Hävettääkö sinua koskaan sinun miehesi?
mua hävetti tänään tosi paljon kun se meni puku päällä töitin, vaikka siellä
ei ole sellainen duuni jossa puku ois must... ei todellakaan.
Mutta haluaa pröystäillä pukeutumisellaan, olen varma ettei siellä kukaan häntä ymmärtänyt..
Kommentit (16)
se ei ois töistä pois mihinkään hintaan!
Mutta se on sellainen hienostelija, se mua hävettää. Oikea keikari mitä tulee pukeutumiseen, antaa väärää kuvaa itsestään.
ap.
Hänelle tuottaa vaikeuksia ymmärtää milloin on soveliasta tehdä jotain ja milloin ei. Kahvipöydässä söisi jokaisen pullan, jos emäntä kehoittaa ottamaan lisää. Tärkeisiin juhliin ei laittaisi suoria housuja vaan farkut. Makaa lattialla pelaamassa vaikka eteisessä olisi vieras, ei myöskään nouse ylös kättelemään ketään.
Kuin pieni poika näissä asioissa :(.
Esim. jättää haarukan ja veitsen miten sattuu lautaselle, vaikka on jo lopettanut ruokailun.
Tapakasvatus jäänyt vähän puolitiehen, eikä tajua olevansa monesti esim. kylässä epäkohtelias. Miestä rupeaa aina kyläreissuilla väsyttämään, ja makailee sitten sohvalla tai lattialla oikosenaan ja tuskailee, että milloinkahan me mahdollisesti voitais lähteä kotiinpäin. Kahvipöydästäkin häipyy äkkiä katsomaan itsekseen olohuoneeseen telkkaria. Noloa...
Muuten on ihan koulutettu ja arvostetussa työssä, mutta käytöstavoiltaan kyllä todellinen juntti!
minulla sama homma kuin jollakin aiemmallakin, mies söis vaikka koko jääkaapin tyhjäks missä vaan, jos ois mahdollista (vaikka on tosi hoikka)
mies möläyttelee isoon ääneen tyhmiä kommentteja paikasta riippumatta jne jne
ei tajua yksinkertaisimpiakaan asioita joskus ja on välillä vaan niin hölmö!
........mutta niin ihana....
se joskus menee hammaslääkäriinkin puku päällä (mies lekuri, huom!)
se on siellä sellainen pakko. Takuulla joku ämmä luuleekin että se pukeutuu naisten takia, vaikka niin ei ole. Se ei ole muutenkaan mitenkään seksuaalinen olento. Tiedän tasan tarkkaan ettei se naisia kyttää, se vaan rakastaa vaatteita ja pukuja varsinkin.
ap.
On työssä jossa muut pitää pukua, mutta tämä on verkkareissa ja collegehupparissa. Lenkkarit tietty jalassa. Laittaa vain silloin paremmat päälle, jos joku firman tilaisuus tai tosi tärkeä asiakas eli pomo käskee pukeutua hyvin. Silloinkin on farkut ja kauluspaita.
siis tavallinen pulliainen jolla ei ole pöytätapoja. Niistäkin hän on tarkka, tuntuu että jotkut pitää häntä tyhjäpää-hienostelijana.
ap
Haluaa korostaa esimiesasemaansa sellaisissa tilanteissa joissa ei tosiaan olisi tarpeen. Ymmärrän ap:ta, se on noloa.
otan osaa.. jospa en itse tajuaisivat olla vähän fiksummin.
Minusta ei vaan ole korrektia sellainen hienostelu, luulen että hän myöskin haluaa nimenomaan korostaa sitä kuinka on fiksu isolla F:llä muutenkin, ainakin omasta mielestään.
ap.
Sehän on se perus kikka hoitsujen kiihottamiseen:)
se joskus menee hammaslääkäriinkin puku päällä (mies lekuri, huom!)
se on siellä sellainen pakko. Takuulla joku ämmä luuleekin että se pukeutuu naisten takia, vaikka niin ei ole. Se ei ole muutenkaan mitenkään seksuaalinen olento. Tiedän tasan tarkkaan ettei se naisia kyttää, se vaan rakastaa vaatteita ja pukuja varsinkin.ap.
Minä en häpeä!! En sitten missään tilanteessa, vaikka mies välillä käyttäytyykin kuin mikäkin törppö <3 :). En sitten millään pysty häpeämään aikuisen ihmisen vuoksi, sillä en minä sille mitään mahda ja jokainen kaiketi ymmärtää, että ei mun miehen törttöilyt ole minun ongelmani!!
Meillä asuu sellainen tapakasvatusta täysin vaille jäänyt yksilö.
Ja pukeutumiskoodi on töissä (esimiesasemassa) se farkut ja kauluspaita.
Kerran kun piti erittäin juhlavaa tilannetta varten hankki sentäs puvun, ku ei olis muuten saanut mennä. Ihmettelen, että pärjäsi siellä tilaisuudessa eikä nolannut itseään pahasti. Onneksi en ollut itse paikan päällä häpeämässä silmiä päästäni. :D
Pöytätavat on kammottavat, ja vieraille ja kylässä myös aivan töykeä.
Nolottaa, kun toinen hotkii kaikki pullat pöydästä ja sitten vetäytyy kyläpaikan sohvalle huokailemaan että joko lähdettäis kotiin tai mahdollisesti hilpaisee jo edeltä autoa käynnistelemään suoraan siitä kahvilta ja mököttää sielä autossa.
mutta en ole tainnut hävetä miestäni kertaakaan, vaikka kuinka mietin. Itseäni olen sen sijaan saanut hävetä melkein viikoittain...
olenko tyhmä kun mua hävettää?
ap.