Mitä aiot tehdä tämän sateisen myrskypäivän?
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
Olen mieheni luona käymässä ja pitäisi lähteä kotiin linja-autolla. Jännittää.
Onneksi kotona on makkarakeittoa.
Hymyilin tälle kommentille. Ap
Hämeenlinnaan koiranäyttelyihin ja siitä vanhemmille viettämään pitkää viikonloppua. Saan toivottavasti nukkua kunnolla. Viime yö meni miehen kuorsausta kuunnellen... Ja vanhemmat haluavat kuitenkin koiran hoitaa, nyt kun heidän oma on siirtynyt ajasta ikuisuuteen.
Kotona köllötellä yöpaidassa ja villasukissa. Kokata, katsella telkkaa ja kenties muutama leffakin.
Ajelen ihmisten ilmoille asioille, käyn kaverilla, käyn sukulaisella katsomassa rempan etenemistä, syön, nukun, menen pihalle hoitamaan ulkohommiani. Kun tulee pimeys, tulen sisälle ja raivaan vaatehuoneen. Jossain välissä taas syön, suihkuttelen ja menen nukkumaan. Näin ajattelin päivän ohjelmaksi. Voi se muuttuakin, ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Ajelen ihmisten ilmoille asioille, käyn kaverilla, käyn sukulaisella katsomassa rempan etenemistä, syön, nukun, menen pihalle hoitamaan ulkohommiani. Kun tulee pimeys, tulen sisälle ja raivaan vaatehuoneen. Jossain välissä taas syön, suihkuttelen ja menen nukkumaan. Näin ajattelin päivän ohjelmaksi. Voi se muuttuakin, ei haittaa.
Hengästyttävää! Eikö tuollaisesta tule paha olo?
Suunnittelin sienimetsään menoa, kun en ollut katsonut säätiedotusta. Noh, keksin varmaan jotain muuta tai olen tekemättä mitään, katsotaan kunhan olen saanut aamusumpit juotua.
Makaan sohvalla ja katon telkkaria, tiktokeja ja palstailen. Jossain vaiheessa woltaan jätskiä ja karkkia, tekee mieli makeata.
Käyn ruokakaupassa ostamassa viikonlopun ja ensi viikon ruoat. Ajattelin pitää perinteisen leffaillan, tehdä itse pizzaa ja viettää illan television edessä. Sitä ennen täytyy myös vähän siivoilla. Ei sen kummempaa.
Lähden kavereiden kanssa saunomaan ja ryyppäämään.
Ensin ylitöitä, sitten saunaan ja loppupäivä lukien.
Käyn ruokakaupassa kunhan tässä heräillyt ja juonut ison kupillisen tummapaahtoista kahvikermalla.
Sen jälkeen päivän ohjelma koostunee "oleilusta", katson Netflixiä ja Master Chefistä jakson (olen säännöstellyt sen katsomisvauhtia, koska en haluaisi luopua Jockista 😭).
Jos jotain pientä kotihommaa on niin teen, huomasin muuten, että toissaviikolla vaihtamani uudet verhot taitaa olla ikkunoissa väärin päin, vai kuuluuko tuo leveämpi taitettu kaistale ylös? Taitaa kuulua alas joten pitänee irrottaa verhot ja laittaa ne oikein..
Luen Jockin kirjaa "Last shot", teen ruoan jossain vaiheessa, illemmalla lämmitän saunan ja syön ison kulhollisen lempparijäätelöäni jota löytyi vielä toisesta kaupasta (kotiutui 12prk sitten sitä).
Vierailija kirjoitti:
Käyn ruokakaupassa kunhan tässä heräillyt ja juonut ison kupillisen tummapaahtoista kahvikermalla.
Sen jälkeen päivän ohjelma koostunee "oleilusta", katson Netflixiä ja Master Chefistä jakson (olen säännöstellyt sen katsomisvauhtia, koska en haluaisi luopua Jockista 😭).
Jos jotain pientä kotihommaa on niin teen, huomasin muuten, että toissaviikolla vaihtamani uudet verhot taitaa olla ikkunoissa väärin päin, vai kuuluuko tuo leveämpi taitettu kaistale ylös? Taitaa kuulua alas joten pitänee irrottaa verhot ja laittaa ne oikein..
Luen Jockin kirjaa "Last shot", teen ruoan jossain vaiheessa, illemmalla lämmitän saunan ja syön ison kulhollisen lempparijäätelöäni jota löytyi vielä toisesta kaupasta (kotiutui 12prk sitten sitä).
Leveä kaistale kuuluu alas.
Sienimetsään kunnon sadevaatteissa. Luen kirjaa: Katariina Suuren muistelmat, katson nettileffaa, pyörin somessa, piirtelen, virkkaan, syön hyvin, ehkä saunon. Kivaa kun ei pakollista menoa ja saa tehdä mitä haluaa omaan tahtiin.
Likon klapikoneella puita liiterissä. Ennakoin ja pölkkysin puita eilen niin että puuhaa riittää pariksikin sadepäiväksi.
Ehkä lähden tuonne rämpimään ja käyn katsomassa poikaani ja hänen tyttöystäväänsä joka on käymässä suomessa. Siellä on nyt jokin hankalampi tilanne selkeästi kun likka on kysellyt minua ja tiedän että ei voi sietää minua joten nyt on jotain mielellä. Vien ehkä paikallisia munkkeja joita tämä tyttö rakastaa, jos leipomo on auki.
Olen mieheni luona käymässä ja pitäisi lähteä kotiin linja-autolla. Jännittää.
Onneksi kotona on makkarakeittoa.