Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä aiot tehdä tämän sateisen myrskypäivän?

Vierailija
07.10.2023 |

?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä ole kenelläkään nykyään pieniä lapsia? 31 viestiä ja taidan olla ensimmäinen joka pyörittää lapsiperhearkea.

Mies harrastuksessa viikonlopun ja käy kotona vain nukkumassa. Minä laitan ruoat, vien katraan varmaan uimaan ja ompelen trikoopaitoja jos ehdin.

Olisivatkohan tähän aikaan aamusta pyörittämässä sitä perhearkea, ei siinä av:lle ehdi jutustelemaan.

Eikös lauantaiaamupäivän piirretyt ole se perinteinen hengähdyshetki?

Vierailija
42/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 7:00, join aamukahvin, keitin aamupuuron, nyt olen tietokoneella kylpytakki päällä, tästä jossain vaiheessa lähden autolla kauppaan, samalla käyn sukulaisella, sitten tulen kotiin, lämmitän saunan, syön hyvää ruokaa, laitan kynttilät palamaan, pelaan ehkä konsolia ja sitten käyn nukkumaan.

M33

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutarhassa piti istuttaa, mutta se taitaa jäädä. Kauppaankin piti mennä, mutta siinä pitää kävellä n. kilsa metsikön reunaa. En halua oksia niskaan.

Joten säilön sitten suppiksia, käyn pitkässä suihkussa, järjestän keittiötä, pesen pyykkiä, luen, leivon kakun. Edes lähikaupassa pitää käydä.

Jotain tämmöstä.

Vierailija
44/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaan sohvalla ja katon telkkaria, tiktokeja ja palstailen. Jossain vaiheessa woltaan jätskiä ja karkkia, tekee mieli makeata.

Minä lähden salille ja uimaan. Sen jälkeen luen kirjaa. Illalle menen siskon luokse kylään syömään ja viinille.

Vierailija
45/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajelen ihmisten ilmoille asioille, käyn kaverilla, käyn sukulaisella katsomassa rempan etenemistä, syön, nukun, menen pihalle hoitamaan ulkohommiani. Kun tulee pimeys, tulen sisälle ja raivaan vaatehuoneen. Jossain välissä taas syön, suihkuttelen ja menen nukkumaan. Näin ajattelin päivän ohjelmaksi. Voi se muuttuakin, ei haittaa.

Hengästyttävää! Eikö tuollaisesta tule paha olo?

Kumma kysymys. Syöminen vai suihkuko sua hengästyttää?

Mua hengästyttää juokseminen.

Mene lääkäriin, olet rapakunnossa.

Vierailija
46/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon nyt kahvia ja kyllä taidan lenkille suunnata. Illalla hyvää ruokaa ja katson kumppanin kanssa Jypin peliä.

Vierailija
47/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sienimetsään kunnon sadevaatteissa. Luen kirjaa: Katariina Suuren muistelmat, katson nettileffaa, pyörin somessa, piirtelen, virkkaan, syön hyvin, ehkä saunon. Kivaa kun ei pakollista menoa ja saa tehdä mitä haluaa omaan tahtiin.

Ei sieniä kannata sateessa kerätä vaan kuivalla säällä.

Vierailija
48/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajelen ihmisten ilmoille asioille, käyn kaverilla, käyn sukulaisella katsomassa rempan etenemistä, syön, nukun, menen pihalle hoitamaan ulkohommiani. Kun tulee pimeys, tulen sisälle ja raivaan vaatehuoneen. Jossain välissä taas syön, suihkuttelen ja menen nukkumaan. Näin ajattelin päivän ohjelmaksi. Voi se muuttuakin, ei haittaa.

Hengästyttävää! Eikö tuollaisesta tule paha olo?

Ei. Paha olo tulee tekemättömyydestä ja paikallaanolosta. En jaksa vetelehtiä ja tuijottaa ruutuja koko päivää. Olen puuhakas luonne.

Ihana, että on tuollaisia ihmisiä. Itsekin olen sellainen, kuten vanhempani ja isovanhempani ovat.

