Miksi toisen tupakan hajusta tai hajuveden tuoksusta on sallittua kuittailla?
Minusta se on yhtä lailla ja kiusaamista kuin pahasta kehon hajusta kommentoiminenkin. Kyllä siitäkin tulee paha mieli, jos olen laittanut omasta mielestä kivaa hajuvettä ja joku dramaattisena köhii tai jopa kommentoi jotain. Tupakkaa en enää polta, mutta kun vielä poltin, niin sain koko ajan vierailta vihaisia ja dramaattisia reaktioita.
Kommentit (115)
Ei minulle ainakaan kukaan ole ikinä noista kuittallut.
Mulle tulee päänsärky vahvoista hajuvesistä. Mutta en ole koskaan kuittaillut siitä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kauheampaa kuin haiseva ihminen. Haisemisesta todellakin saa kuittailla.
Kuulostat häiriintyneeltä. Entä, jos jollain on esim. joku sairaus miksi haisee? Ap
Sille, että vaikka tulee hiki, ei voi mitään. Ominaistuoksiltaan pahanhajuinen saattaa hyvinkin olla tietoinen hajustaan ja hävetä sitä, eikä veetuilu auta.
Tupakointi juuri ennen bussiin astumista tai koko hajuvesipullon tyhjäksi suihkuttelu julkisessa vessassa taas on käytöstä, johon voi itse vaikuttaa. Ei siitäkään kannata veetuilla jos haluaa nähdä muutoksen tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Ei minulle ainakaan kukaan ole ikinä noista kuittallut.
Minun hajuvedestä jotkut teinitytöt tänään kaupassa puhuivat, vaikka ainakin yhdellä niistä oli itelläänkin hajuvettä. Lisäksi apteekissa joskus toinen apteekkari ja asiakas kommentoivat keskenään minun tuoksusta, vaikka oli pelkkää deodoranttia. Niin ja kerran kaupassa joku muori huusi kovaan ääneen minun deodorantin tuoksusta. No, asunkin kyllä tälläsessä sisäänpäinlämpiävässä per sreikä kaupungissa, jossa kytätään kaikki. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään kauheampaa kuin haiseva ihminen. Haisemisesta todellakin saa kuittailla.
Kuulostat häiriintyneeltä. Entä, jos jollain on esim. joku sairaus miksi haisee? Ap
Eihän sairaudelle voikaan mitään. Mutta itse voit olla laittamatta sitä hajuvettä niin paljon, että se vieruskaveri ei saa oireita. Sinä tässä moukka olet sen hajuvetes kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sairaudelle voikaan mitään. Mutta itse voit olla laittamatta sitä hajuvettä niin paljon, että se vieruskaveri ei saa oireita. Sinä tässä moukka olet sen hajuvetes kanssa.
Laitoin kyllä aika reippaasti hajuvettä tänään aamulla, mutta kyllä se oli jo tuntien päästä haihtunut sen verran, että ne ongelmateinit ihan vaan kiusatakseen kommentoivat. Ulkonakin kuulemma haisi pska ja käsityöluokassa oli haissut k usi. Kuulin siis kun puhuivat kaupan pihalla. Ap
Itse aiheutettu paha haju on kiusaamista. Siksi saa kuittailla, kun ei ole kumpikaan välttämätöntä.
Kessun haju on aivan kuvottava, siis semmoinen kun on vasta polttanut sen tupakan. Yleensä aina luon murhaavan katseen semmoiseen ja siirryn niin kauas kuin pääsen. Myös hajuvesi jos sitä on kaadettu päälle oikein antaumuksella ja vieläpä pahan hajuista. Eihän ne raukat itse sitä haista.
Kassajonossa jotain siis keskenään puhuivat, että "täytyy mennä tänne jossa on fresh air" ja sitten kun lähdin kaupasta ulos niin kuulin kun ne samat tytöt valittivat että ulkona haisee ja käsityöluokassakin oli haissut. Ihmeellisiä muiden haistelijoita ihmiset nykyään. Mikään ei saisi haista miltään, kaikesta pitää kommentoida ääneen kuin joku vähä-älyinen. Ap
Se "dramaattinen köhiminen" voi olla alkava astmakohtaus. Kumpi siis on kiusaaja, se, joka aiheuttaa toiselle tuoksuvillaan sairaskohtauksen, vai se, joka saa sairaskohtauksen, vaikka aiheuttaisikin tuoksuttelijalle "pahan mielen"?
