Mitä kasvisruokaa söisit maun vuoksi ja on sinulle herkkua? Esim margharita pizza, kantarellikastike itsellä
Myös linssikeitto tai kesäkeitto on aivan todella herkullisia. Mistä kasvisruoista pidät?
Kommentit (479)
Tein makeaa, tulista currya soijapaloilla. Jasmiiniriisin kanssa oli todella hyvää.
Punajuuri-sinihomejuustopaistos on mun suurinta herkkua!
Juusto tekee kaikesta ruoasta hyvää. Vegaaniruoat olis paljon hankalampia.
Kaalilaatikko, kaalikääryleet, kukkakaaligratiini, paistetut ruusukaalit.
Mikä hitto on margharita pizza? Hehheh.
Punajuurikiusaus, linssikeitto, kasvissosekeitto, juurespihvit, hernekeitto, papusalaatit, idut, mustikkakukko ja ylipäätään kaikki marjat.
Kaikki itse valmistettuna
Kantarellikastike on hyvää! - pihvin kanssa.
Soijapalat ja ruusukaalit, onko täällä pelkästään homoruokavalion kannattajia?
Vierailija kirjoitti:
Vegetaristilla se on vehnälätty, jonka päällä on ketsuppia. Nam!
Vierailija kirjoitti:
Riisipuuro on herkullista kamelin kanssa
Itse pidän nuudeleista susien seurassa.
Ap onnistui luettelemaan hienon listan ei-kasvisruokia. Kaikkiin noihin käytetään perinteisesti lehmän maitoa tai kermaa.
Itse en söisi, vaan syön kasvisruokia. Uunijuurekset on ikisuosikki.
Hernekeitto purkista kylmänä tai lämmitettynä.
Vierailija kirjoitti:
Pizza, jossa on tomaattikastiketta ja juustoa.
Vierailija kirjoitti:
Punajuurikiusaus, linssikeitto, kasvissosekeitto, juurespihvit, hernekeitto, papusalaatit, idut, mustikkakukko ja ylipäätään kaikki marjat.
Kaikki itse valmistettuna
Entinen vegetaristiystäväni tokaisi hernekeitosta kategorisesti: "PAHAA!". Oli tosin muutenkin luonnehäiriöinen nainen. Hyvin valmistettu hernekeittohan on todella hyvää - mutta vain kun siinä on lihaa.
Bibimbap ja pokekulhot. Ramen-tyyliset ja nuudelikeitot. Hernekeitto. Kasvissosekeitot. Perunakeitto. Papumuhennos. Uunijuurekset. Lasagne. Tofuhampurilainen. Kasvispizza. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pizza, jossa on tomaattikastiketta ja juustoa.
Juusto ei käy vegetaristille.
Hernari, kasvis- tai vegelasagne, joku hyvä salaatti, kasvisjuustomunakas, puuro kaikilla höysteillä, bataattikeitto... n32
Kasvissosekeittoa teen pakaste juureksista.