Välillä tunnen, että kuulun väärään sukupolveen, kun monet ruudun ääressä viihtyvät ihmettelevät aktiivisuuttani. Pidän itseäni kuitenkin hyvin onnellisena ihmisenä, jolla on paljon ystäviä ja tekemistä riittää.

Vierailija
49/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämmitän uunit. Palstailen. Luen ja täytän sudokuja. Syön jotakin, mitä kaapista löytyy. Otan päiväunet. Keitän kahvit, jonka jälkeen lämmitä on saunan jos jaksan ja viitsin. Luen lisää, kunnes asetun nukkumaan toivossa nähdä seksiunia.

N51

Vierailija
50/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille.  Mukavan leppoisaa aamuoloa. Luultavasti puhelimessa pari megakeskustelua eri paikkakunnille, ystäville.  Filmi ja hartialiinan virkkausta (taas, kova homma, en olisi aloittanut jos olisin arvannut!) syön jotain kalaruokaa, nukun päikkärit. Ehkä siivoan jonkun komeron.

Ulkona sataa, tuulee ja on pimeää.

Vierailija
51/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nuha, joten olisin lepäillyt joka tapauksessa. Harry Potteria aion lukea, Azkabanin vankia tällä kertaa.

Vierailija
52/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö täällä ole kenelläkään nykyään pieniä lapsia? 31 viestiä ja taidan olla ensimmäinen joka pyörittää lapsiperhearkea.

Mies harrastuksessa viikonlopun ja käy kotona vain nukkumassa. Minä laitan ruoat, vien katraan varmaan uimaan ja ompelen trikoopaitoja jos ehdin.

Jos et ole pannut merkille uutisista, niin syntyvyys laskee vuosi vuodelta. Omat lapseni ovat 13-23 vuotiaita, kaksi vanhinta jo muuttaneet omilleen. En odottele henkeäni pidätellen lapsenlapsia. Enkä todellakaan aio itse tehdä lisää.

Kuitenkin lapsia syntyy edelleen joka vuosi kymmeniä tuhansia, ja voisi kuvitella että foorumilla, joka kantaa nimeä vauva, heidän vanhempiinsa voisi törmätä.

Toki olen minäkin havainnut, että keski-ikä täällä on varsin korkea nykyään.

Mun tyttärellä on kaksia alle kouluikäistä lasta, mutta ei se täällä koskaan käy. Nauraa mulle, kun kerron, että palstailen 😂 N61

Vierailija
53/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä tänää saa +50% palkkaa huomenna +200% sit ens viikolla vapaata.on muute kumma juttu et joka lauvantai sataa aamust iltaa

Vierailija
54/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä kotipuuhastelua. Luen hyvää kirjaa, teen palapeliä, rapsuttelen ja leikitän kissoja, teen hyvää ruokaa, nukun päiväunet, saunon, katselen telkkaria, lasi viiniä, sytyttelen kynttilät. Ja nautin olostani.

Vierailija
55/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nain vaimoa takaapäin. kohta syömään

Vierailija
56/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mieheni luona käymässä ja pitäisi lähteä kotiin linja-autolla. Jännittää.

Onneksi kotona on makkarakeittoa.

Onpas suloinen kommentti, kun makkarakeitto pelastaa 🧡

Vierailija
57/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankittiin ne uuden lain mukaiset lamput keittiöön ja jestas miten paljon paremmin ne valaisee. Vaikka on luullut pyyhkineensä keittiökoneita ja muita tasolla olevia tavaroita, niin voi kauhistus miten paljon on likaa ja töhryjä - eli siivoilen nyt niitä.

Vierailija
58/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole täällä myrskyä. Sataa lunta. Olen juuri lähdössä ulkoilemaan.

Vierailija
59/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tilata joululahjoja Amazon.de stä

Vierailija
60/93 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän hitaan aamun ja sitten alan tekemään opinnäytetyötä eteenpäin. Jossain vaiheessa kauppaan ja päiväunet. Illalla saunaan ja kynttilänvalossa tunnelmoin pimeää syysiltaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme