Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut opettajaani (amk)

Vierailija
06.10.2023 |

Apua! Onko tässä mitään tehtävissä?

Aloitin juuri uudet opinnot ja olen ihastunut erääseen opettajaan, joka vetää meille yhtä kurssia. Olemme suunnilleen saman ikäisiä, koska itse opiskelen ns "aikuisiällä."
Ihan hirveä tilanne!

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi aloitetta.

Vierailija
2/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihastus siitä ajan myötä laimenee. Eli rauhoitu äläkä tee yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla.

Nolaat vain itsesi.

Vierailija
4/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tee mitään, menee ohi. 

Vierailija
5/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse AMK:n ja toisen asteen opettajana voin kertoa että tämä tapahtuu aina ja vielä useammalta tyttö/naisoletetulta. Jos valitettaisiin kaikennäköisestä seksuaalisesta häirinnästä niin saataisko me miehet olla rauhassa? Tuskinpa.

Vierailija
6/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tuntien, niin luulen että ihastuvat kohtuu usein miellyttäviin opettajiin jotka saa olon tuntumaan turvalliselta ja kodikkaalta. Myös auktoriteetti asema voi vaikuttaa niin, että ihastutaan. Ei kyllä yllätä....

Vierailija
7/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla taas käy niin, että ystävällisyyteni ja hymy tulkitaan monesti ihastukseksi. Olen vain ujo. Varsinkin miehillä on tapana kohottaa egoaan kuvittelemalla kaikenlaista. Mutta mitäpä tuo haittaa. Kiva jos saan ilahduttaa jonkun arkea. Hymyilen myös naisille.

Vierailija
8/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana tunne, pääosin, ota nyt kaikki irti <3

Vierailija
9/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet sen kanssa kokoelmahuoneeseen

Vierailija
10/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teltta pystyssä vai?

Vierailija
11/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla aika yksinäinen?

Vierailija
12/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä yksi opettaja sellainen, jonka kanssa läheisempi tuttavuus ei kyllä pistäisi oksentamaan. Mutta nämä on sellaisia toteeutumattomia piristäviä huomioita. Ketään ei näillä huomioilla satuteta.

Vierailija
13/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hirveää tässä on? Kai aikuisella nyt sen verran on järkeä ja tunteidensäätelytaitoja, että kykenee jatkamaan opiskeluja häiriköimättä opettajaa ja tajuaa, että ihastukset menevät ohi siinä missä syttyvätkin?

Vierailija
14/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä tuollalailla tavanneitakin pareja.

Vierailija
15/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Ei kannata tehdä mitään asialle, nauti vain tunneista :) toki jos opettaja on sinusta kiinnostunut ja pyytää treffeille kurssin jälkeen voit mennä. Mutta pelkkä ystävällisyys ei tarkoita että on kiinnostunut. Muistan kun yksi yliopisto-opettajani kertoi, miten joku opiskelija oli tehnyt hänestä ilmoituksen kun oli ollut ystävällinen. Opettaja teki heti selväksi kaikille että hän on naimisissa, ja vaikka hymyilee ja on ystävällinen, niin ei lähentelisi/yrittäisi iskeä ketään, että ei tarvitse pelätä.

Vierailija
16/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vielä sama fiilis valmistumisen jälkeen ja tiedät, että opettaja on sinkku, niin sitten voit yrittää. Ennen valmistumista ei kannata. 

Vierailija
17/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olin ihastunut yliopisto-opettajaani, ja oltiin myös samaa ikäluokkaa. En tiedä oliko hän ihastunut minuun. Puhui jotenkin sellaisia asioita, jotka eivät mielestäni olleet täysin tavanomaisia opettajan juttuja, mutta eivät millään tavalla asiattomiakaan. Mutta kumpikaan ei tehnyt mitään, joten ajattelen ettei hän ollut kiinnostunut, vaikka ehkä huomasi minun kiinnostukseni. Mä en itse tehnyt mitään, koska ajattelin sen olevan sopimatonta. Ja vähän kiusallistakin.

Vierailija
18/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia. Ei kannata tehdä mitään asialle, nauti vain tunneista :) toki jos opettaja on sinusta kiinnostunut ja pyytää treffeille kurssin jälkeen voit mennä. Mutta pelkkä ystävällisyys ei tarkoita että on kiinnostunut. Muistan kun yksi yliopisto-opettajani kertoi, miten joku opiskelija oli tehnyt hänestä ilmoituksen kun oli ollut ystävällinen. Opettaja teki heti selväksi kaikille että hän on naimisissa, ja vaikka hymyilee ja on ystävällinen, niin ei lähentelisi/yrittäisi iskeä ketään, että ei tarvitse pelätä.

Mun mielestä olisi todella outoa, jos opettaja alkaisi selittämään ettei hän lähentele ketään eikä häntä tarvitse siksi pelätä.

Vierailija
19/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä vastauksia. Luulen myös, että täytyy odottaa se 4v että valmistun.. En ikinä uskaltaisi lähestyä, ei ole omastakaan mielestäni järkevää.

Olisi kiva kuulla jos jollain ollut sama tilanne, miten tästä pääsisi yli? Me näemme tällä hetkellä päivittäin!!

En usko että hän arvaa ihastustani mutta tämä todella hankaloittaa omaa opiskeluani.

T. Ap

Vierailija
20/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä vaan. Pelissä ei ole kuin korkeintaan AMK-tutkinto, ja sillähän voi tunnetusti pyyhkiä persettä