Kirurgi pisti valitsemaan leikkaustavan enkä osaa päättää
Kyseessä laihdutusleikkaus, mutta en tiedä haluanko kavennuksen vai ohituksen.
Kokemuksia?
Kommentit (15)
Ota semmonen että lääkäri fistaa ja tekee mahalaukusta rusetin.
Seuraavaksi kirurgi pyytää sinua asettumaan selälleen lattialle, ja tekemään leikkauksen itse. Päivystää luurin päässä, jos satut tarvimaan neuvoja.
Eivätkö kertoneet siellä sairaalassa mitään noiden eroista?
Mihin ihme puoskarille oot menossa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä eroja noissa on?
toinen on kurkku tai mulkku
Kirurgi varmaan kertoi valintasi pohjaksi leikkaustyyppien erot, hyödyt ja haitat. Selvitä ne, jos et muista, mitä puhuttiin. Ellet osaa päättää, pyydä hoitopaikasta itsellesi parasta vaihtoehtoa. Ilmeisesti sovellut molempiin, ja koska moni pitää leikkaustapaa hyvin tärkeänä, sinulle on annettu valinnan mahdollisuus. Se että ei osaa itse päättää, on myös ihan ok.
Ap, riippuu painostasi.
Ota ohitus jos olet todella vakavasti ylipainoinen
Muussa tapauksessa kavennus
Kirurgi varmaan kertoi valintasi pohjaksi leikkaustyyppien erot, hyödyt ja haitat. Selvitä ne, jos et muista, mitä puhuttiin. Ellet osaa päättää, pyydä hoitopaikasta itsellesi parasta vaihtoehtoa. Ilmeisesti sovellut molempiin, ja koska moni pitää leikkaustapaa hyvin tärkeänä, sinulle on annettu valinnan mahdollisuus. Se että ei osaa itse päättää, on myös ihan ok.
Ota sinne leikkauspaikkaan yhtyettä ja pyydä vaikka sähköpostilla kirjallisesti uudestaan se tieto leikkkaustapojen eroista (hyödyt, riskit) ja niiden pohjalta sitten mietit, kumman haluat. Esimerkiksi mietit sitä, onko mahdollinen nopeampi painon putoaminen sen arvoinen hyöty, että olet valmis ottamaan sen riskin, että komplikaatioita voi tulla enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Ap, riippuu painostasi.
Ota ohitus jos olet todella vakavasti ylipainoinen
Muussa tapauksessa kavennus
Pääseekö lihavuusleikkaukseen muka jos ei ole vakavasti ylipainoinen??
Lihavuusleikkaukseen menevä voi olla vakavasti ylipainoinen tai sairaalloisen ylipainoinen. Käytännössä leikattavien henkilöiden ylipainojen tasoerot voivat olla valtavat, mitä viittaamasi kommentoija varmaankin tarkoitti sanoilla "todella ylipainoinen".
Up