Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiot tehdä tämän sateisen myrskypäivän?

Vierailija
07.10.2023 |

?

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tää päivä menee.

Normaalisti poiketen käyn lounalla jossain ulkona.

Vierailija
22/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurssille, jota olen kovasti odotellut . Päivä menee siinä, Ei muuta kuin kumpparit jalkaan ja sadetakki niskaan, niin ei kastu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latasin pari lisäosaa simssiin pleikalle ja jatkan sukudynastian perustamista. Ruokaa on vielä tälle päivälle, ostin myös vähän herkkuja. Pyykkiä pesen ja imuroin kun pidän pelitaukoa.

Vierailija
24/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli tehtyä niin paljon että tänään voisi vain ryypätä, saa nähdä.

Vierailija
25/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin menen töihin, kuten muulloinkin lauantaina.

Vierailija
26/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmoin olevani auton takapenkillä pussailemassa kauniin tytsyn kanssa. Ulkona ja autossa on lähes pilkkopimeää. Ainoastaan auton ajovalot ja kojelauta tuo valoa. Autopilotti ajaa autoa.

Vierailija
27/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkuun, muonakauppaan, haen ehkä tilauksen (tilasin sen noutona toisesta kaupasta ja sinne on jonkin verran matkaa.) Siivoan. Yritän jaksaa vastata miekkosten viesteihin. Liian moni pommittelee XDDDDD.

Vierailija
28/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lajitella mökillä tavaraa.

- sortti

- kierrätyskeskus

- kirppis

Nostaa veneen.

Vierailija
29/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoan, pesen lakanapyykkiä, käyn ruokakaupassa, kokkaan, katson telkkua, neulon villasukkaa, pelaan, saunon, juopottelen.

Vierailija
30/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffit mukavan naisen kanssa

Vierailija
31/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirien kanssa metsään, nämä onneksi lenkkeilet säällä kuin säällä 🥰 ja ystävän kanssa salille&syömään. Illalla voisi kattoa amazing race.

Vierailija
32/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä ole kenelläkään nykyään pieniä lapsia? 31 viestiä ja taidan olla ensimmäinen joka pyörittää lapsiperhearkea.

Mies harrastuksessa viikonlopun ja käy kotona vain nukkumassa. Minä laitan ruoat, vien katraan varmaan uimaan ja ompelen trikoopaitoja jos ehdin.

Vierailija
33/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden kohta kauppaan ostamaan alkuviikon ruoat. Päivälliselle on ajatus mennä yhteen kivaan sushiravintolaan. Päivän lenkkisuunnitelma taitaa peruuntua.

Vierailija
34/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä ole kenelläkään nykyään pieniä lapsia? 31 viestiä ja taidan olla ensimmäinen joka pyörittää lapsiperhearkea.

Mies harrastuksessa viikonlopun ja käy kotona vain nukkumassa. Minä laitan ruoat, vien katraan varmaan uimaan ja ompelen trikoopaitoja jos ehdin.

Jos et ole pannut merkille uutisista, niin syntyvyys laskee vuosi vuodelta. Omat lapseni ovat 13-23 vuotiaita, kaksi vanhinta jo muuttaneet omilleen. En odottele henkeäni pidätellen lapsenlapsia. Enkä todellakaan aio itse tehdä lisää.

Vierailija
35/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisivatkohan tähän aikaan aamusta pyörittämässä sitä perhearkea, ei siinä av:lle ehdi jutustelemaan.

Vierailija
36/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajelen ihmisten ilmoille asioille, käyn kaverilla, käyn sukulaisella katsomassa rempan etenemistä, syön, nukun, menen pihalle hoitamaan ulkohommiani. Kun tulee pimeys, tulen sisälle ja raivaan vaatehuoneen. Jossain välissä taas syön, suihkuttelen ja menen nukkumaan. Näin ajattelin päivän ohjelmaksi. Voi se muuttuakin, ei haittaa.

Hengästyttävää! Eikö tuollaisesta tule paha olo?

Ei. Paha olo tulee tekemättömyydestä ja paikallaanolosta. En jaksa vetelehtiä ja tuijottaa ruutuja koko päivää. Olen puuhakas luonne.

Vierailija
37/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivä menee koiranäyttelyssä.

Vierailija
38/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mieheni luona käymässä ja pitäisi lähteä kotiin linja-autolla. Jännittää.

Onneksi kotona on makkarakeittoa.

Koukkaa minun luona, mulla oli hernekeitto muhimassa yön yli leivinuunissa.

Kyllä se makkarasopan voittaa.

Vierailija
39/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin putsata valkoiset lenkkarini vitivalkoisiksi. Taikasientä kumiosiin ja mikrokuituliinaa nahkaan. Mulla on sitä valkoista tököttiä nahalle. Kuivumisen jälkeen kiillotus.

Saisi edes jotakin aikaiseksi. Callunoita ja tuijia pitäisi käydä hakemassa ruukkuihin.

Vierailija
40/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole pannut merkille uutisista, niin syntyvyys laskee vuosi vuodelta. Omat lapseni ovat 13-23 vuotiaita, kaksi vanhinta jo muuttaneet omilleen. En odottele henkeäni pidätellen lapsenlapsia. Enkä todellakaan aio itse tehdä lisää.

Kuitenkin lapsia syntyy edelleen joka vuosi kymmeniä tuhansia, ja voisi kuvitella että foorumilla, joka kantaa nimeä vauva, heidän vanhempiinsa voisi törmätä.

Toki olen minäkin havainnut, että keski-ikä täällä on varsin korkea nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi