Tuleeko Vauva.fi:hin kirjautumispaklo vai
Kommentit (115)
Vierailija kirjoitti:
Loppuisi loputkin typerät terveisten lähettelyt.
Juuei
Vierailija kirjoitti:
Kirjautuminen olisi varmaan ainoa keino siistiä palsta. Kannatan lämpimästi!
Joo, tämä oli silloin tosi siisti palsta, kun oli pakkorekkaus. Ehkä 3 viestiä päivässä diipadaapaa.
Mutta eipä se näitä lapo-postaajia sun muita estänyt, nehän teki liukuhihnalta nikkejä.
Näkeehän tuon nytkin että erästäkään nimimerkillä postaajaa ei ole saatu estettyä, vaan on spämmännyt päivät päästään.
Kaikki muut ketjut kyllä poistuvat.
Vierailija kirjoitti:
Mihin minä sitten kirjoittelen haisevista alapäistä?
Juuri sinunkaltaistesi jatkuvien paskan jankuttajien takia kannatan kirjautumispakkoa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulee. Loppuisi se sairas haukkuminen ja valheiden levittely pelkän nimimerkin takaa.
Kaikiin sosiaalisen median alustoihin saisi tulla pakko kirjautuminen ja mielummin vahva sellainen, että ei voi tehdä feikki profiilia.
itse en todellakaan vahvalla tai heikolla kirjautumisella kirjoita tänne yhtään mitään. en minä tiedä asioista sataprosenttisesti, osa mielipiteistäni on omastakin mielestä pöljiä, tahallani en trollaa enkä yritä ärsyttää toisia, mutta itselleni tämä foorumi on keino testata omia, niitä pöljiäkin ajatuksia ja mielipiteitä. katsoa, ovatko muut samaa vai eri mieltä. erityisesti koronaeristäytymisen aikaan tästä palstasta tuli mulle tosi tärkeä paikka miettiä omia ajatuksiani, kun ei nähnyt kavereita ns. muuten vaan ja voinut baarissa pohtia elämän ja maailman menoa. kavereiden kesken ei tarvitse pelätä "maineen menoa" ja sitä, että paljastuu idiootiksi. tai että nettiin lähtisi leviämään jotakin todisteita omasta typeryydestä.
jos pitäisi omalla nimellä tai edes selkeästi selvitettävällä nimimerkillä pohtia noita "syntyjä syviä" täällä, niin en tekisi sitä enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tulee. Loppuisi se sairas haukkuminen ja valheiden levittely pelkän nimimerkin takaa.
Kaikiin sosiaalisen median alustoihin saisi tulla pakko kirjautuminen ja mielummin vahva sellainen, että ei voi tehdä feikki profiilia.
Ja sitten me puhuttaisiin vain päivänkakkaroista ja ehkä makaronilaatikosta. Kaikki muu jäisi, kuka nyt puhuisi parisuhteensa ongelmista yms.
Mene faceen jos haluat nimelläsi puhua.
Eli olet sitä mieltä, että toisten haukkuminen ja väärän tiedon levittely jne. On oikein, kun sen nimettömänä tekee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten me puhuttaisiin vain päivänkakkaroista ja ehkä makaronilaatikosta. Kaikki muu jäisi, kuka nyt puhuisi parisuhteensa ongelmista yms.
Mene faceen jos haluat nimelläsi puhua.Eli olet sitä mieltä, että toisten haukkuminen ja väärän tiedon levittely jne. On oikein, kun sen nimettömänä tekee?
Oletko oikeasti niin naiivi, että luulet kirjautumisen estävän haukkumista ja väärän tiedon levittämistä? :D Et viissiin ole koskaan käyttänyt esim. Twitteriä tai Instagramia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kirjautumispakko muuttaisi mitään. No jos puhelinnro vaadittaisiin myös, niin hieman siistivä vaikutus. Tehokkainta olis maksullisuus ja kaikkein tehokkainta hesarin tunnarit. Mut mitä jäis jäljelle. Ja tilastollisesti kun suunta muuttuu, niin sitähän ei ihan helpolla korjata.
Ehkä kaikki ne palaisivat, jotka lähtivät persuinvaasion alettua. Täällä oli paljon ihan mukavaa kirjoittelua pitkän aikaa sitä ennen.
Suurin häirikkö tällä palstalla on kyllä se viestejä ja keskusteluja poistattava hymiöviestejään spämmäävä demarikannattaja.
Kyllä mä voin kirjautuneenakin kirjoitella juttujani. Nimimerkiksi vaikkapa Kilttimies68.
Veikkaan että tulee kirjautumispakko koska eihän nykyään uutisiakaan voi kommentoida anonyymisti vaan sinne pitää luoda tunnus.