T. astmaatikko
No kyllähän hajuvesiä ja tupakanhajua nyt siedetään vielä ihan hyvin. Koitapa joskus pieraista tai paskoa housuun kassajonossa, siitä vasta pahaa verta syntyykin
Vierailija kirjoitti:
Kessun haju on aivan kuvottava, siis semmoinen kun on vasta polttanut sen tupakan. Yleensä aina luon murhaavan katseen semmoiseen ja siirryn niin kauas kuin pääsen. Myös hajuvesi jos sitä on kaadettu päälle oikein antaumuksella ja vieläpä pahan hajuista. Eihän ne raukat itse sitä haista.
No kyllä sinäkin voit minun tarkkaan nenääni haista vaikka mille. Sinunkin dödö voi olla pahanhajuista. Ja jos tähän sanot, että käytät hajusteettomia tuotteita, niin sitten vasta haisetkin tunkkaiselle. Haistan nyt tosi hyvin kaiken, kun olen lopettanut tupakoinnin. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin kyllä aika reippaasti hajuvettä tänään aamulla, mutta kyllä se oli jo tuntien päästä haihtunut sen verran, että ne ongelmateinit ihan vaan kiusatakseen kommentoivat. Ulkonakin kuulemma haisi pska ja käsityöluokassa oli haissut k usi. Kuulin siis kun puhuivat kaupan pihalla. Ap
Hajuvetesi ei kylläkään ollut haihtunut mihinkään. Totuit vain itse siihen hajuun ja luulit, ettei muutkaan sitä haista.
Tuo on oikeasti kamalaa, kun joku laittaa reippaasti hajuvettä. Mikä onkaan pahempaa, kuin iholla eltaantunut hajuvesi. Vaikka tuoksu olisi laitettaessa miellyttävä, monilla ihmisillä se muuttuu iholla päivän aikana kamalaksi. Sitä ei haista kuin muut, koska oma nenä on tottunut.
Valitsen mieluummin sen oksennuksen ja paskanhajuisen vieruskaverin, kuin voimakkaita hajusteita käyttävän. Keuhkot menevät tukkoon enkä saa henkeä. En ymmärrä, miksi hajuvettä pitää lorauttaa koko pullo.
Nimimerkillä Astmaatikko
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on läheinen joka haisee. Hän on käyttänyt tuhansia euroja julkisissa ja yksityisissä lääkäreissä ja tutkimuksissa, mutta syytä ei löydy. On tähystetty ja otettu kokeita. Tutkittu hampaita, suolistoa, vatsalaukkua, ihoa jne. Kokeiltu lukuisia erilaisia ruokavalioita, milloin jätetty jotain pois, milloin lisätty. Hän kärsii ongelmastaan ja erakoituu sen vuoksi ja sinun kaltaiset ku sipäät pahentaa hänen elämäänsä.
Minulla oli myös tällainen läheinen. Ainoa, mikä jonkin verran helpotti, oli apteekista ostettava pesuneste, jonka pH-arvo oli 3,5. Se muutti ihon happamuutta ja esti siten joidenkin hajua aiheuttavien bakteerien kasvua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mihinkään ole haihtunut vaan sä olet itse siihen tottunut. Yksi suihkaus hajuvettä riittää.
Mä en ole mitenkään dramaattinen vaan en voi mitään sille jos saan astmaoireita ja päänsärkyä kun joku on lätrännyt hajusteilla. Mielummin olisin ilman näitä oireita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mihinkään ole haihtunut vaan sä olet itse siihen tottunut. Yksi suihkaus hajuvettä riittää.
Mä en ole mitenkään dramaattinen vaan en voi mitään sille jos saan astmaoireita ja päänsärkyä kun joku on lätrännyt hajusteilla. Mielummin olisin ilman näitä oireita.
Älä sitten mene julkiselle paikalle jos on niin neuroottinen että normaalit tuoksut häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei toisten hajut haittaa, mutta minulle tuottaa suurta kärsimystä toisten äänet. Kirkuminen, rääkyminen, jumputtaminen ja jytyttääminen laukaisevat minulle ahdistuksen ja saatan purskahtaa itkuun silkasta tuskasta.
Miksi yhteiskunnassamme saa tuottaa toisille kärsimystä melulla, mutta ei saa laittaa kivaa parfyymia?
Lopetan heti parfyymin käytön, kun ihmiset antavat minun elää ilman jatkuvaa ääniterroria.
Piti kirjoittaa moukkamaista käytöstä ja kiusaamista. Ap