Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihastunut opettajaani (amk)

Vierailija
06.10.2023 |

Apua! Onko tässä mitään tehtävissä?

Aloitin juuri uudet opinnot ja olen ihastunut erääseen opettajaan, joka vetää meille yhtä kurssia. Olemme suunnilleen saman ikäisiä, koska itse opiskelen ns "aikuisiällä."
Ihan hirveä tilanne!

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen naispuolinen amk-opettaja, ja yhden kerran urani aikana olen saanut treffikutsun. Opiskelija lähestui minua kurssin jälkeen.

Vierailija
22/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli mukavaa seukata amisaikaan 16 v poikasena saman koulun 30 v opettajattaren kanssa. Ei opettanut meille eli hommassa ei ollut mitään moitittavaa, mutta suhde piti pitää visusti salassa. M 62

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä vastauksia. Luulen myös, että täytyy odottaa se 4v että valmistun.. En ikinä uskaltaisi lähestyä, ei ole omastakaan mielestäni järkevää.

Olisi kiva kuulla jos jollain ollut sama tilanne, miten tästä pääsisi yli? Me näemme tällä hetkellä päivittäin!!

En usko että hän arvaa ihastustani mutta tämä todella hankaloittaa omaa opiskeluani.

T. Ap

Mä en tainnut täysin päästä yli. Vieläkin mietin välillä että mitä jos. Hölmöä sinällään. Mutta nauti nyt kurssista niin kauan kuin voit, ja yritä vaan keskittyä oppimiseen. Ajattele, että on kiva lisäbonus, kun on mukava opettaja. Ne kun voi olla ikäviä ja huonojakin.

Vierailija
24/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä opiskelijan kannattaa tehdä aloite, opettaja ei voi vaikka haluaisi. En ymmärrä miksi täällä tiukkapipot haluaisi estää ihmisiä seurustelemasta? Perisuomalainen asenne 😂

Vierailija
25/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä voisit sopia itsesi kanssa, että teet asiallisen aloitteen tiettynä ajankohtana opetussuhteen päättymisen jälkeen, jos silloin vielä tuntuu siltä. Se voisi auttaa rauhoittamaan mieltä ja keskittymään opetukseen.

Vierailija
26/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä opiskelijan kannattaa tehdä aloite, opettaja ei voi vaikka haluaisi. En ymmärrä miksi täällä tiukkapipot haluaisi estää ihmisiä seurustelemasta? Perisuomalainen asenne 😂

Miksi opettaja ei voi? Onko siitä joku laki? Toki ymmärrän, että virkasuhde hankaloittaa. Mutta näin koen opiskelijanakin!

Tulemme kuitenkin tod näk olemaan 4 vuotta samassa oppilaitoksessa, vaikka tämä kurssi loppuisi.

Muutoin en näe tässä itsekään mitään "väärää", aikuisia ihmisiä olemme kumpikin. Ikäeroakaan 3 vuotta... t. Ap

Vierailija
27/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä voisit sopia itsesi kanssa, että teet asiallisen aloitteen tiettynä ajankohtana opetussuhteen päättymisen jälkeen, jos silloin vielä tuntuu siltä. Se voisi auttaa rauhoittamaan mieltä ja keskittymään opetukseen.

Tämä voisi olla hyvä. Mieleni on ihan sekaisin, koska satun tietämään hänen olevan myös sinkku. Ärhh. Katsotaan mikä on tilanne 4v päästä. "Helppoa."

T. Ap

Vierailija
28/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä jos on mahdollisuus - kerranhan täällä pallolla vaan eletään.

Vierailija
29/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä voisi olla hyvä. Mieleni on ihan sekaisin, koska satun tietämään hänen olevan myös sinkku. Ärhh. Katsotaan mikä on tilanne 4v päästä. "Helppoa."

T. Ap

Ymmärrän täysin, minäkin tiesin opettajan olevan sinkku. Ei kuitenkaan voi tietää mitä tapahtuu tulevaisuudessa, 4 vuotta on pitkä aika. Ja joko sinä tai hän voi tavata jonkun toisen, tai mitään vaan muuta elämää mullistavaa voi tapahtua.

Vierailija
30/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ajattelet että ei opettajaa kiinnosta oppilaat ja ei sinuakaan kiinnostaisi jos olisit opettaja.

Vierailija
31/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana tunne, pääosin, ota nyt kaikki irti <3

Ei kannata. Se vie vain syvempiin vesiin. Ei kannata antaa valtaa tunteelle.

Eikä ihastus noin vain haihdu, jos tyyppiä näkee säännölllisesti, mutta rajatusti, jolloin todellisuus ei pääse häiritsemään fantasiamaailmaa. Tunne ja sekoilu pään sisällä vain kasvaa.

Kannattaa myös sisäistää, että on ihastunut vain itse kehittämäänsä ihannekuvaan, eikä oikeaan ihmiseen.

Vierailija
32/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opettajana nautin erektiosta myös työaikana.

Vierailija
33/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota sille telttailua. Sanot sitten sille siellä "let's pitch a tent, grab the pole...stick it in the hole.

Vierailija
34/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ihastus noin vain haihdu, jos tyyppiä näkee säännölllisesti, mutta rajatusti, jolloin todellisuus ei pääse häiritsemään fantasiamaailmaa. Tunne ja sekoilu pään sisällä vain kasvaa.

Kannattaa myös sisäistää, että on ihastunut vain itse kehittämäänsä ihannekuvaan, eikä oikeaan ihmiseen.

Juuri näin! Tiedostan olevani ihastunut fantasiaan. Koska "oikeaan häneen" en pääse virka-aikana tutustumaan. Opettajana ollaan tietyssä roolissa. Jos vain sattuu olemaan komea, mukava ja tekemään sen hyvin niin on vaikeaa olla ihastumatta. Silti en tiedä millaista seuraa hän olisi vapaa-ajalla.

Vierailija
35/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Tiedostan olevani ihastunut fantasiaan. Koska "oikeaan häneen" en pääse virka-aikana tutustumaan. Opettajana ollaan tietyssä roolissa. Jos vain sattuu olemaan komea, mukava ja tekemään sen hyvin niin on vaikeaa olla ihastumatta. Silti en tiedä millaista seuraa hän olisi vapaa-ajalla.

Todennäköisesti onnellisessa parisuhteessa, joko miehen tai naisen kanssa. Isä tai tulossa isäksi. Yrittää vain tehdä työtään.

Vierailija
36/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa tutustua niin ihastuminen loppuu kun huomaat huonot puolet.

Vierailija
37/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä opettajalla on nuorta lihaa valittavaksi vaikka millä mitalla.

Vierailija
38/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna palaa. Elät vain kerran. Miksi epäröit, jos vaihtoehtona ovat pitkät ja kuumat rakkaudentäyteiset yöt kiihkeine yhdyntöineen.

Vierailija
39/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tekisi sinuna mitään. Pakit takuuvarmat jos opettaja haluaa pitää työnsä

Vierailija
40/57 |
06.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli joskus vuosia sitten sama tilanne. Olin kuolettavan ihastunut yliopistossa opettajaan. Itseasiassa tutustuimme vuosia myöhemmin lopulta työn merkeissä, mutta itselläni oli jo kumppani silloin. Mahtavana tyyppinä pidän häntä edelleen.