Ainakin uutisten kommentointi väheni sen myötä kun sinne piti tehdä tunnus ja samaa veikkaan että tälle palstalle myös käy.
Eikös se haukkuminen, uhkailu ja väärän tiedon levittely ole jonkin asteinen rikos?
Jos näin on, niin silloin olisi hyvä saada ne tekijät edesvastuuseen teoistaan ja mikä olisikaan helpompi keino kun pakollinen tunnistautuminen josta tiedetään heti kuka sitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ne taas koettaa kirjautumispakkoa. Sen jälkeen voikin poistaa, kun palsta on hiljentynyt kokonaan.
No mikä siinä kirjautumisessa on niin vaikeaa? Ettei voi anonyyminä huudella mitä vain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä ne taas koettaa kirjautumispakkoa. Sen jälkeen voikin poistaa, kun palsta on hiljentynyt kokonaan.
No mikä siinä kirjautumisessa on niin vaikeaa? Ettei voi anonyyminä huudella mitä vain?
Se on yksinkertaisesti turhaa, koska kirjautuneenakin voi olla anonyymi. Ei kirjautuminen tarkoita mitään verkkopankkitunnuksilla rekisteröintiä. Itse voisin esimerkiksi luoda tunnukset sähköpostiosoitteella anonyymi9695919879871971@gmail.com ja nimimerkkini voisi olla vaikka Ano Nyymi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä voin kirjautuneenakin kirjoitella juttujani. Nimimerkiksi vaikkapa Kilttimies68.
Niin, niin. Mutta kun se "Kilttimies68" löytyy esim ip-osoitteen tai rekisteröitymiseen vaadittavan sähköpostin perusteella. Niin kiinni jäät > poliisi tutkii ja syyttäjä syyttää jos näkee sille tarvetta.
Ei tule, miten muten tiedettäisiin, mitä ihmiset todella ajattelevat yhteiskunnallisista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, niin. Mutta kun se "Kilttimies68" löytyy esim ip-osoitteen tai rekisteröitymiseen vaadittavan sähköpostin perusteella. Niin kiinni jäät > poliisi tutkii ja syyttäjä syyttää jos näkee sille tarvetta.
Kerron salaisuuden, joka voi järkyttää mieltäsi: Nykyisinkin kirjoittajan ip-osoite on tarvitaessa löydettävissä. Edes siihen ei tarvita kirjautumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron salaisuuden, joka voi järkyttää mieltäsi: Nykyisinkin kirjoittajan ip-osoite on tarvitaessa löydettävissä. Edes siihen ei tarvita kirjautumista.
Ainoa ero on se että kun tulee bannia niin sun pitää tehdä uus nimimerkki tänne ja sun pitää samalla tehdä uus sähköpostiosoite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene faceen jos haluat nimelläsi puhua.Eli olet sitä mieltä, että toisten haukkuminen ja väärän tiedon levittely jne. On oikein, kun sen nimettömänä tekee?
Ei, vaan luuletko sinä että asioista voidaan keskustella niiden oikeilla nimillä ihan oikeilla nimillä? Ei auta edes nimimerkit. Löytyy aina niitä jotka pitävät tiimarivihkoa eri tunnisteista, ja moni palsta on kuollut siihen kun nämä räkyttäjät hyökkäävät nimimerkkiä vastaan jostain heidän aiemmin sanomastaan, vaikka itse ketju käsittelisi ihan muuta.
Tämä kävi elleille ja kaksplussalle myös.
Ja miten luulet että kertoisin vaikeista ihmissuhteistani nimellä, kun muut tietäisivät heti kenestä on kyse? Tai edes nimimerkillä, koska laskettaisiin 1+1. Ahaa, se asuu tuolla ja tuolla, ahaa, sillä on tuo määrä sisaruksia, vanhemmat kuolleet, jaa tuokin ero täsmää tuttavaani...
Vähänkö kertoisin sitten että parisuhteessani on haasteena tämä ja tuo ja minulla on ollut näin ja noin monta miesystävää ja tinderistä ei löydy kyllä ketään... puhukaa oikeasti sitä yhdentekevää diioadaapaa siellä jo valmiiksi nimellänne olevilla sometileillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon nyt luulisi olevan kaikille päivänselvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ero on se että kun tulee bannia niin sun pitää tehdä uus nimimerkki tänne ja sun pitää samalla tehdä uus sähköpostiosoite.
Mitä bannia? Eihän sitäkään ole tullut aikapäiviin, vaikka bannin antaminen onnistuisi ihan hyvin nykyisinkin. Vieläkään ei siis löytynyt syytä, miksi kirjautuminen pitäisi tehdä pakolliseksi.
Loppuisi loputkin typerät terveisten lähettelyt.