskeluna yksittäisiä kursseja tai tietyissä oppilaitoksissa jopa koko tutkinnon.
https://www.aikuis-koulutus.fi/koulutushaku/etaopiskelu
Online degree courses
Learn flexibly with online degree courses created by leading universities. From undergraduate to postgraduate, make degree-level learning work for you.
Vierailija kirjoitti:
Onhan näitä, ystäväni opiskeli meditoinninopettajaksi netin kautta.
Ehdotan isännöitsijän työtä, jos tulet hyvin toimeen ihmisten kanssa.
Saat olla tekemisissä herttaisten ja huomaavaisten taloyhtiöiden edustajien kanssa.
Koska kumituotteet voivat aiheuttaa sekä viivästynyttä että välitöntä kosketusallergiaa, täytyy olla tarkkana, kummasta on kyse, kun ostaa suojakäsineitä. Välitön luonnonkumiallergia estää vain luonnonkumista valmistettujen käsineiden käytön. Keinokumikäsineet, kuten nitriilikäsineet sopivat hyvin. Näin ollen nitriilikäsinepakkauksessa saattaa lukea, että tuote sopii kumiallergisille. Kuitenkin viivästynyt allergia kumikemikaaleille estää luonnonkumikäsineiden lisäksi myös nitriilikäsineiden ja muiden keinokumikäsineiden käytön. Muovikäsineet (esim. vinyylikäsineet) sopivat molemmille kumiallergiatyypeille