Leikkasin seinässä olevan sähkölaitteen johdon katki rautasilla saksilla. Huh kävi kuolema lähellä.
En edes älynnyt, että missä vaarassa olen. Älkää ikinä tehkö.
Eli totesin johdon olevan huono ja pistin saksilla niks naks katki, vaikka tv oli seinässä ja päällä.
Näin, kuinka sähkö välähti ja tunsin saksissa pienen värinänkin.
Olin ymmälläni. Mies sanoi, että tuossa olisi voinut käydä todella huonosti jos ei olisi ollut sitä muuntaja järjestelmää joka suojaa sähköiskulta. Joku virta katkaisia.
Muuten olisin kuollut. Nyt vasta tajusin. Sen ajatellut yhtään, kun aloin katkasemaan johtoa.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Eikai kukaan ole noin tyhmä, että menee edes koittamaan tollasta.
No minä olin. Tuli joku oikosulku omiin aivoihin.
Ap
Kun nykyajan ihmisiltä puuttuu maalaisjärki niin tällaista se sitten on. Tässä ihan konkreettinen esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olin. Tuli joku oikosulku omiin aivoihin.
Ap
Ei sulla aivoja edes ole. Täysidiootti.
Herranjestas, hyvä kun ei käynyt pahemmin. Et ole tyhmä, virheitä sattuu kaikille! Ole kuitenkin jatkossa varovaisempi, vaikutat ihanalta ihmiseltä emmekä halua menettää sinua <3
Mies varmaan nauroi vieressä kun alkoholipsykoosissa saksit siellä lauantaiyönä johtoja. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Herranjestas, hyvä kun ei käynyt pahemmin. Et ole tyhmä, virheitä sattuu kaikille! Ole kuitenkin jatkossa varovaisempi, vaikutat ihanalta ihmiseltä emmekä halua menettää sinua <3
Ja vitut. Tuollaisten pitäisi kuolla sukupuuttoon, jotta tyhmyys vähenisi.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko johdon katkaista turvallisesti muovisilla saksilla?
Ennemmin jollain sivuleikkureilla. Kun johto on irrotettu seinästä ja annettu olla vaikka yön yli irrotettuna. Sähkömiehen työkaluissa on eristeet jotka suojaa sähköiskulta.
Vierailija kirjoitti:
Voi jumalauta. Itsensähän tuo tulee vielä tappamaan tai jonkun viattoman, jos sama meno jatkuu. Siihen ei mikään päänsilittely auta!
Jos televisio toimi niin miksi leikata sen johto poikki lennosta. Erikoista toimintaa.
Varsinaisesti vikavirtakytkin ei sinua tässä tilanteessa palastanut, ihan perus oikosulku kysymyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin jollain sivuleikkureilla. Kun johto on irrotettu seinästä ja annettu olla vaikka yön yli irrotettuna. Sähkömiehen työkaluissa on eristeet jotka suojaa sähköiskulta.
Mitä vittua yön yli? Silloinko se sähkö tyhjenee siitä johdosta? 😂😂💩
Öö. Miksi halusit yhtäkkiä katkaista johdon saksilla? Tai mistä tuollaisia outoja ideoita tulee?
Se on poikki. Ei katki. Kun seuraavan kerran katkot, se on silloinkin poikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua yön yli? Silloinko se sähkö tyhjenee siitä johdosta? 😂😂💩
Minä en tiedä miten laite on suunniteltu. Tuo on yleisohje. Siellä sisällä on tappavia komponentteja jotka säilyttää varauksen vielä viikkojenkin jälkeen. Vanha elektroniikka ei ole mitään lasten leluja. Jos osaat itse purkaa sen jännitteen niin tiedät miten toimia ilman vauva keskustelua.