Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulitko ennen plussausta, että kuukautiset alkavat?

Vierailija
06.10.2023 |

Odotan parhaillaan kuukautisten alkamista, yritämme lasta. Olo on juuri samanlainen kuin päivää ennen vuotoa alavatsassa ja -selässä tuntuu sellaiselta, että kohta tulee vuotoa. Vatsa on löysällä.

Tässä mietin, että onkohan vielä toivoa jäljellä tämän kierron osalta. Voiko olla raskaana, vaikka tuntuisi siltä, että ne alkavat hetkenä minä hyvänsä?

Kiitos

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vuotoakin, ekassa 10 päivää tuhrua ja toisessa ihan kunnon menkat, enkä aavistanut mitään. Seuraavat jäivät pois ja aloin kelata että ehkä on syytä tehdä testi.

Kivuista en muista kyllä mitään enää.

Vierailija
2/16 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En odottanut. Munasarjoissa oli sellaista nippailua, että arvasin että nyt tärppäsi.

Nyt taas kauhea vauvakuume.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vuotoakin, ekassa 10 päivää tuhrua ja toisessa ihan kunnon menkat, enkä aavistanut mitään. Seuraavat jäivät pois ja aloin kelata että ehkä on syytä tehdä testi.

Oho, olit tullut siis ennen vuotoa olevasta kierrosta raskaaksi?

Ap

Vierailija
4/16 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ollut kuukautiskipuja raskaana?

Ap

Vierailija
5/16 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, seksiä oli vain kerran, tuossa toisessa raskaudessa siis, ei niiden ns. menkkojen jälkeen ollenkaan.

Ekassa tosiaan tuhrua ja testailin ja testailin muutaman päivän välein kun ei kunnolla alkaneet. Plussan sain sitten joskus viikon päästä, vaikka tuhru yhä jatkui. Ja minulla siis ei ikinä sitä ennen tai jälkeen ole ollut sellaista tuhruvuotoa.

Vierailija
6/16 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Joo, seksiä oli vain kerran, tuossa toisessa raskaudessa siis, ei niiden ns. menkkojen jälkeen ollenkaan.

Ekassa tosiaan tuhrua ja testailin ja testailin muutaman päivän välein kun ei kunnolla alkaneet. Plussan sain sitten joskus viikon päästä, vaikka tuhru yhä jatkui. Ja minulla siis ei ikinä sitä ennen tai jälkeen ole ollut sellaista tuhruvuotoa.

Hmm, minulla on useinkin tuhrua eli en voi päätellä siitäkään mitään..

Ap

Vierailija
7/16 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/16 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/16 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko olet tai et, ei se täällä spekuloimalla muuksi muutu.

Vierailija
10/16 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista, alkuoireet raskaudessa voi hyvinkin olla kuukautisoireiden kaltaisia.

Testi kantsii tehdä odottelun jälkeen.

Vierailija
11/16 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olo oli ihan erilainen kuin ennen menkkoja ja normaali ruoka alkoi ällöttää.

Menkkamaisia kipuja on ollut mutta vasta ekan kolmanneksen lopulla/toisen kolmanneksen alussa. Ekoilla viikoilla ei mitään muuta oireita kuin tolkuton väsymys ja lähes totaalinen ruokahaluttomuus, vaikka varsinaista pahoinvointia ei ole ollut.

Vierailija
12/16 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, rinnat aristi samalla tavalla kuin aina ennen kuukautisia. Kipuja minulla on yleensäkkin vähän, raskauden alussa oli semmoisia vihlaisuja, mutta en osannut niitä ihmetellä. Testin tein kun kuukautiset oli pari päivää myöhässä. Testin teon aikaan ei ollut mitään veristä vuotoa, noin viikko siitä alkoi verinen vuoto, oli vähän selkäkipua ja vuotoa jatkuikin on-off useamman viikon. Olin varma, että kesken menee. Oli tosi veristä, mutta vähän pienempää kuin kuukautisvuoto. Oli sitten hematooma ja se hävisi itsestään lopulta.

Vierailija
13/16 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista!

Ap

Vierailija
14/16 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up